:
:
1x

ثبت نام ارز دولتی چگونه است؟ + شرایط خرید دلار دولتی

ثبت نام ارز دولتی
1x
: :

ثبت نام ارز دولتی چگونه است؟ + شرایط خرید دلار دولتی

ثبت نام ارز دولتی چگونه است؟ + شرایط خرید دلار دولتی

ثبت نام ارز دولتی پخش صوتی مقاله
اقتصاد

براساس مصوبه سال 1403، هر فرد ایرانی در سال تنها یکبار می‌تواند 2000 یورو یا به میزان معادل آن، ثبت نام ارز دولتی کند و در سامانه ثبت نام خرید دلار با کارت ملی اقدام به خرید کند. در ادامه این مطلب از کاریزما لرنینگ به نحوه دریافت ارز دولتی و شرایط آن می‌پردازیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که ارز دولتی به چه کسانی تعلق میگیرد؟  در ادامه با ما همراه باشید.

ارز دولتی چیست؟

دولت در سال 1397، در پی تک نرخی کردن قیمت ارز، قیمت دلار را 4200 تومان برای تمام مصارف اعلام کرد ولی این کار عواقب زیادی در پی داشت؛ طبیعتا این مصوبه باعث افزایش تقاضا شد، به همین علت دولت این ارز نیمایی را صرفا به کالاهای اساسی اختصاص داد که بعدها به علت انتقادهای زیاد این قانون حذف شد و اکنون انواع نرخ ارز در ایران شامل ارز دولتی، توافقی و حواله ارزی، نیمایی و… وارد کار شدند.

ارز دولتی یا همان ارز ترجیحی به ارزی گفتـه می‌شود که دولت آن را در مرکز مبادلات ارزی جهت واردات اقلامی از کالاهای اساسی توزیع می‌کند. پیش‌تر، این ارز به تعداد بیشتری از کالاها تعلق می‌گرفت اما به تدریج دامنه کالاهایی که شامل دریافت این ارز می‌شد کاهش یافت. ارز دولتی همان ارزی است که به هر ایرانی در هر 365 روز، تنها یکبار داد‌ه می‌شود و طبیعتا نسبت به دیگر ارزهای موجود در بازار قیمت بسیار کمتری دارد. در حقیقت، ارز دولتی به تشخیص بانک مرکزی با هدف کنترل نوسانات ارزی تعریف شد‌ه است. طبق آخرین تغییرات در پرداخت ارز دولتی، به هر فرد 2000 یورو یا 2100 دلار پرداخت می‌شود. در ادامه به چگونگی دریافت ارز دولتی اشاره می‌کنیم.

تفاوت ارز نیمایی با ارز دولتی چیست؟

سال 1397 برای اولین بار بانک مرکزی سامانه ارزی جدیدی با عنوان سامانه نیما جهت تسهیل تامین ارز برای شرکت‌ها و تولیدکننده‌های بزرگ و همچنین تجار و بازرگانان معرفی شد. در این سامانه تنها این افراد (نه افراد عادی جامعه) امکان تبادل ارز و دلار را دارند و نرخ آن در اکثر مواقع با نرخ ارز بازار آزاد و نرخ ارز صرافی متفاوت و کمتر است. در برخی مواقع نیز نرخ ارز نیمایی به نرخ آزاد نزدیک می‌شود اما همواره تفاوت در آن وجود دارد و تفاوت اصلی آن با ارز دولتی در تنوع  کالاهای مجاز وارداتی و صادراتی است. اغلب صادرات دولتی و یا بخش خصوصی توسط ارز نیمایی صورت می‌گیرد و در سامانه نیما ثبت می‌شود.

ارز نیمایی به چه کسانی تعلق میگیرد؟

ارز دولتی با هدف تامین ارز برای کالاهای ضروری شکل گرفته‌است. این ارز دولتی شامل موارد زیر است:

  • وارد کردن کالاهای دولتی
  • سفر و ماموریت افراد دولتی کشور
  • وارد کردن بخشی از کالاهای اساسی توسط بخش خصوصی
  • به منظور تامین محصولات کشاورزی
  • تامین مالی صادرات محصولات پتروشیمی و فولادی
  • تامین کالاها و اقلام اساسی مانند برنج، روغن، شکر و…
  • تحصیل دانشجویی خارج از کشور
  • درمان و معالجه ضروری خارج از کشور
  • هزینه ثبت‌ مراکز علمی، آموزشی و نمایشگاهی
  • هزینه ثبت دفاتر رسمی در خارج از کشور

نحوه ثبت نام ارز دولتی با کارت ملی در سال 1403

نحوه ثبت نام ارز دولتی با کارت ملی در سال 1403

طبق مصوبه دولت برای خرید ارز دولتی با کارت ملی، حضور شخص خریدار به همراه ارائه کارت ملی هوشمند و سیمکارت به نام شخص خریدار الزامی است. هر فرد در سال می‌تواند با شرایط دریافت ارز دولتی زیر، 2000 یورو دریافت کند:

  1. نوبت‌دهی از طریق صرافی
  2. افتتاح حساب ارزی در بانک ملی برای خرید دلار دولتی
  3. مراجعه به شعبه ارزی و دریافت شماره شبا حساب ارزی
  4. مراجعه به صرافی و پرداخت هزینه معادل ارز دولتی
  5. پرداخت 5 درصد کارمزد مبلغ ریالی دلار، در روز خرید ارز دولتی
  6. مراجعه به شعب ارزی بانک ملی برای دریافت ارز دولتی به صورت فیزیکی

شرایط ثبت نام دلار دولتی با کارت ملی 1403

شرایط خرید دلار با کارت ملی می تواند از سالی به سال دیگر تغییر کند و متفاوت باشد در این قسمت به این  شرایط در سال 1403 اشاره می‌کنیم:

  1. داشتن سن بالای 18 سال اجباری است.
  2. افراد تنها یک بار در 365 روز امکان درخواست این ارز دولتی را دارند و در صورت عدم دریافت سهمیه کامل نمی‌توانند، باقی مانده را در تاریخی دیگر اخذ نمایند.
  3. سیم‌کارت به نام شخص خریدار ضروری است.
  4. حدودا 6 روز پس از واریز ارز به حساب خریدار، امکان برداشت اسکناس از شعب ارزی وجود دارد.

به این نکته توجه کنید بعد از باز کردن حساب ارزی، مبلغ 100 دلار از ارز دولتی به مدت 6 ماه در آن بلوکه می‌شود. برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، ایمیل خود را وارد کنید تا در اولین فرصت، صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

ایمیل

کد امنیتی را وارد کنید.

 

چگونه ارز دولتی بخریم؟

برای خرید ارز دولتی از صرافی کاریزما، جهت تسریع در خدمات حضوری، می‌توان با استفاده از سرویس نوبت دهی، روز و ساعت دریافت حضوری را انتخاب کرد که مراحل خرید ارز دولتی در این صرافی در تصویر پایین آمد‌ه است.

راهنمای خرید ارز دولتی از صرافی کاریزما

مدارک لازم جهت دریافت ارز دولتی به صورت حضوری از صرافی کاریزما:

  • اصل و کپی کارت ملی
  • سیم کارت به نام مشتری
  • کارت بانکی به نام مشتری

ارز دولتی چقدر است؟

در پاسخ به این سوال که قیمت دلار دولتی چقدر است؟ باید بگوییم بانک مرکزی روزانه با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار، میزان مبادلات و میزان تقاضای متقاضیان و عرضه و تقاضا، نرخ ارز دولتی را تعیین می‌نماید و معمولاً سعی بر این است که نرخ ارز دولتی به صورت ثابت نگه داشته شود. قیمت ارز دولتی را در سایت صرافی بانک مرکزی به آدرس mex.co.ir یا وبسایت اتحادیه طلا به نشانی tgju.org مشاهده کنید.

احتمالا سوال اغلب شما این است که “ ارز دولتی چند دلار است؟ “. همانطور که گفتیم هر فرد در هر 365 روز تنها یکبار 2000 یورو یا به عبارتی 2100 دلار، می‌تواند ارز دولتی دریافت کند. به این نکته مهم توجه کنید که مبلغ 100 دلار از این مبلغ به مدت 6 ماه بلوکه می‌شود.

ارز مسافرتی مقاله پیشنهادی: اقتصاد چیست؟ درک مفاهیم اقتصادی در زندگی روزمره

انواع ارزهای دولتی

ارز دولتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

ارز دولتی مسافرتی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، ارز مسافرتی ارزی است که توسط بانک مرکزی به مسافران خارج از کشور تعلق می‌گیرد و قیمت آن بسیار کمتر از نرخ بازا آزاد است. ارز دولتی مسافرتی تنها یکبار در 365 روز پرداخت می‌شود که از هفتم اسفند سال 1402 مبلغ این ارز مسافرتی از 500 یورو به 1000 یورو افزایش پیدا کرد تا کمک هزینه مسافران خارجی باشد. این ارز دولتی به افراد کمتر از 12 سال تعلق نمی‌گیرد.

مسافران بعد از خرید بلیط می‌توانند از طریق سامانه آنلاین خرید ارز مسافرتی به نشانی ice.ir یا یکی از شعب ارزی، درخواست ارز مسافرتی خود را ثبت کنند.

در پاسخ به این سوال که قیمت ارز مسافرتی در فرودگاه چقدر است؟ باید بگوییم که میزان ارز دولتی مسافرتی با توجه به سفر هوایی یا زمینی و با ویزا یا بدون ویزا بودن، متفاوت است.

مدارک لازم برای ثبت نام ارز دولتی مسافرتی

هر فرد متقاضی که اقدام به  خرید ارز دولتی با پاسپورت می‌کند، برای کاهش هزینه‌های مسافرتی خود باید مدارک زیر را کامل کند:

  • ویزا
  • اصل و کپی بلیط هواپیما
  • فرم‌های بانکی
  • حساب ارزی
  • پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اصل و کپی پاسپورت با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار

نحوه ثبت نام در سامانه بر خط بازار متشکل ارزی

نحوه ثبت نام ارز دولتی مسافرتی در این سامانه به شکل زیر است:

  • ورود به سایت ice.ir و وارد کردن کد ملی و شماره تماس
  • ارسال کد تایید
  • تکمیل اطلاعات شخصی در فرم
  • معرفی و انتخاب صرافی مورد نظر
  • ارسال پیامک از سمت صرافی و تایید اطلاعات

ارز زیارتی

ثبت نام دلار دولتی مسافرتی زیارتی

ارز مسافرتی زیارتی یک نوع ارز دولتی است که دولت برای رفاه حال زائران در نظر گرفتـه و در سال 1403، این ارز  دولتی مسافرتی 500 دلار است که بر خلاف ارز دولتی مسافرتی، هیچ محدودیت سنی ندارد. نرخ ارز مسافرتی کربلا به دلار نیست و 200 هزار دینار عراق است. زائرین باید در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir مراجعه کنند.

ثبت نام دلار دولتی دانشجویی

این ارز مختص به تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور است. از شرایط دریافت ارز دولتی دانشجویی این است که نباید بورسیه تحصیلی شد‌ه باشند و دارای معافیت سربازی، پذیرش از یک دانشگاه مورد تایید وزارت علوم و دریافت حد نصاب نمره زبان باشند. جهت تقاضای ارز دانشجویی، با توجه به رشتـه در حال تحصیل یا پذیرش دانشگاه مقصد باید از طریق سامانه سجاد (برای رشته‌های مرتبط به وزارت علوم) و از طریق سامانه موحد (برای رشته‌های مرتبط با وزارت بهداشت) مراجعه و ثبت نام اولیه را انجام داد.

چه بانک هایی ارز دولتی می دهند؟

متقاضیان دریافت ارز دولتی مسافرتی حداقل 7 تا 10 روز قبل از سفر باید درخواست خود را در سامانه بر خط متشکل ارزی به صورت غیرحضوری یا با مراجعه به شعب بانک‌های عامل (بانک ملی، سامان، تجارت، پارسیان و ملت) ثبت کنند. دو بانک پارسیان و تجارت ارز مسافرتی زیارتی کربلا و مکه را عرضه می‌کنند.

بانک مرکزی به صورت روزانه نرخ ارز مسافرتی روز جاری را از شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 9:30 الی 12:30 ظهر و در روزهای پنج شنبه از 9:30 الی 11:30 به شعب بانک‌ها اعلام می‌کند. در کنار این چهار بانک، صرافی‌های مجاز نیز اقدام به عرضه ارز دولتی می‌کنند.

ارز دولتی از کدام صرافی بگیریم؟

برای خیلی از افراد سوال است که آیا ارز دولتی حذف شد؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر ثبت نام ارز دولتی هیچگاه حذف نمی‌شود ولی در حال حاضر بنا به تصمیم بانک مرکزی از عرضه آن جلوگیری شد‌ه است ولی به زودی ثبت نام ارز دولتی  شروع می‌شود. خرید ارز دولتی از صرافی کاریزما به سادگی امکان‌پذیر است و در کمترین زمان می‌توان اقدام به ثبت نام دلار دولتی کرد.

دریافت ارز دولتی

سخن پایانی در مورد شرایط ثبت نام و خرید ارز دولتی

در بازار ارز ایران همواره چند نرخی بودن نرخ ارز وجود دارد. ارز دولتی با دیگر ارزهای بازار مثل ارز آزاد، ارز نیمایی تفاوت‌هایی دارد. این تفاوت‌ها در قیمت ارز، نوع اختصاص، نحوه تأمین و جامعه هدف، دید‌ه می‌شود. در این مطلب سعی کردیم به طور کامل به نحوه دریافت ارز دولتی بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که ارز دولتی از کجا بگیریم؟ و قیمت دلار دولتی چقدر است؟ و به معرفی صرافی کاریزما جهت دریافت دلار دولتی اشاره کردیم.​

 

سوالات متداول

برای دریافت ارز دولتی می‌توان از بانک ملی، سامان، تجارت، پارسیان و ملت و همچنین صرافی‌های مجاز نیز اقدام به ثبت نام ارز دولتی کرد.

ارز دولتی برای مصارف زیر کاربرد دارد:

وارد کردن کالاهای دولتی، سفر و ماموریت افراد دولتی کشور، وارد کردن بخشی از کالاهای اساسی توسط بخش خصوصی

،به منظور تامین محصولات کشاورزی، تامین مالی صادرات محصولات پتروشیمی و فولادی و… استفاده می‌شود که در این مقاله کامل توضیح دادیم.

طبق مصوبه دولت برای خرید ارز دولتی با کارت ملی، حضور شخص خریدار به همراه ارائه کارت ملی هوشمند و سیمکارت به نام شخص خریدار الزامی است. هر فرد در سال می‌تواند 2000 یورو دریافت کند.

بانک مرکزی روزانه با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار، میزان مبادلات و میزان تقاضای متقاضیان و عرضه و تقاضا، نرخ ارز دولتی را تعیین می‌نماید و معمولاً سعی بر این است که نرخ ارز دولتی به صورت ثابت نگه داشته شود. قیمت ارز دولتی را در سایت صرافی بانک مرکزی به آدرس mex.co.ir یا وبسایت اتحادیه طلا به نشانی tgju.org مشاهده کنید.​

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

496 دیدگاه برای این مطلب

  1. آرش 20 فروردین 1403 6 پاسخ

    توی شهرستان صرافی ندارین؟

    20 فروردین 1403 6 پاسخ
    1. بهارک آقائی 21 فروردین 1403 1 پاسخ

      درود بر شما، خیر فقط تهران هست

      21 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. Mahsa 7 خرداد 1403 4 پاسخ

        سلام لطف میکنید زمان انتشار ارز دولتی رو به من اعلام کنید

        7 خرداد 1403 4 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 7 خرداد 1403 1 پاسخ

          سلام دوست عزیز بله حتما

          7 خرداد 1403 1 پاسخ
          1. علی جوادی نصر 14 خرداد 1403 1 پاسخ

            سلام اگه ارز دولتی دادن اعلام میکنید شما

            14 خرداد 1403 1 پاسخ
          2. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

            سلام دوست عزیز بله حتما

            20 خرداد 1403
        2. حسن رئیسی 7 خرداد 1403

          ممنون

          7 خرداد 1403
        3. حسین بهادری 10 خرداد 1403

          سلام. ارزدولتی سهم سالانه میخوام

          10 خرداد 1403
        4. ناصر 22 خرداد 1403 4 پاسخ

          لطفا مان شروع ارز دولتی رو اعلام فرمایید

          22 خرداد 1403 4 پاسخ
          1. فائزه میرهاشمی 22 خرداد 1403

            سلام دوست عزیز
            لطفا ایمیل خودتون رو در باکس مشخص شده وارد کنید تا به شما اطلاع رسانی شود.

            22 خرداد 1403
          2. کبری اسماعیلی 3 تیر 1403

            ارز دولتی منتشر شد میشه لطفا به من اطلاع بدین🙏🏻

            3 تیر 1403
          3. اسماعیلی 3 تیر 1403

            ممنون از شما. برای انتشار ارز دولتی به من اطلاع بدین🙏🏻

            3 تیر 1403
          4. علی جامعی 8 تیر 1403 1 پاسخ

            لطفاً هر موقع زمان دریافت ارز دولتی آغاز شد اطلاع بدید،ارز مسافرتی برای سفر به امارات چقدره،ممنونم در پناه خداوند متعال باشید

            8 تیر 1403 1 پاسخ
          5. فائزه میرهاشمی 9 تیر 1403

            سلام دوست عزیز
            ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.
            ارز مسافرتی برای کشورهای با ویزا همانند امارات ۵۰۰ یورو و ارز مسافرتی برای کشورهای بدون ویزا۳۰۰ یورو می‌باشد.

            9 تیر 1403
    2. رحمانیان 27 فروردین 1403 2 پاسخ

      برای سفر به دبی این ارز تعلق میگیره و هر نفر چه مبلغی ؟

      لطفا به ایمیل ارسال کنید
      با تشکر

      27 فروردین 1403 2 پاسخ
      1. حسام لامعی 9 اردیبهشت 1403 2 پاسخ

        سلام هر وقت ارز دولتی دادم لطف کنید به من ایمیل بدید

        9 اردیبهشت 1403 2 پاسخ
        1. بهارک آقائی 9 اردیبهشت 1403 4 پاسخ

          سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

          9 اردیبهشت 1403 4 پاسخ
          1. امید 21 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

            سلام
            ممنون میشم هر موقع ارز دولتی خریدش باز شد اطلاع رسانی کنید .

            21 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
          2. بهارک آقائی 23 اردیبهشت 1403

            سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

            23 اردیبهشت 1403
          3. مهدی حاجیوند 24 خرداد 1403 1 پاسخ

            سلام میشه اطلاع رسانی کنید برای خرید ارز دولتی اقدام کنم .

            24 خرداد 1403 1 پاسخ
          4. فائزه میرهاشمی 26 خرداد 1403

            سلام مهدی عزیز
            ایمیل خودتون رو وارد کنید تا به شما اطلاع رسانی شود.

            26 خرداد 1403
          5. حجت اله خیرجو 3 تیر 1403

            زمان عرضه ارز دولتی با کارت ملی

            3 تیر 1403
          6. علی اکبر ماهینی 11 مرداد 1403

            بسیار عالی سپاسگزارم

            11 مرداد 1403
        2. اسماعیلی 3 تیر 1403 1 پاسخ

          برای ارز دولتی به من ایمیل بدین ممنونم 🙏🏻🪷

          3 تیر 1403 1 پاسخ
          1. فائزه میرهاشمی 3 تیر 1403

            سلام دوست عزیز 🌷
            ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

            3 تیر 1403
      2. حسین بهادری 10 خرداد 1403 2 پاسخ

        سلام. ارزدولتی سهم سالانه هروقت اعلام شدلطفا به من خبر دهید. باسپاس

        10 خرداد 1403 2 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 12 خرداد 1403

          سلام حسین عزیز بله حتما

          12 خرداد 1403
        2. سهیلا پورپارسا 7 تیر 1403 1 پاسخ

          ارز سهمیه کارت ملی را خبر بدید لطفا رشت هستم

          7 تیر 1403 1 پاسخ
          1. فائزه میرهاشمی 7 تیر 1403

            سلام سهیلا عزیز
            در اولین فرصت از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی میشود. ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

            7 تیر 1403
    3. محمدعلی 16 خرداد 1403 1 پاسخ

      با تشکر از شما ممنون میشم اگر خبری از ارز دولتی شد به ما هم از طریق ایمل اطلاع بدین🙏🌹

      16 خرداد 1403 1 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

        سلام دوست عزیز بله حتما اطلاع رسانی می‌شود.

        20 خرداد 1403
    4. بابک 6 تیر 1403 1 پاسخ

      سلام
      لطفا زمان تخصیص ارز دولتی رو میفرمایید
      الان ششم تیر و خبری از تخصیص ارز نیست

      6 تیر 1403 1 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی 6 تیر 1403

        سلام دوست عزیز
        ایممیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شدو. در حال حاضر خبری مبنی بر انتشار ارز دولتی منتشر نشده است.

        6 تیر 1403
    5. نگین 10 تیر 1403

      سلام ببخشید من ارز مسافرتی میخواستم کجا باید درخواست بدهم روند ماریس چجوره؟

      10 تیر 1403
    6. علی 21 مرداد 1403

      زمان ارز دولتی

      21 مرداد 1403
  2. سینا 21 فروردین 1403 4 پاسخ

    ارز دولتی از کجا بگیرم؟! الان منتشر میشه؟!

    21 فروردین 1403 4 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 21 فروردین 1403 1 پاسخ

      خیر در حال حاضر منتشر نمیشود در صورت انتشار اطلاع رسانی می‌شود.

      21 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. علی 28 فروردین 1403 1 پاسخ

        باسلام
        لطفا زمان عرضه ی ارز دولتی را اطلاع رسانی کنید

        28 فروردین 1403 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 29 فروردین 1403 6 پاسخ

          سلام وقت بخیر ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا به شما اطلاع رسانی شود.

          29 فروردین 1403 6 پاسخ
          1. سعید 31 فروردین 1403 1 پاسخ

            درود بر شما یارانه قطع نمیشه؟

            31 فروردین 1403 1 پاسخ
          2. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

            خیر

            1 اردیبهشت 1403
          3. سمیرا 24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

            سلام وقتتون بخیر ببخشید اطلاع ندارید کی میتونیم خریداری کنیم؟

            24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
          4. فائزه میرهاشمی 24 اردیبهشت 1403

            سلام وقت بخیر دوست عزیز
            زمان انتشار از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود.

            24 اردیبهشت 1403
          5. Atena 24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

            کی باز میشه خرید دلار دولتی

            24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
          6. فائزه میرهاشمی 25 اردیبهشت 1403

            سلام دوست عزیز
            از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

            25 اردیبهشت 1403
          7. Mobin 31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

            لطفا ارز دولتی باز شد اطلاع بدید

            31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
          8. بهارک آقائی 1 خرداد 1403

            سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

            1 خرداد 1403
          9. نگار رحمانی 4 خرداد 1403 1 پاسخ

            میشه لطفا هر وقت ارزدولتی میخواستن بدن به من ایمیل بدید؟

            4 خرداد 1403 1 پاسخ
          10. فائزه میرهاشمی 6 خرداد 1403

            سلام دوست عزیز بله حتما

            6 خرداد 1403
          11. صبا فتاحی 18 تیر 1403 1 پاسخ

            سلام ممنون میشم زمان انتشار ارز دولتی رو اعلام کنید

            18 تیر 1403 1 پاسخ
          12. فائزه میرهاشمی 18 تیر 1403

            سلام دوست عزیز
            ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان به شما اطلاع رسانی شود.

            18 تیر 1403
    2. شبنم 23 فروردین 1403 2 پاسخ

      سلام
      به نظر شما و طبق سنوات و تجربه، فروردین ماه عرضه میشه؟

      23 فروردین 1403 2 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403 4 پاسخ

        سلام وقت بخیر برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در قسمت مشخص شده در مقاله وارد کنید.

        26 فروردین 1403 4 پاسخ
        1. سمیع تاجیک 28 فروردین 1403 1 پاسخ

          خرید دلار

          28 فروردین 1403 1 پاسخ
          1. محمد علی کریمی 11 اردیبهشت 1403

            عالیست متعالی گردد

            11 اردیبهشت 1403
        2. زینالی 29 فروردین 1403 1 پاسخ

          منظور از وارد کردن ایمیل در قسمت مشخص شده کجاست؟

          29 فروردین 1403 1 پاسخ
          1. فائزه میرهاشمی 29 فروردین 1403

            سلام وقت بخیر
            از قسمت شرایط ثبت نام دلار دولتی با کارت ملی 1403 می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید.

            29 فروردین 1403
        3. عذرا خوینیها 1 اردیبهشت 1403 2 پاسخ

          باتشکر

          1 اردیبهشت 1403 2 پاسخ
          1. حسن رئیسی 7 خرداد 1403

            ممنون

            7 خرداد 1403
          2. مهدی احتشام ، 09149320728 21 مرداد 1403 1 پاسخ

            نظر اینکه من تازه وارد هستم و میخواستم ارز دولتی بخرم محبت میکنید راهنمایی کنید ممنون میشم

            21 مرداد 1403 1 پاسخ
          3. فائزه میرهاشمی 21 مرداد 1403

            سلام مهدی عزیز
            این ارز دولتی به تمام افراد تنها یکبار در 365 روز تعلق می‌گیرد. در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. اگر سوالی داشتید در خدمتتون هستیم.

            21 مرداد 1403
        4. حمزه رضا خوشرو 7 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

          خوب

          7 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
          1. مهدی احتشام ، 09149320728 21 مرداد 1403 1 پاسخ

            محبت میکنید زمانیکه ارز دولتی دادند به منم اطلاع بدید مرسی

            21 مرداد 1403 1 پاسخ
          2. فائزه میرهاشمی 21 مرداد 1403

            سلام مهدی عزیز
            ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنیدتا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

            21 مرداد 1403
      2. سعیده 27 فروردین 1403 2 پاسخ

        سلام وقت بخیر درحال حاضر ارز دولتی وجود دارد؟

        27 فروردین 1403 2 پاسخ
        1. بهارک آقائی 27 فروردین 1403

          سلام و درود، خیر در حال حاضر منتشر نمیشه

          27 فروردین 1403
        2. اعظم کیهانیان 29 فروردین 1403 2 پاسخ

          من هر کاری میکنم نمی توانم نوبت صرافی رو بگیرم ارز ‌دولتی بگیرم توی سایت اعلام کردن راس ساعت ۱۶ ولی سایت باز نمیشه

          29 فروردین 1403 2 پاسخ
          1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

            برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

            1 اردیبهشت 1403
          2. عارف 1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

            سلام نحوه گرفتن نوبت از صرافی چطوره؟؟؟الان میتونم نوبت بگیرم ؟؟

            1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
          3. بهارک آقائی 2 اردیبهشت 1403

            برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

            2 اردیبهشت 1403
    3. علی 1 اردیبهشت 1403

      باسلام
      کسی که ارز دولتی دریافت کرده در همان سال میتونه ارز مسافرتی هم دریافت کنه؟

      1 اردیبهشت 1403
    4. مریم فراهانی 20 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

      لطفا در صورت فروش ارز دولتی به من اطلاع بدید ممنون

      20 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
      1. بهارک آقائی 23 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

        سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

        23 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
        1. سلام ارز دولتی حتما باید برای کار خاصی استفاده بشه یا در بازار آزاد می‌شود فروخت 26 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

          سلام ارز دولتی حتما باید برای کار خاصی انجام شود یا در بازار آزاد می‌شود فروخت

          26 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
          1. بهارک آقائی 29 اردیبهشت 1403

            سلام و درود، خیر در بازار آزاد هم میتوان فروخت.

            29 اردیبهشت 1403
  3. کبری 21 فروردین 1403 2 پاسخ

    مگه ارز دولتی حذف نشده؟!

    21 فروردین 1403 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 21 فروردین 1403 1 پاسخ

      خیر ثبت نام ارز دولتی هیچگاه حذف نمی‌شود ولی در حال حاضر بنا به تصمیم بانک مرکزی از عرضه آن جلوگیری شد‌ه است ولی به زودی ثبت نام ارز دولتی شروع می‌شود.

      21 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. اهورا 22 فروردین 1403

        شانس مایه

        22 فروردین 1403
    2. رضا 21 فروردین 1403 2 پاسخ

      بسیار مفید بود ممنونم. لیر هم با قیمت دولتی می‌تونیم دریافت کنیم؟

      21 فروردین 1403 2 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی 21 فروردین 1403

        بله شما هر ارز دولتی مسافرتی میتوانید دریافت کنید که این این معادل 2100 دلار است.

        21 فروردین 1403
      2. Miriyan 26 فروردین 1403 1 پاسخ

        بالاخره به هر ایرانی تعلق میگیره یا فقط برای اون مشخصاتی که گفتین مثل صادرات واردات و ثبت کشور و دانشجوهای خارج از کشور

        26 فروردین 1403 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 27 فروردین 1403 1 پاسخ

          سلام وقت بخیر به هر کدملی تعلق میگیرد.

          27 فروردین 1403 1 پاسخ
          1. ریحانه 2 خرداد 1403 1 پاسخ

            باسلام ببخشید راسته ک میگن تا اواسط خرداد ماه ارز دولتی و میدن ؟و اینک آیا میتونن کلا لغوش کنن ؟

            2 خرداد 1403 1 پاسخ
          2. فائزه میرهاشمی 6 خرداد 1403

            سلام وقت بخیر
            هنوز مشخص نیست ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

            6 خرداد 1403
  4. Sepehr 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    الان ارز دولتی بگیریم سود میکنیم؟!!!! با این وضع دلار که هر روز بالا میره 🙂

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 21 فروردین 1403 1 پاسخ

      میزان سود شما براساس ما به تفاوت قیمت ارز دولتی و ارز آزاد محاسبه می‌شود.

      21 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. مونا 22 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

        ایمیلمو زدم لطف بفرمایید اطلاع رسانط کنید در خصوص شروع مجدد
        فقط اینکه امیدوارباشیم؟!

        22 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی 23 اردیبهشت 1403

          سلام و درود، بله به احتمال زیاد در خرداد ماه سال جاری انتشار ارز خواهیم داشت.

          23 اردیبهشت 1403
  5. غلامرضا 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام معلوم‌نیست از کی بازمیشه؟

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 21 فروردین 1403 2 پاسخ

      طبق ابلاغیه بانک مرکزی به زودی مجوز ثبت نام ارز دولتی به صرافی‌ها داده می‌شود.

      21 فروردین 1403 2 پاسخ
      1. اسمعیل نژاد 25 فروردین 1403 2 پاسخ

        سلام وقت بخیر ایا برای ارز دولتی اول باید حساب ارزی بازکنم بعد از گذشت 6ماه ارز را دریافت میکنیم یا زودتر ارز2000را می کنیم بعد صد دلار را 6ماه بلوکه میکنند؟؟

        25 فروردین 1403 2 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

          سلام وقت بخیر بعد از افتتاح حساب ارزی شما امکان دریافت ارز دولتی را دارید و 100 دلار آن به مدت 6 ماه بلوکه می‌شود.

          26 فروردین 1403
        2. بهارک آقائی 26 فروردین 1403

          سلام و درود. به محض ایجاد حساب ارزی قادر به دریافت ارز دولتی خواهید بود فقط دریافت 100 دلار از ارزهای شما به 6 ماه آینده موکول خواهد شد. مابقی ارزهای شما بعد از 6 روز کاری قابل دریافت است.

          26 فروردین 1403
      2. سعید 6 خرداد 1403

        ارز دولتی باز شد اطلاع بدین

        6 خرداد 1403
  6. پدرام 21 فروردین 1403 2 پاسخ

    من چن تا صرافی زنگ زدم میگن فعلا نمیدیم. صرافی شما هم نمیده الان؟

    21 فروردین 1403 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 21 فروردین 1403

      در حال حاضر به دستور بانک مرکزی فعلا منتشر نمی‌شود.

      21 فروردین 1403
    2. رضا 25 فروردین 1403 1 پاسخ

      سلام
      من میتونم با کارت ملی ارز دولتی بگیرم و آزاد بفروشم؟

      25 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

        سلام وقت بخیر بله امکانش هست

        26 فروردین 1403
  7. فاطمه نجفی 21 فروردین 1403 3 پاسخ

    اگر پول نداشته باشیم جایی کمک هزینه میدن برای گرفتن ارز دولتی؟

    21 فروردین 1403 3 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 21 فروردین 1403

      سلام خیر

      21 فروردین 1403
    2. رضا 25 فروردین 1403 1 پاسخ

      سلام
      من میتونم با کارت ملی ارز دولتی بگیرم و آزاد بفروشم؟

      25 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. بهارک آقائی 26 فروردین 1403

        سلام، بله قطعا

        26 فروردین 1403
    3. پدرام 1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

      سلام. میشه لطف کنید هروقت ارزدولتی داشتین به من اطلاع بدین

      1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
      1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

        برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

        1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
        1. محمدمحمدنژاد 3 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

          هروقت ارز دولتی باز شد اطلاع بدین

          3 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
          1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403

            برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

            3 اردیبهشت 1403
  8. میثم 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    ممنون از مقاله خوبتون
    اگر من برای ارز دولتی ثبت نام کنم باید مالیات هم بدم؟

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام ممنونم از شما برای دریافت ارز دولتی، بانک 5 درصد کارمزد دریافت میکند.

      25 فروردین 1403
  9. اشنایدر 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    با پاسپورت خارجی هم میشه ارز دولتی گرفت ؟

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 21 فروردین 1403 2 پاسخ

      این سهمیه به ایرانیان دو تابعیتی مقیم کشورهای خارجی تعلق نمی‌گیرد.
      و صرفا با پاسپورت نمی‌توان اقدام به ثبت نام ارز دولتی کرد

      21 فروردین 1403 2 پاسخ
      1. مهدی 23 فروردین 1403 2 پاسخ

        برای گرفتن ارز دولتی
        حتما باید از ۶ ماه پیش حساب داشته باشم ؟؟؟؟
        ۱۰۰ دلار هم داخلش باشه ؟؟ تا بهم ارز دولتی بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟
        .
        .
        اگه الان حساب باز کنم ، به محض باز شدن صرافی میتونم بگیرم؟

        23 فروردین 1403 2 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403 1 پاسخ

          سلام وقت بخیر بله شما بعد از افتتاح حساب ارزی می‌توانید اقدام به دریافت دلار دولتی کنید و شما 2100 دلار معادل ریالی در ابتدا پرداخت میکنید.

          25 فروردین 1403 1 پاسخ
          1. مهدی 31 اردیبهشت 1403

            من ایمیل رو ارسال کردم . لطفاً به محض توضیع ارز . خبر کنید. ممنون .
            یک سوال دیگه هم دارم ،
            به نظر شما کی باز میشه ،
            آیا اصلا باز میشه.

            31 اردیبهشت 1403
        2. مصطفی 25 فروردین 1403

          برای خرید ارز دولتی باید حساب ارزی داشته باشید اما نیاز نیست که از 6 ماه قبل افتتاح حساب کرده باشید. بله فردای افتتاح حساب میتونید نوبت بگیرید و بعدش ارز بخرید.
          خیر 100 دلار هم نمیخواد داخلش باشه. فقط بعد از خرید ارز و هنگامی که میرید بانک اسکناس تحویل بگیرید، از هر مبلغی که خریده باشید (چه هزار دلار چه دو هزار دلار) بانک 100 دلار رو توی حسابتون نگه میداره و شما بعد از گذشت 6 ماه میتونید اون 100 دلار باقی مونده رو مراجعه کنید و تحویل بگیرید.

          25 فروردین 1403
      2. حسین 24 فروردین 1403 1 پاسخ

        سلام کارت ملی من گم شده با شناسنامه و گواهی کارت ملی از ثبت احوال هم میشه ارز دولتی گرفت؟

        24 فروردین 1403 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

          سلام خیر تنها با کارت ملی می‌توان اقدام به خرید ارز دولتی کرد.

          25 فروردین 1403
  10. حسین 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    سود دریافت این ارز آیا شامل مالیات میشه؟

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام وقت شما بخیر برای دریافت ارز دولتی، بانک 5 درصد کارمزد دریافت میکند.

      25 فروردین 1403
  11. الی 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    بعد از ثبت نام چقدر طول میکشه بهمون ارز دولتی بدن؟

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر از طریق صرافی می‌توانید از اخبار اطلاع پیدا کنید.

      25 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. ejogol yazdanparast 9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

        ممنون میشم هر وقت ثبت نام ارز دولتی شروع شد اطلاع بدین

        9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی 9 اردیبهشت 1403

          سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

          9 اردیبهشت 1403
  12. حسنا 21 فروردین 1403

    با این گرونی‌ها پولی نمی‌مونه برای خرید ارز دولتی

    21 فروردین 1403
  13. دیبا 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام‌
    نحوه اطلاع رسانی دریافت ارز دولتی چگونه است
    ایا برای مشتریان کاریزما پیامکی ارسال می شود

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 2 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      2 اردیبهشت 1403
  14. امیر 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    نوبت دهی ارز دولتی در اپلیکیشن بله صورت می‌گیرد یا ایوا؟

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر در اپلیکیشن بله، صرفا برای ارز مسافرتی میتوان اقدام به نوبت دهی کرد.

      25 فروردین 1403
  15. مینا 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    حساب ارزی تجارت داشته باشیم میشه ارز دولتی بگیریم یا فقط بانک ملی

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر در حال حاضر برای دریافت ارز دولتی از صرافی کاریزما، نیاز است در بانک ملی اقدام به افتتاح حساب کرد.

      26 فروردین 1403
  16. Sina 21 فروردین 1403

    من سال گذشته گرفتم، امیدوارم امسال هم منتشر بشه تا مجدد اقدام کنم.

    21 فروردین 1403
  17. Sina 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    من سال گذشته گرفتم، امیدوارم امسال هم مجدد منتشر بشه!

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. جواد 26 فروردین 1403

      سلام.داداش میشه بگی از اول چیکار کردی چجوری گرفتی من خیلی دنبال شم زحمتت تلگرام بگو ای دی@
      @Mmd_diamond

      26 فروردین 1403
  18. علی 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    به دلیل کمبود ارز و سیاست بانک مرکزی دیگه ارز دولتی تخصیص نمیدن؟درسته؟

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر هنوز ابلاغیه‌ای در این باره منتشر نشده است.

      26 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. فائزه 30 فروردین 1403 1 پاسخ

        سلام لطفا به محض صدور بیانیه بانک مرکزی برای خرید ارز دولتی اطلاع داده شود.

        30 فروردین 1403 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

          برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

          1 اردیبهشت 1403
  19. سینا سالاری پور 21 فروردین 1403 1 پاسخ

    نحوه خرید رو توضیح میدین؟

    21 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

      26 فروردین 1403
  20. سام 21 فروردین 1403

    سلام امروز رفتم برای افتتاح حساب ارزی گفت سامانه بسته هست و هنوز باز نشده،یعنی دیگه نمیشه دلار دولتی گرفت؟ یا به زودی میشه؟

    21 فروردین 1403
  21. شبنم 22 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام. لطفا بگید به نظر شما و طبق سنوات سال های پیش ، تا پایان فروردین ماه ارز دولتی منتشر میشه؟

    22 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر برای اطلاع بیشتر با شماره 58317-021 تماس بگیرید

      26 فروردین 1403
  22. حمید 22 فروردین 1403 1 پاسخ

    ثبت نام ارز دولتی فقط از بانک ملی میشه دریافت کرد؟

    22 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر برای دریافت از صرافی کاریزما از بانک ملی انجام میشود.

      25 فروردین 1403
  23. مهراد 23 فروردین 1403 1 پاسخ

    با سلام
    نظر به اینکه خواهر من برای ادامه تحصیل استرالیا رفته و برای PhD اقدام کنه و ولی بنا به اساتید پژوهشی یک مستر در رشته هم گرفت …منظور اینکه در وضعیت مالی نامناسب هستش…..
    حتی موقع رفتن اصلا این قضیه رو نمی‌دونستم….و استفاده اصلن نشده….
    آیا در این حالت که ایشون اونجا هستش طی ۶ سال حدوداً …..
    میتونیم بگیریم؟
    واقعاً کل زندگی مونو واسش گذاشتیم…والدین منم بازنشسته فرهنگی اند و خودم هم موندکار نگهداری ازشون شدم….
    وگرنه سن تا پذیرش داشتم ؟…
    می بخشید ،خاکی زدم….
    آیا مقدورع برای ایشون ؟

    23 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر برای اطلاع بیشتر با شماره 58317-021 تماس بگیرید

      25 فروردین 1403
  24. مهدیه 23 فروردین 1403

    اصلاح میکنم از آخرین تاریخ خرید هر فرد باید ۳۶۵ روز بگذرد و هر فرد در طول یک سال در صورت عدم تغییر سرفصل فروش ارز می‌تواند به صورت تدریجی اقدام به خرید ارز با ۱ کارت بانکی به نام خود نماید زیرا سقف تراکنش بانکی ۲ میلیارد ریال در روز گردیده است.

    23 فروردین 1403
  25. شهریار 23 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام برای مسافرت به اروپا آیا میشود هم ۲۰۰۰ یورو ارز دولتی گرفت و هم ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی هنگام پرواز از فرودگاه ؟

    23 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر بله هر دو را می‌توان دریافت کرد ولی برای رز مسافرتی نیاز به ویزا و بلیط است.

      25 فروردین 1403
  26. حسین 23 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر .اصل کارت ملی من گم شده با شناسنامه و گواهی کارت ملی از ثبت احوال هم میشه ارز دولتی گرفت؟

    23 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام وقت شما بخیر بله

      25 فروردین 1403
  27. مهدی 23 فروردین 1403 1 پاسخ

    اگه بخوام ارز دولتی بگیرم ، حتما باید از ۶ ماه پیش حساب ارزی داشته باشم ؟؟؟؟ صد دلار هم داخلش باشه؟؟؟.
    اگه الان حساب ارزی باز کنم ! به محض شروع و توضیع ارز دولتی ، قادر به دریافتش نیستم!؟
    لطفاً یک توضیح کامل در این مورد بدید.
    سپاس

    23 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام وقت شما بخیر دوست عزیز خیر نیازی نیست که 6 ماه حساب ارزی داشته باشید شما همان لحظه که حساب ارزی باز کنید میتوانید اقدام به خرید ارز دولتی کنید. 6 ماه حساب ارزی باز است که 100 دلار باقی مانده در آن بلوکه میشود.

      25 فروردین 1403
  28. نوید 24 فروردین 1403 1 پاسخ

    عرض ادب. این بخشنامه جدید ظاهرا همان بخشنامه پارسال هست. بنده درست متوجه شدم یا تغییراتی در بخشنامه جدید برای سال ۱۴۰۳ ایجاد شده؟ ممنونم از سایت خوبتون

    24 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام وقت شما بخیر ممنونیم همینطور است در حال حاضر ابلاغیه‌ای جهت دریافت ارز دولتی 1403 از بانک مرکزی صادر نشده است.

      25 فروردین 1403
  29. اتنا 24 فروردین 1403 1 پاسخ

    ارز دولتی برای منی که برای هیچ قصدی (مثلا نه برای تحصیل نه سفر) ،هم میدن؟

    24 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام بله ارز دولتی به هر دارنده کارت ملی تعلق می‌گیرد.

      25 فروردین 1403
  30. علی قاسمی 24 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام ارز دولتی الان عرضه میشه

    24 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام خیر هنوز ابلاغیه‌ای در این باره صادر نشده است.

      25 فروردین 1403
  31. مهدی عشقان ملک 24 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام من هنوز حساب ارزی ندارم
    میتونم الان باز کنم و درخواست دلار بدم حالا بگیرم بعد ۱۰۰دلارش باقی بمونه یا حتما باید اول ۱۰۰دلار توش باشه ۶ماه بعد بتونم ۲۰۰۰دلار رو بگیرم؟

    24 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403 1 پاسخ

      سلام به این صورت است که در ابتدا 2100 دلار معادل ریالی از شما دریافت می‌شود و 2000 دلار به شما تعلق می‌گیرد و 100 دلار آن به مدت 6 ماه بلوکه می‌شود.

      25 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. محمد 29 فروردین 1403 1 پاسخ

        اینجا حرف هاتون چندتا شد. داشتم نظراتی که پاسخ میدادین میخوندم. یعنی ۱۰۰دلار، معادل ریالی ازت میگیرن تا ۲هزار تا در حساب ارزی بهم واریز کنن، و غیر از اینا هم ، ۱۰۰دلار از ۲هزار تا، بلوکه میشه تا ۶ماه!

        29 فروردین 1403 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 29 فروردین 1403

          سلام وقت بخیر دوست عزیز خیر شما در ابتدا 2100 دلار معادل ریالی پرداخت میکنید و تنها 2000 دلار آن را دریافت می‌کنید 100 دلار مابقی به مدت 6 ماه بلوکه می‌شود.

          29 فروردین 1403
  32. صالحی 25 فروردین 1403 1 پاسخ

    ممنون از راهنماییتون
    چه طوری مطلع بشیم که ارز دولتی دوباره شروع به دادن شده؟؟

    25 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403

      سلام ممنونم از طبق صرافی کاریزما و خبرگزاری‌ها اطلاع داده می‌شود. در همین مقاله نیز به روز رسانی می‌شود.

      25 فروردین 1403
  33. پژمان 25 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام امروز ۲۵ فروردینه ، ارز دولتی ثبت نام میکنین؟

    25 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 فروردین 1403 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر فعلا خبری مبنی بر انتشار ارز دولتی ابلاغ نشده

      25 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. متشکرم ، اگه اعلام شد از همینجا اعلام میفرمایید 26 فروردین 1403 1 پاسخ

        متشکرم از پاسخگویی شما ، منتظر اطلاع رسانیتون باشیم؟

        26 فروردین 1403 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

          خواهش میکنم ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده در مقاله وارد کنید به شما اطلاع داده می‌شود.

          26 فروردین 1403
  34. صدرا 25 فروردین 1403 1 پاسخ

    برای نوبت دهی نیاز به ثبت نام در اپلیکیشن ایوا دارد؟

    25 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر در این مقاله به طور کامل نحوه خرید و شرایط دریافت ارز دولتی از صرافی کاریزما نوشته شده است، برای اطلاع بیشتر با شماره 58317-021 تماس بگیرید.

      26 فروردین 1403
  35. مهزاد تیموریان 25 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر من تا اسفند ۴۰۲ خیلی تلاش کردم اما موفق ب ثبت نام ارز دولتی نشدم حساب ارزی دارم اما از اپلیکیشن بله هرروز ساعت ۱۶ اقدام میکردم که ۱۶:۰۱ نوبت گیری تموم میشد ، آیا امسال هم به همون شکل هست ؟ یا به سختی و تقریبا غیرممکنی پارسال هست؟! به جز اپلیکیشن ( بله) دیگه از کجا میشه ثبت نام کرد ؟

    25 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر اپلیکیشن بله برای خرید ارز مسافرتی است و ارتباطی به ارز دولتی ندارد. برای نوبت دهی ارز دولتی در سایت صرافی کاریزما اقدام به این کار کنید. برای طلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده در مقاله وارد کنید به شما اطلاع داده می‌شود.

      26 فروردین 1403
  36. امین 26 فروردین 1403 2 پاسخ

    با تشکر از اطلاعات شما
    فقط یه مطلب هست که ایا یارانه فرد قطع میشود یا شماره دهک تغییر میکند ؟؟

    26 فروردین 1403 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر در حال حاضر دریافت ارز دولتی هیچ تاثیری بر یارانه ندارد ولی در آینده احتمال این موضوع وجود دارد.

      26 فروردین 1403
    2. بهارک آقائی 26 فروردین 1403

      خیر، در صورت انتشار اخبار جدید، این قضیه اعلام خواهد شد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است

      26 فروردین 1403
  37. سالارصالحی 26 فروردین 1403 2 پاسخ

    من کارت ملی جدید ندارم اما برای گرفتنش رسید ان را دارم برای گرفتن ارز قابل قبوله

    26 فروردین 1403 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

      بله گواهی کارت ملی همانند اصل آن است.

      26 فروردین 1403
    2. بهارک آقائی 26 فروردین 1403

      بله مشکلی نیست

      26 فروردین 1403
  38. امیر 26 فروردین 1403 2 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر ممنون بابت اطلاعاتی که منتشر میکنید.ببخشید میخواستم بدونم هروقت که تونستیم از صرافی نوبت بگیریم و وجه مورد نظر رو به صرافی پرداخت کردیم،همون لحظه صرافی ارز رو به حساب ما انتقال میده و میتونیم تو حساب ارزیمون ببینیم؟

    26 فروردین 1403 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر بله، برای اطلاع بیشتر با شماره 58317-021 تماس بگیرید.

      26 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. امیر 26 فروردین 1403

        بله خیلی ممنون.فقط اینکه بنظرتون طی چندوقت آینده انتشار داده میشه؟مثلا حدودا یک هفته دو هفته یکماه؟چون زیاد نگه داشتن پول نقد فقط از ارزش پولمون کم میکنه

        26 فروردین 1403
    2. بهارک آقائی 26 فروردین 1403

      سلام و درود، بله حواله ارزهای شما همان لحظه به شما داده می‌شود اما برداشت ارز از بانک، بعد از 6 روز کاری امکان پذیر است.

      26 فروردین 1403
  39. مهدی محبی 26 فروردین 1403 2 پاسخ

    سلام ارز دولتی کی انتشار میشود

    26 فروردین 1403 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در قسمت مشخص شده در مقاله وارد کنید.

      26 فروردین 1403
    2. بهارک آقائی 26 فروردین 1403

      برای اطلاع از انتشار ارز دولتی باید مدام در حال پیگیری اخبار مربوطه بوده یا در تماس با صرافی ها باشید.

      26 فروردین 1403
  40. زهرا جمالی 26 فروردین 1403 1 پاسخ

    برای خرید ارز دولتی ، به عنوان سرمایه گذاری ، باید کدام نوع از دلارهایی که در متن فوق عنوان نمودید را درخواست بدهیم ؟ اصلا لزومی به طرح نوع دلار از جمله مسافرتی یا دانشجویی و … هست ؟

    26 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر برای سرمایه گذاری، خرید ارز دولتی مناسب شماست. برای خرید ارز مسافرتی شما نیاز به بلیط و ویزا دارید.

      26 فروردین 1403
  41. امیر 27 فروردین 1403

    سلام ببخشید تقریبا نمیدونید تا کی مجوز انتشارش میاد؟یعنی مثلا هفته اینده؟یا اول اردیبهشت؟

    27 فروردین 1403
  42. مهدی 27 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام
    الان امکان ثبت نام برای ارز دولتی هست یا همچنان عرضه نمیشه؟

    27 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 27 فروردین 1403

      سلام و درود، خیر در حال حاضر منتشر نمیشه

      27 فروردین 1403
  43. ملیحه سخاوتی 28 فروردین 1403 1 پاسخ

    حساب ارزی حتما از بانک ملی باشه یا بانک‌های دیگه مثل صادرات هم میشه ؟ وامروز ارز دولتی منتشر نشد ؟

    28 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 28 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر بانک ملی، سامان، تجارت، پارسیان و ملت این امکان را دارند ولی برای بهره مندی از خدمات صرافی کاریزما باید به بانک ملی مراجعه کنید. برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید.🌷

      28 فروردین 1403
  44. محمد 28 فروردین 1403 1 پاسخ

    لطفا در صورت اعلام بانک مرکزی ایمیل بفرستید با تشکر از شما

    28 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 28 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر بله حتما

      28 فروردین 1403
  45. سمیع تاجیک 28 فروردین 1403

    خرید دلار

    28 فروردین 1403
  46. زرین ماه 28 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام
    برای دریافت 2000 دلار سالیانه، فقط در بانک ملی باید حساب ارزی باز کرد یا بانکهای دیگه هم هستند؟ اگر اینطوره چه بانکهایی رو شامل میشه؟

    28 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 28 فروردین 1403 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر بانک ملی، سامان، تجارت، پارسیان و ملت این امکان را دارند ولی برای بهره مندی از خدمات صرافی کاریزما باید به بانک ملی مراجعه کنید.

      28 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. زرین ماه 28 فروردین 1403

        ممنون
        در صورت افتتاح حساب ارزی در بانک ملی، آیا امکان ایجاد یک حساب ارزی دیگر – مثلا بانک سامان – وجود داره یا هر فردی مجاز به داشتن تنها یک حساب ارزی هست؟

        28 فروردین 1403
  47. بهاره 28 فروردین 1403

    سلام میخواستم بدونم آیا امکانش هست مثلا شهرستان حساب ارزی داشته باشم ولی بیام از صرافی شما در تهران ارز رو بگیرم؟

    28 فروردین 1403
  48. بهاره 28 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم آیا امکانش هست مثلا شهرستان حساب ارزی داشته باشم ولی بیام از صرافی شما در تهران ارز رو بگیرم؟

    28 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 29 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر بله این امکان وجود دارد.

      29 فروردین 1403
  49. ،elnaz 28 فروردین 1403 1 پاسخ

    زمان تخصیص ارز کی است

    28 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 29 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا به شما اطلاع رسانی شود.

      29 فروردین 1403
  50. وحید شعفی زاده 29 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام
    در سال ۱۴۰۳ شروع به پرداخت ارز دولتی شده یا خیر

    29 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 29 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر خیر هنوز منتشر نشده
      ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا به شما اطلاع رسانی شود.

      29 فروردین 1403
  51. Sol 29 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام. میشه در سال هم ارز مسافرتی گرفت هم ارز دولتی با کارت ملی؟

    29 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 29 فروردین 1403

      سلام وقت بخیر بله امکانش وجود دارد.

      29 فروردین 1403
  52. سینا ملکی 29 فروردین 1403 1 پاسخ

    ممنون میشم شروع نوبت دهی رو به من هم اعلام کنید

    29 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 29 فروردین 1403 1 پاسخ

      از طریق ارسال ایمیل در این مقاله زمان تخصیص سکه از مرکز مبادله برای شما ارسال میشود.

      29 فروردین 1403 1 پاسخ
      1. سینا ملکی 29 فروردین 1403 1 پاسخ

        دوست عزیز سوال دیگه ای که وجود داره اینه که مابین پاسخ هاتون به بقیه کاربر ها فرمودید که بنابر اطلاعیه یا بخشنامه بانک مرکزی و یا مرکز مبادله ارائه ارز دولتی متوقف شده درحالی که بنده کل سایت این ۲ مراجع چک کردم و کل سایتهای خبری دیگه رو و همچین مطلبی اعلام نشده منظورم اینه که ایا برای ادامه فعالیت در سال جدید استناد به شیوه نامه تاریخ ۱۵/۰۱/۱۴۰۲ بانک مرکزی کافی نیست وحتما در سال جدید باید بانک مرکزی اجازه رو صادر بکنه و مظاف بره این مطلب حداقل در سال جدید صرافی بانک ملت در تاریخ ۶ فروردین امسال نوبت ارز دولتی رو به ۱۵ نفر داد که من شاهد بودم که باعث میشه فرض بالا درست نباشه در کل هر اتفاقی افتاده بعد اون تاریخ بوده اما اطلاعیه در این باره اصلا موجود نیست یعنی رسمی نیست

        29 فروردین 1403 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 29 فروردین 1403

          با سلام کاربر گرامی
          برای سال جدید فعلا بخشنامه ای مبنی بر اینکه دلار دولتی با چه نرخی عرضه میشه از طرف بانک مرکزی ابلاغ نشده و اگر صرافی ارز دولتی در سال جدید داده است احتمالا از ارز دولتی سال گذشته ذخیره داشته که توانسته امسال هم بده. در کل ارز دولتی متوقف نشده ولی به دلیل اینکه نرخ جدید از طرف بانک مرکزی اعلام نشده فعلا ارز به صرافی ها تخصیص داده نشده.

          29 فروردین 1403
  53. ارش 29 فروردین 1403 1 پاسخ

    با سلام دوست عزیز ممکنه برای ارز دولتی بانک مرکزی به اینکار ارز تخصیص نده پس چرا امسال دیر کرده

    29 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

      احتمالا به علت نوسان ارز در روزهای اخیر بوده است.

      1 اردیبهشت 1403
  54. نجمه بوسفیان 29 فروردین 1403 1 پاسخ

    زمان ثبت نام ارز دولتی

    29 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      1 اردیبهشت 1403
  55. سینا 29 فروردین 1403 1 پاسخ

    سلام یک سوال دارم اینکه بخوام برای ارز دولتی اقدام کنم مشکلی که دارم حساب بانک خودم به علت بدهی بسته شده و امکان برداشت از طریق کارتم را ندارم میتونم از کارت شخص دیگری از اعضا خانواده استفاده کنم برای پرداخت هزینه ارز دولتی و اینکه با این شرایط حساب ارزی هم نمیتوانم باز کنم فعلا آیا راهی هست که اقدام کنم یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم

    29 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

      خیر، حساب ارزی فرد درخواست دهنده ارز دولتی حتما باید به نام وی باشد در غیر این صورت تعلق نمی‌گیرد.

      1 اردیبهشت 1403
  56. رامین 30 فروردین 1403

    سلام ایمیل را وارد کردم صرافیتون ک باز شد اطلاع رسانی کنید ممنونم

    30 فروردین 1403
  57. امیر 30 فروردین 1403

    سلام وقت بخیر . ببخشید من تو قم زندگی میکنم اگر نتونم از صرافی اینجا نوبت بگیرم میتونم از صرافی شما تو تهران نوبت بگیرم؟درحالی که شعبه ارزیم اینجا هستش؟

    30 فروردین 1403
  58. محمدرضا امیدی 30 فروردین 1403 1 پاسخ

    اطلاع دهید

    30 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      1 اردیبهشت 1403
  59. ساسان 30 فروردین 1403

    تشکر از اطلاعات مفیدتون

    30 فروردین 1403
  60. Mojtaba 30 فروردین 1403 1 پاسخ

    درود برشما
    بنده سال گذشته ثبت نام کردم واسه ارز دولتی ۵ ماه پیش خبری نشد اعلام نکردن
    ممنون از راهنمایی شما

    30 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      1 اردیبهشت 1403
  61. حامد 31 فروردین 1403

    من ایمیلم ثبت کردم.موقع عرضه اطلاع رسانی فرمایید

    31 فروردین 1403
  62. نرگس 31 فروردین 1403 1 پاسخ

    پس کی نوبت جدید اعلام میشه
    خبری نیست که
    دیگه اردیبهشت شد

    31 فروردین 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      1 اردیبهشت 1403
  63. امیر حسین 1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    نوبت گرفتن به صورت روزانه هست یا نوبت دهی برای ماهانه میباشد

    1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

      برحسب میزان ارز منتشر شده از جانب دولت، صرافی به ترتیب به اشخاصی که ثبت نام کرده اند اختصاص می‌دهد. زمان نوبت شما بستگی به میزان درخواست کننده ها دارد.

      1 اردیبهشت 1403
  64. میثم 1 اردیبهشت 1403 2 پاسخ

    از کدوم صرافی میتونیم خرید کنیم آدرسش کجاست

    1 اردیبهشت 1403 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

      صرافی کاریزما به آدرس: خیابان شهید بهشتی، بین بخارست و وزرا، شماره ۲۸۳، ساختمان نگین آزادی، طبقه چهارم، واحد غربی
      تلفن: ۰۲۱۵۸۳۶۹۰۰۰

      1 اردیبهشت 1403
    2. جهان بین 18 خرداد 1403 1 پاسخ

      سلام
      100دلار بلوکه شده در حساب بعد از شش ماه میتوان برداشت کرد ؟؟

      18 خرداد 1403 1 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

        سلام دوست عزیز
        این پول برای حساب ارزی است و بعد از 6 ماه قابل برداشت است.

        20 خرداد 1403
  65. پژمان 1 اردیبهشت 1403

    وقتی هنوز اطلاعیه از طرف بانک مرکزی اعلام نشده ، پس ثبت نام و نحوه نوبت دهی هم مشخص نیست درسته؟

    1 اردیبهشت 1403
  66. نرگس 1 اردیبهشت 1403

    برای گرفتن ارز دولتی تو کدوم برنامه باید نوبت بگیریم بله ایوا و …کدوم
    من کار ملیم هنوز نیومده بعد ۱سال نیم
    با کد ملی میشه؟

    1 اردیبهشت 1403
  67. علی محقق 1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا زمان عرضه ارز را اعلام کنید.
    تشکر

    1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 1 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      1 اردیبهشت 1403
  68. عبدی 1 اردیبهشت 1403

    سلام ممنون میشم در صورتیکه ارز دولتی به شما اختصاص داده شد به من اطلاع دهید

    1 اردیبهشت 1403
  69. رئیسی 1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    جهت اطلاع از زمان ثبت نام ارز دولتی

    1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 2 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      2 اردیبهشت 1403
  70. ابوالفضل سلیمانی 1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا زمان شروع سهمیه دولتی اطلاع دهید و خودم و خانمم وبه همراه ۴نفر از اعضای خانوادم برای دریافت میخاهیم اقدام کنیم ممنون

    1 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 2 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود و اعضای خانواده‌تان را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      2 اردیبهشت 1403
  71. نرگس 1 اردیبهشت 1403

    برای گرفتن ارز دولتی تو کدوم برنامه باید نوبت بگیریم بله ایوا و …کدوم
    من کار ملیم هنوز نیومده بعد ۱سال نیم
    با کد ملی میشه؟

    1 اردیبهشت 1403
  72. حامد 1 اردیبهشت 1403

    لطفا اطلاع رسانی فرمایید به ایمیل بنده.موقع تخصیص ارز

    1 اردیبهشت 1403
  73. بهاری 2 اردیبهشت 1403

    لطفا قیمت ارز دولتی رو قیر کنید

    2 اردیبهشت 1403
  74. بهاری 2 اردیبهشت 1403

    لطفا قیمت ارز دولتی رو قید کنید

    2 اردیبهشت 1403
  75. بهاری 2 اردیبهشت 1403

    لطفا قیمت رو هم ذکر کنید

    2 اردیبهشت 1403
  76. نرگس 2 اردیبهشت 1403

    برای گرفتن ارز دولتی تو کدوم برنامه باید نوبت بگیریم بله ایوا و …کدوم
    من کار ملیم هنوز نیومده بعد ۱سال نیم
    با کد ملی میشه؟ یه پیچی هم اعلام کرد باز شده نوبت دهی درسته؟صرافی شما ارز دولتی میده؟به چه‌قیمت

    2 اردیبهشت 1403
  77. Fateme 2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    هنوز اطلاعیهبذای عرضه ارز دولتی نیومده برای اردیبهشت ماه؟

    2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      3 اردیبهشت 1403
  78. بهرامی 2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا موقع انتشار ارز اطلاع رسانی شود
    ممنون

    2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      3 اردیبهشت 1403
  79. مرتضی 2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    با سلام خدا قوت در صرافی ملی در اپلیکیشن بله هیچ لینکی برای گرفتن نوبت مشاهده نشد راهنمایی فرمایید چگونه باید نوبت بگیریم حساب ارزی هم باز کردیم

    2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      3 اردیبهشت 1403
  80. Mahdi 2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    ببخشید سه تا سوال داشتم
    اول اینکه بر اساس تجربه تون فکر می کنین نرخ دلار سهمیه ای رو چقدر اعلام کنند ؟
    دوم حدودا به نظرتون چه تاریخی نوبت دهی شروع میشه ؟
    سوم چه جوری مطلع بشیم کی عرضه دلار رو شروع می کنن ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین 🙏🏻

    2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403 3 پاسخ

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      3 اردیبهشت 1403 3 پاسخ
      1. جلیلی 3 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

        ممنون میشم بمن هم اطلاع بدین زمان انتشار ارزدولتی

        3 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403

          برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

          3 اردیبهشت 1403
      2. abbascheck1234@gmail.com 16 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

        سلام ثبت نام ارز دولتی هنوز شروع نشده؟؟؟؟

        16 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی 17 اردیبهشت 1403

          سلام و درود، خیر فعلا منتشر نشده. در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

          17 اردیبهشت 1403
      3. عادله 19 تیر 1403 1 پاسخ

        سلام لطفا هرزمان که امکان دریافت ارز دولتی بود اطلاع بدید ایمیل ام رو گذاشتم

        19 تیر 1403 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 20 تیر 1403

          سلام دوست عزیز
          ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

          20 تیر 1403
  81. وهاب 2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    آیا هنوز امکان باز کردن حساب ارزی هست

    2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403

      بله حساب ارزی را هر زمان که بخواهید می‌توانید باز کنید. برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      3 اردیبهشت 1403
  82. حمید 2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام
    ۵ درصد مالیات بابت برداشت ارز بر مبنای نرخ روز محاسبه میشه یا ۵ درصد مبلغ زمان دریافت ارزه

    2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403

      ۵٪ مبلغی که موقع خرید ارز پرداخت کردید.

      3 اردیبهشت 1403
  83. رضا نمازخوان 2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا در صورت انتشار ارز دولتی خبر دهید ممنون

    2 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      3 اردیبهشت 1403
  84. Mahdavi 3 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    ببخشید یه مدیر کاروان برای کربلا گفتن هم ارز زیارتی مارو میگیرن هم ارز از روی کارت ملی هامون و با هزینه کمی که از ما دریافت میکنن مارو میبرن کربلا. اما خیلی ها میگن یارانه قطع میشه و مالیات براتون میزنن. درسته این مسئله؟

    3 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 4 اردیبهشت 1403

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت ارز دولتی، یارانه شما قطع نمی‌شود.

      4 اردیبهشت 1403
  85. کامبیز 3 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام لطفا زمان ثبت نام و نوبت دهی دریافت ارز دولتی را اعلام بفرمایید

    3 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 3 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      3 اردیبهشت 1403
  86. علی 3 اردیبهشت 1403

    باسلام
    کسی که ارز دولتی دریافت کرده در همان سال میتونه ارز مسافرتی هم دریافت کنه؟

    3 اردیبهشت 1403
  87. عسگری 4 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    با سلام گویا در سال 403 دیگر ارز با کارت ملی داده نمیشود ؟؟ آیا این خبر صحت دارد چون با گذشت یک ماه از سال خبری از دادن ارز نیست

    4 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 4 اردیبهشت 1403

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      4 اردیبهشت 1403
  88. ف.احمدی 4 اردیبهشت 1403

    بادرود وتشکرازراهنمائیهای شما،
    باتوجه به عدم اطلاع بانک مرکزی مبنی برواگذاری ارز دولتی تاکنون، آیالازم است درسایت شماثبت نام شود؟
    دراین صورت، آیا گزینه 3 درمورد ” روز وتاریخ مراجعه” بایدتکمیل شود؟

    4 اردیبهشت 1403
  89. ف.احمدی 5 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    بادرودوسپاس ازراهنمائی های شما،
    نظربه اینکه هنوزبانک مرکزی مجوزواگذاری ارزدولتی باکارت ملی راصادرنکرده، آیاثبت نام درسایت کاریزماضرورت دارد؟
    دراین صورت تکمیل گزینه شماره 3 ” انتخاب روز وتاریخ مراجعه حضوری” چگونه است؟

    5 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 8 اردیبهشت 1403

      سلام وقت بخیر این مراحل برای دریافت ارز دولتی از صرافی کاریزما است.

      8 اردیبهشت 1403
  90. حامد 5 اردیبهشت 1403

    به ایمیل ارسالی اطلاع دهید برای دریافت ارز

    5 اردیبهشت 1403
  91. محمدی 5 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا زمان عرضه شدن و نحوه نوبت گرفتن را اطلاع رسانی کنید

    5 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 8 اردیبهشت 1403

      سلام بله حتما
      ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

      8 اردیبهشت 1403
  92. مهدی 7 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام خسته نباشی میخواستم بدونم زمان عرضه پولی برای امسال کی هست میشه اطلاع رسانی کنین

    Mahdinaghdi.mn1996@gmail.com

    7 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 8 اردیبهشت 1403

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      8 اردیبهشت 1403
  93. Reza 8 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    ببخشید میشه یه بار دیگه توضیح بدید ؟ این مبحث خیلی سنگینه ولی چاره ای نیست دیگه خودش ۴ واحده…

    بعد استاد ۵ درصد و ۶ ماه بلوک شدن ۱۰۰ دلار توی امتحان ۴ گزینه‌ای هست یا تشریحی ؟

    بعد استاد من هرچی این فرمول و جمع می‌کنیم جوابش میرسه به همون ارز آزاد(دلال) آیا درسته؟

    ولی فرناز مومنی میگه غلطه!!!
    میگه ارز آزاد ارزونتر در میاد،استدلالش هم اینه که ارز دولتی بگیری از همه چی محروم میشی،کالا برگ ،بیمه ،راگانه،کلا به خاک سیاه میگه می‌شینی😁😁😁😁

    8 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 8 اردیبهشت 1403

      سلام دوست عزیز دریافت ارز دولتی باعث قطع شدن یارانه نمیشود.

      8 اردیبهشت 1403
  94. اردلان رضوی 8 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    درود
    من در قسمت ایمیل چندین بار سعی کردم ولی هر بار خطای کد امنیتی داد

    8 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 9 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، لطفا کیبورد دستگاه خود را روی زبان انگلیسی قرار داده و امتحان کنید.

      9 اردیبهشت 1403
  95. م.م 8 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا در زمان منتشر شدن اطلاع رسانی کنید.

    8 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 9 اردیبهشت 1403

      سلام وقت بخیر لطفا ایمیل خود را در قسمت مشخص شده داخل مقاله وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      9 اردیبهشت 1403
  96. Mina 9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    هنوز ارز دولتی منتشر نشده؟
    جهت خرید باید حضوری اقدام کرد؟ هر صرافی امکان خرید وجود دارد؟

    9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 9 اردیبهشت 1403

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد. بله باید حضوری به صرافی مراجعه کنید. خیر باید سوال کنید. در حال حاضر، صرافی کاریزما این کار را انجام می‌دهد. برای خرید ارز دولتی از صرافی کاریزما به آدرس زیر مراجعه کنید: تهران-خیابان شهیدبهشتی- شماره۲۸۳- ساختمان نگین آزادی. تلفن: ۵۸۳۶۹۰۰۰

      9 اردیبهشت 1403
  97. عادل 9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    با سلام
    ممنون میشم هر زمانی که ارز دولتی عرضه شد به من اطلاع بدید

    9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 9 اردیبهشت 1403

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      9 اردیبهشت 1403
  98. بحری 9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام دلار دولتی کی میشه گرفت من هر روز سر میزنم خبری نیست هنوز شروع نشده امسال ؟

    9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 10 اردیبهشت 1403

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      10 اردیبهشت 1403
  99. سهیل فامیل دوست 9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    با سلام و خسته نباشید.
    بی زحمت میخواستم هر زمان عرض دولتی ثبت نام رو شروع کردن یه اطلاعی بهم بدید از ایمیل مرسی ممنونم.

    9 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 10 اردیبهشت 1403

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      10 اردیبهشت 1403
  100. علی 10 اردیبهشت 1403

    کسی که ارز دولتی دریافت کرده در همان سال میتونه ارز مسافرتی هم دریافت کنه؟

    10 اردیبهشت 1403
  101. نسترن 10 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    درود آیا الان ارز دولتی عرضه میشه ؟

    10 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 11 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، خیر در حال حاضر ارز دولتی منتشر نمی‌شود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      11 اردیبهشت 1403
  102. mohsen 11 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    مزایا(سهام عدالت و یارانه و …) قطع نمیشه؟

    11 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 11 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، خیر تاکنون گزارشی از قطعی یارانه و سود سهام عدالت افراد گزارش نشده است.

      11 اردیبهشت 1403
  103. مونا 11 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام الان دلار دولتی میدن؟ من صرافی زنگ زدم گفتن سایت بسته است!

    11 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 11 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، خیر در حال حاضر ارز دولتی منتشر نمی‌شود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      11 اردیبهشت 1403
  104. امیررضا 11 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    چه تاریخی ارزدولتی تخصیص داده میشه؟

    11 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 11 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      11 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
      1. امیررضا 11 اردیبهشت 1403

        مراحل و چه کارهایی بایستی کردرا میفرمایید

        11 اردیبهشت 1403
  105. سید محمد حسین هاشمی 12 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام لطفا هر زمان ارز دولتی داده شد به من هم خبر بدید

    12 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 12 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      12 اردیبهشت 1403
  106. Mahshid 13 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا هر زمان ارز دولتی دادن اعلام میکنید ممنون🙏🏻

    13 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      16 اردیبهشت 1403
  107. کوثربرزگر 14 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    زمان انتشار ارز دولتی روباایمیل بهم اطلاع بدین.ممنونم

    14 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      16 اردیبهشت 1403
  108. یونس لطفی 15 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    چگونه بگیرم وچطوری بگیرم

    15 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      16 اردیبهشت 1403
  109. حامی 15 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    ایا کسی که .نه شرکت داره .نه قرار چیزی وارد..کنه میتونه حساب ارزی بازکنه..و برداشت کنه

    15 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      بله افتتاح حساب ارزی برای همه افرادی که در بانک حساب دارند امکان پذیر است.

      16 اردیبهشت 1403
  110. حامد جعفرزاده 15 اردیبهشت 1403 2 پاسخ

    لطفا بعد تایید بانک مرکزی برا اعلام دلار دولتی به من ایمیل بزنید

    15 اردیبهشت 1403 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      16 اردیبهشت 1403
    2. معصومه میرزایی 17 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

      با سلام و وقت بخیر
      ممنون میشم بنده رو از زمان ارائه ارز دولتی مطلع فرمایید. یا اگر نیاز به نوبت دهی هست لطفا بفرمایید که چه کاری انجام بدم؟
      با سپاس

      17 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
      1. بهارک آقائی 17 اردیبهشت 1403

        سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

        17 اردیبهشت 1403
  111. مهدی 15 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    درود بر شما.
    برای ارز دولتی با کارت ملی حتما باید شرایط داشته باشیم . مثلا سفر . دانشجوی و …

    15 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      خیر ارز دولتی شرایط خاصی ندارد.

      16 اردیبهشت 1403
  112. مژگان 15 اردیبهشت 1403 2 پاسخ

    با سلام و احترام. لطف میکنید زمان ثبت نام ارز دولتی را اطلاع بدید. متشکرم

    15 اردیبهشت 1403 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      16 اردیبهشت 1403
    2. کریم 28 اردیبهشت 1403

      عالیه

      28 اردیبهشت 1403
  113. مژگان 15 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    با سلام و احترام. لطف میکنید زمان ثبت نام ارز دولتی را اطلاع دهید. متشکرم

    15 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      16 اردیبهشت 1403
  114. سجاد 16 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    با سلام. بی زحمت پس از باز شدن ارز سهمیه ای به جیمیل بنده اطلاع رسانی کنید

    16 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      16 اردیبهشت 1403
  115. هادی 16 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام.
    قصد ثبت نام ارز دولتی دارم. ایمیلمو توی قسمت بالا وارد کردم

    16 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 16 اردیبهشت 1403

      پس قطعا در هنگام انتشار ارز به شما اطلاع داده میشود

      16 اردیبهشت 1403
  116. Hana 18 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام ،اینکه میگن برای ارز دولتی هم باید مالیات پرداخت کنیم درسته ؟
    یعنی بعد از خرید ارز باز هم باید پول مالیات بدیم به دولت ؟

    18 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 19 اردیبهشت 1403

      سلام دوست عزیز
      بله؛ 5 درصد کارمزد مبلغ ریالی دلار، در روز خرید ارز دولتی باید پرداخت کنید.

      19 اردیبهشت 1403
  117. مریم 19 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام نوشته اید برای نوبت دهی ایمیل خود را در باکس مقاله وارد کنید. اگر منظور وارد کردن ایمیل هنگام گذاشتن دیدگاه هست، این هم ایمیل من تقدیم به شما.

    19 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 23 اردیبهشت 1403

      سلام دوست عزیز، خیر منظور از درج ایمیل در باکس مربوطه داخل مقاله است. اگر به دقت مقاله رو مطالعه کنید می‌بینید که یک بخش داره مخصوص باکس ایمیل اطلاع رسانی، در بند ” شرایط ثبت نام دلار دولتی با کارت ملی 1403 ” می‌توانید مشاهده کنید.

      23 اردیبهشت 1403
  118. امیرپارسا 20 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    زمان عرضه مجدد ارز دولتی رو به من اطللع بدید

    20 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 23 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      23 اردیبهشت 1403
  119. مریم 21 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    با سلام
    اینکه میگن اگه ارز دولتی رو بگیریم هم یارانه قطع میشه هم مالیات واست میزنن درسته؟؟؟؟

    21 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 23 اردیبهشت 1403

      سلام، خیر دوست عزیز شایعات فوق درست نیستند.

      23 اردیبهشت 1403
  120. محمد جوانمرد 22 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام
    اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی

    22 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 23 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      23 اردیبهشت 1403
  121. مریم کاتبی 22 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    اگه بخوام عرض دولتی بخرم با کارت ملی حتما باید یه دفعه ۲۰۰۰ یورو بخرم یعنی نمیشه ۱۰۰۰ یورو یه بار بخرم و بازهم با همان کارت ملی ۱۰۰۰ یورو دیگه هم بعد یکی دوماه دیگه بخرم ؟

    22 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 23 اردیبهشت 1403

      سلام و وقت بخیر، بله در صورت موافقت صرافی این امکان وجود دارد.

      23 اردیبهشت 1403
  122. کویری 23 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام
    خبری از ارز دولتی نشد؟

    23 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 23 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      23 اردیبهشت 1403
  123. میلاد پناهی 23 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    چجوری نوبت بگیرم برای خرید ارز دولتی اخه چندتا صرافی رفتم جلو صرافی نوبتی وایساده بودن انگار که صف نونوایی بود وایسادم آخرش هم گفتن دلار نمیرسه فقط ۲۰ نفر تونستن بگیرن

    23 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 24 اردیبهشت 1403

      باید تند تند به صرافی زنگ بزنید و پرس و جو کنید.

      24 اردیبهشت 1403
  124. Nszi 24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام …ببخشید متوجه نشدم ابتدا باید ما حساب ارزی باز کنیم و ۲۱۰۰ دلار تو حساب بریزیم و بعدش ۲۰۰۰ دلار ارز بهمون میده؟؟ یعنی چی متوجه نمیشم ۲۱۰۰ دلار خودمون بدیم و که ۲۰۰۰ دلار برامون واریز بشه؟؟

    24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 24 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، خیر لطفا مقاله را با دقت مطالعه فرمایید. 2100 دلار ارز دولتی شما بعد از خرید به حساب ارزی شما واریز می‌شود. نیازی نیست پولی در حساب ارزی خود داشته باشید.

      24 اردیبهشت 1403
  125. Nazi 24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام…حساب ارزی رو الان باز کنیم یا وقتی سایت ارزی دولتی باز شد همون زمان سریع افتتاح حساب کنیم؟؟؟

    24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 24 اردیبهشت 1403

      سلام دوست عزیز، فرقی ندارد هر زمان که امکان داشتید میتونید اقدام به افتتاح حساب ارزی کنید. در صورتی که از قبل در بانک ملی حساب داشته باشید نیازی به مراجعه بانک نیست و تنها با نصب اپلیکیشن همراه بام می‌توانید حساب ارزی خود را ایجاد کنید.

      24 اردیبهشت 1403
  126. فائزه میرهاشمی 24 اردیبهشت 1403

    سلام دوست عزیز بله 100 دلار به مدت 6 ماه در حساب بانکی شما بلوکه می‌شود.

    24 اردیبهشت 1403
  127. الهه 24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا زمان توزیع ارز دولتی را اطلاع رسانی کنید

    24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 24 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      24 اردیبهشت 1403
  128. علی یوسفی 24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام
    پ چطور نوبت بگیریم؟

    24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 اردیبهشت 1403

      سلام دوست عزیز
      از طریق ایمیل زمان انتشار ارز دولتی به شما اطلاع رسانی می‌شود.

      25 اردیبهشت 1403
  129. زمانی 24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    من ایمیل ارسال کردم لطفا باز شد اطلاع بدید

    24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 اردیبهشت 1403

      سلام دوست عزیز
      از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

      25 اردیبهشت 1403
  130. پرین 24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    درود ،وقت بخیر ممنون میشم به من اطلاع بدید چه زمانی خرید ارز دولتی باز میشه .

    24 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 25 اردیبهشت 1403

      سلام دوست عزیز
      از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

      25 اردیبهشت 1403
  131. صادق 25 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام ممنون میشم هروقت خرید ارز دولتی باز شد اطلاع بدین

    25 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 25 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      25 اردیبهشت 1403
  132. على فكرمندى 25 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا براى بنده نيز توزيع ارز اطلاع داده شود ممنونم؟

    25 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 25 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      25 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
      1. سینا 27 اردیبهشت 1403

        سلام و درود به نظر شما با توجه به این اوضاع و احوال اخبار ضد و نقیضی که شنیده میشود بانک مرکزی قصد لغو ارائه ارز دولتی را دارد همچین امری امکان دارد و اینکه صرافی شما اطلاعی از این موضوع دارد ممنون از زمانی که میزارید و پاسخ میدید

        27 اردیبهشت 1403
  133. امیرحسین 26 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا به من خبر بدید هر زمان که ارز دولتی میدادن حساب ارزی یورویی ام اماده دارم

    26 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 29 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      29 اردیبهشت 1403
  134. کریم 28 اردیبهشت 1403

    عالیه

    28 اردیبهشت 1403
  135. زهراگرجی 29 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا هر زمان ارز دولتی ثبت نامش شروع شد بهم با ایمیل اطلاع بدید …مرسی

    29 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 29 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      29 اردیبهشت 1403
  136. مهدی 30 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    لطفا هر موقع ارز دولتی به صرافی ها تخصیص داده شد به من اطلاع بدهید

    30 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 30 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      30 اردیبهشت 1403
  137. رویا پژوهان 31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام آیا یک فرد در طی یکسال می‌تواند همزمان برای ارز دولتی و ارز مسافرتی درخواست بدهد. به هر دو درخواست ترتیب اثر داده میشود؟

    31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 31 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، بله این امکان وجود دارد.

      31 اردیبهشت 1403
  138. طاهره 31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر. ممنون میشم زمان باز شدن خرید ارز دولتی به من اطلاع داده شود.

    31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 31 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      31 اردیبهشت 1403
  139. رضا اکبری 31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    سلام
    ممنون میشم هر وقت ارز دولتی باز شد
    اطلاع رسانی کنید…ممنون

    31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 31 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      31 اردیبهشت 1403
  140. رضا اکبری 31 اردیبهشت 1403 2 پاسخ

    سلام
    ممنون میشم ارز دولتی باز شد اطلاع رسانی کنید

    31 اردیبهشت 1403 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی 31 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      31 اردیبهشت 1403
    2. میلاد زنگنه 4 خرداد 1403 1 پاسخ

      لطفا لطفا اگه ارز دولتی آزاد شد ب بنده هم اطلاع بدین

      4 خرداد 1403 1 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی 6 خرداد 1403

        سلام وقت بخیر ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

        6 خرداد 1403
  141. مهدی 31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

    باز نشده هنوز؟ میشه به من ایمیل بزنید هر وقت باز شد ؟

    31 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی 31 اردیبهشت 1403

      سلام و درود، بله در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      31 اردیبهشت 1403
  142. عرفان صفری 1 خرداد 1403 1 پاسخ

    لطفا زمان انتشار ارز دولتی رو به من هم اطلاع بدین ممنون میشم

    1 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 6 خرداد 1403 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت برای شما ارسال شود.

      6 خرداد 1403 1 پاسخ
      1. ریحانه 9 خرداد 1403 1 پاسخ

        سلام وقت بخیر ارز دولتی اعلام‌شد ؟

        9 خرداد 1403 1 پاسخ
        1. ناصر 13 خرداد 1403 1 پاسخ

          سلام وقت بخیر کی عرضه میشه دلار دولتی تو صرافی

          13 خرداد 1403 1 پاسخ
          1. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

            سلام دوست عزیز توسط بانک مرکزی اطلاع رسانی می‌شود.

            20 خرداد 1403
  143. زهرا 3 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام
    آیا همیشه امکان تهیه ارز دولتی هست ؟؟

    3 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 6 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز خیر ابلاغیه‌اش توسط بانک مرکزی منتشر میشود.

      6 خرداد 1403
  144. عباسی 3 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام و عرض ادب لطفا روز انتشار ارز دولتی را اعلام بفرمایید🙏🌹

    3 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 6 خرداد 1403

      سلام وقت بخیر بله حتما

      6 خرداد 1403
  145. نوید 6 خرداد 1403

    سلام
    اطلاعرسانی لطفا

    6 خرداد 1403
  146. حسن 6 خرداد 1403

    لطفا اطلاع رسانی برای خرید ارز را انجام دهید.

    6 خرداد 1403
  147. حسین 6 خرداد 1403 1 پاسخ

    لطفا در صورت اعلام بانک مرکزی ایمیل بفرستید

    6 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 7 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز بله حتما

      7 خرداد 1403
  148. سعید 6 خرداد 1403

    اطلاع از ارز دولتی

    6 خرداد 1403
  149. مهرآئین 6 خرداد 1403 1 پاسخ

    وقت بخیر لطفاً از زمان انتشار ارز دولتی رو اطلاع بدید ممنون میشم

    6 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 7 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز بله حتما

      7 خرداد 1403
  150. شعیب 7 خرداد 1403

    زمان انتشار ارز دولتی رو لطف کنید اطلاع بدید ممنون

    7 خرداد 1403
  151. شعیب 7 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام زمان انتشار ارز دولتی رو لطف کنید اطلاع بدید ممنون

    7 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 8 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز بله

      8 خرداد 1403
  152. مریم 19 خرداد 1403 1 پاسخ

    چرا خبر دروغ داخل سایت شما می‌گذارید؟؟؟
    امسال خرید ارز دولتی سایت بانک مرکزی بسته است شما می‌گویید تحویل ارز دولتی سال ۱۴۰۳ ثبت نام کنید

    19 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      این مقاله جهت اطلاع رسانی ارز دولتی است و هنوز بانک مرکزی اطلاعیه‌ای جهت انتشار آن ابلاغ نکرده است.

      20 خرداد 1403
  153. Zahra 19 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام زمان انتشار ارز دولتی رو لطف کنید اطلاع بدید ممنون

    19 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز بله حتما ایمیل خودتون رو وارد کنید.

      20 خرداد 1403
  154. ترانه 19 خرداد 1403 1 پاسخ

    لطفا وقتی خرید ارز دولتی شروع شد اطلاع رسانی کنید

    19 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز بله حتما ایمیل خودتون رو وارد کنید.

      20 خرداد 1403
  155. رها 20 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید اینکه فرمودید یکبار در سال ، یعنی من نمیتونم الان ۵۰۰ تا بگیرم و بعد در یه تاریخ دیگه مجدد مابیقشو؟؟؟

    20 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      خیر در هر 365 روز تنها یکبار میتوان اقدام به دریافت ارز دوتی کنید.

      20 خرداد 1403
  156. محمد 20 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام لطفاً زمان فروش ارز دولتی با کارت ملی رو به من هم خبر بدید.

    20 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

      سلام محمد جان لطفا ایمیل خودتون رو وارد کنید تا به شما اطلاع رسانی بشود.

      20 خرداد 1403
  157. مهدی وحدت 20 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام، لطفا هرموقع ارز دولتی دادن به ایمیل من بفرستید.باتشکر

    20 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 20 خرداد 1403

      سلام مهدی جان بله حتما

      20 خرداد 1403
  158. نیما 21 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام جدای از کار خوبتون درباره اطلاع رسانی زمان انتشار ارز دولتی خبری مبنی بر زمان انتشار و زمان اون اصلا وجود نداره یا اصلا این سیستم پابرجا باقی میمونه ایا؟

    21 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 21 خرداد 1403

      سلام نیمای عزیز
      هنوز خبری مبنی بر زمان انتشار ارز دولتی از سمت بانک مرکزی اعلام نشده است ولی با وارد کردن ایمیلتون ما به شما اطلاع میدهیم.

      21 خرداد 1403
  159. بهروز خانی 22 خرداد 1403 1 پاسخ

    عالی

    22 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 22 خرداد 1403

      سلام بهروز عزیز ممنون

      22 خرداد 1403
  160. بهجت غفارى 22 خرداد 1403

    ايا أرز دولتى ساليانه پرداخت ميشود ؟ من از اول سال ١٤٠٣ از هر كجا سوال كردم ميگويند كه اين قانون فعلا” حدف شده

    22 خرداد 1403
  161. بهجت غفارى 22 خرداد 1403 1 پاسخ

    ايا أرز دولتى ساليانه پرداخت ميشود؟ از اول سال ١٤٠٣ بهر كجا مراجعه كردم گفتند حدف شده

    22 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 22 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      هنوز خبری مبنی بر انتشار ارز دولتی در سال 1403 از طرف بانک مرکزی داده نشده است.

      22 خرداد 1403
  162. فریبا زرگری 24 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام لطفا زمان انتشار ارز دولتی ما را مطلع کنید. با تشکر زرگر

    24 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 خرداد 1403

      سلام فریبای عزیز
      لطفا در ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین زمان به شما اطلاع رسانی شود.

      26 خرداد 1403
  163. Peyman 24 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام لطفاً هر وقت فروش ارز دولتی اعلام شد اطلاع رسانی کنید ممنون

    24 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 26 خرداد 1403

      سلام پیمان عزیز
      لطفا در ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین زمان به شما اطلاع رسانی شود.

      26 خرداد 1403
  164. Ali 26 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام شیراز شعبه دارید
    لطفاً اطلاع رسانی کنید زمان خرید ارز دولتی

    26 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 27 خرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      خیر صرافی کاریزما در تهران است.
      ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      27 خرداد 1403
  165. شهره 26 خرداد 1403 1 پاسخ

    سلام. امکانش هست زمان عرضه ارز دولتی رو برای ایمیل من هم ارسال بفرمایید؟

    26 خرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 27 خرداد 1403

      سلام شهره عزیز
      ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      27 خرداد 1403
  166. محسن 2 تیر 1403 1 پاسخ

    سلام. در حال حاضر ارز دولتی با کارت ملی توزیع میشه؟

    2 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 2 تیر 1403

      سلام محسن عزیز
      خیر در حال حاضر ارز دولتی از طرف بانک مرکزی منتشر نمی‌شود.

      2 تیر 1403
  167. کبری اسماعیلی 3 تیر 1403

    ممنون از شما. برای انتشار ارز دولتی به من اطلاع بدین🙏🏻

    3 تیر 1403
  168. فاطمه 7 تیر 1403

    دولارمبخوام ب تومان در بیارم چکارکنم

    7 تیر 1403
  169. رضا زنگی‌آبادی 7 تیر 1403 1 پاسخ

    سلام من ایمیلمو ثبت کردم منم میتونم از زمان پرداخت ارز دولتی خبردار شم؟

    7 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 7 تیر 1403

      سلام رضای عزیز
      بله حتما در اولین فرصت و بعد از انتشار خبر از بانک مرکزی برای شما ایمیل ارسال میکنیم.

      7 تیر 1403
  170. Sahar 7 تیر 1403 1 پاسخ

    سلام لطفا زمان خرید ارز دولتی رو به من هم اطلاع دهید. سپاس

    7 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 9 تیر 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      9 تیر 1403
  171. Asghar 12 تیر 1403

    جهت خرید ارز دولتی

    12 تیر 1403
  172. مهتاب 14 تیر 1403 1 پاسخ

    لطفا ارز دولتی داشتین اطلاع بدین

    14 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 16 تیر 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان به شما اطلاع رسانی شود.

      16 تیر 1403
  173. رودکی 15 تیر 1403 1 پاسخ

    سلام کسی که ارز مسافرتی بگیره میتونه 2000 یورو ارز دولتی رو هم بگیره یا تنها دریک سال امکان گرفتن یکیش وجود داره؟

    15 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 16 تیر 1403

      سلام دوست عزیز
      هر فرد در هر 365 روز تنها یکبار 2000 یورو یا به عبارتی 2100 دلار، می‌تواند ارز دولتی دریافت کند. به این نکته مهم توجه کنید که مبلغ 100 دلار از این مبلغ به مدت 6 ماه بلوکه می‌شود. این مورد هیچ ارتباطی با ارز مسافرتی ندارد.

      16 تیر 1403
  174. سجاد فدایی 17 تیر 1403 1 پاسخ

    با سلام ارز دولتی چه زمانی میدن اطلاع بدین ؟

    17 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 17 تیر 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان به شما اطلاع رسانی شود.

      17 تیر 1403
  175. خسرو 18 تیر 1403 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر لطفا زمان پرداخت ارز برای کارت ملی رو درصورت امکان اطلاع رسانی بفرمایید، باتشكر

    18 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 20 تیر 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      20 تیر 1403
  176. آیدا موحد 19 تیر 1403 1 پاسخ

    سلام لطفا بهم اطلاع بدید

    19 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 20 تیر 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      20 تیر 1403
  177. پابرهنگان تاریخ 24 تیر 1403 1 پاسخ

    ارز دولتی را صرافی ها به مردم نمی دهند بلکه کارت ملی مردم را به قیمت 300 هزار تومان خریداری می کنند

    24 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 24 تیر 1403

      سلام دوست عزیز
      از طرف بانک مرکزی ارز دولتی به تمام افراد تعلق میگیرد و فروش کارت ملی برای خرید کار غیرقانونی میباشد.

      24 تیر 1403
  178. امیرحسین 31 تیر 1403 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر ارز دولتی الان میشه خرید 2000 دلار؟ میشه خبر بدید اگه شروع میشه

    31 تیر 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 31 تیر 1403 3 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      هنوز ابلاغیه‌ای در این مورد از طرف بانک مرکزی منتشر نشده است. برای اطلاع از زمان ثبت نام ارز دولتی ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید.

      31 تیر 1403 3 پاسخ
      1. ارش 4 شهریور 1403 1 پاسخ

        سلام
        الان چند روزه اخبار اعلام کرده که بازار ارز توافقی در نیمه اول شهریور شروع بکار میکنه.ایا توزیع ارز با کارت ملی هم شامل میشه یا اینکه کلا دیگه قرار نیست ارز دولتی بدن با کارت ملی

        4 شهریور 1403 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی 5 شهریور 1403

          سلام آرش عزیز
          در حال حاضر خبر رسمی در این باره اعلام نشده است.
          در صورت اعلام خبر در اولین فرصت در این مقاله اطلاع رسانی می‌شود.

          5 شهریور 1403
      2. ارش 4 شهریور 1403

        سلام
        الان چند روزه اخبار اعلام کرده که بازار ارز توافقی در نیمه اول شهریور شروع بکار میکنه.ایا توزیع ارز با کارت ملی هم شامل میشه یا اینکه کلا دیگه قرار نیست ارز دولتی بدن.ممنون میشم زود جواب بدید

        4 شهریور 1403
      3. ارش مهرداد 4 شهریور 1403

        سلام
        الان چند روزه اخبار اعلام کرده که بازار ارز توافقی در نیمه اول شهریور شروع بکار میکنه.ایا توزیع ارز با کارت ملی هم شامل میشه یا اینکه کلا دیگه قرار نیست ارز دولتی بدن.ممنون میشم زود جواب بدید

        4 شهریور 1403
  179. علی شاقلانی 1 مرداد 1403 1 پاسخ

    زمان تقربیه عرضه ارز دولتی رو میدونین؟

    1 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 2 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر ابلاغیه‌ای از طرف بانک مرکزی ابلاغ نشده ولی در صورت انتشار ارز دولتی از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود. ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید.

      2 مرداد 1403
  180. مهدی احسان نسب 2 مرداد 1403 1 پاسخ

    سلام لطفا زمان باز شدن ثبت نام رو به بنده اعلام کنید

    2 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 9 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو در اینجا وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      9 مرداد 1403
  181. رفیعی 4 مرداد 1403 1 پاسخ

    سلام
    میخواستم ارز دولتی با کارت ملی بگیرم،لطفا اگرمقدوره اطلاع دهید،ممنون

    4 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 9 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو در اینجا وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      9 مرداد 1403
  182. محمد 5 مرداد 1403

    خوب

    5 مرداد 1403
  183. سعید 5 مرداد 1403 1 پاسخ

    ایمیل رو کجا وارد کنیم؟؟ نمیشه از طریق واتس اپ یا تلگرام یا اینستاگرام اطلاع رسانی کنید ؟

    5 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 9 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو در اینجا وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      9 مرداد 1403
  184. سعید 5 مرداد 1403

    نمیشه از طریق واتس اپ یا تلگرام یا اینستاگرام اطلاع رسانی کنید ؟

    5 مرداد 1403
  185. سعید 5 مرداد 1403 1 پاسخ

    من هم ایمیلم را ثبت کردم هم نظر دادم.اول خواستم بدونم ایا ایمیلم ثبت شده و اینکه نمیشه از طریق واتس اپ یا تلگرام یا اینستاگرام خبر رسانی کنید

    5 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 9 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      اگر ایمیل خودتون رو وارد کردید در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

      9 مرداد 1403
  186. حسین 5 مرداد 1403 1 پاسخ

    سلام لطف میکنید زمان انتشار ارز دولتی رو به من اعلام کنید

    5 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 9 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو در اینجا وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      9 مرداد 1403
  187. سعید 11 مرداد 1403 1 پاسخ

    سلام کسی میدونه کی ارز دولتی رو میدن؟

    11 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 13 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      از طرف بانک مرکزی ابلاغیه‌ای صادر نشده است.
      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید.

      13 مرداد 1403
  188. رضا منجزی 11 مرداد 1403 1 پاسخ

    سلام قصد سفر یا انجام کار خاصی ندارم میتونم موقع انتشار ارز سهمیه کارت ملیم رو بگیرم و داخل بازار آزاد بفروشم ؟

    11 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 13 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      بله ارز دولتی به هر کارت ملی یکبار در 365 روز تعلق می‌گیرد.

      13 مرداد 1403
  189. عادل حافظی 19 مرداد 1403

    باسلام و وقت بخیر
    بنده آدرس ایمیل خودم را جهت اطلاع از تاریخ دقیق شروع تخصیص ارز دولتی ثبت کردم . ممنون میشم اطلاع رسانی از این طریق به بنده صورت پذیرد.

    19 مرداد 1403
  190. محمد مهدی قلی پور 19 مرداد 1403 1 پاسخ

    سلام زمان ارز دولتی را به من ایمیل کنید ممنون

    19 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 20 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      20 مرداد 1403
  191. حسن یوسفی 21 مرداد 1403 1 پاسخ

    توضیحات کامل بود متشکرم فقط ممنون بشم اگر بگویید آیا امکان اقدام خرید از بانک‌ها انجام میشود

    21 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 22 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      هنوز ابلاغیه‌ای از طرف بانک مرکزی در این مورد منتشر نشده است.
      اگرباز هم سوالی دارید در خدمتتون هستیم.

      22 مرداد 1403
  192. مسعود 24 مرداد 1403 1 پاسخ

    سلام
    آیا حتماً باید مسافر باشیم که ارز دولتی بگیریم
    یا میتونیم همینجوری سهمیه ارز بگیر بذاریم گوشه خونه

    24 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 27 مرداد 1403

      سلام مسعود جان
      بله در هر 365 روز هر ایرانی می‌تواند ارز دولتی دریافت کند در صورتی که داشتن سن بالای 18 سال اجباری است و فرد سیم کارت به نام خود باید داشته باشد.

      27 مرداد 1403
  193. علی اکبر احدی 27 مرداد 1403 1 پاسخ

    لطفا شروع ثبت نام ارز دولتی را خبر دهید

    27 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 28 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      ایمیل خودتون رو وارد کنید تا در اولیت صورت به شما خبر داده شود.

      28 مرداد 1403
  194. Leila 28 مرداد 1403 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر برای ثبت ایمیل اعدادی که باید انگلیسی زده بشه. فارسی تایپ میشوند وباعث خطا میشود راهنمایی بفرمایید

    28 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 28 مرداد 1403

      سلام دوست عزیز
      کد امنیتی به حروف و بزرگ و کوچک حساس است. یک بار دیگر امتحان کنید. اگر بازهم به مشکل خوردید اطلاع رسانی کنید تا رسیدگی شود. 🙏

      28 مرداد 1403
  195. میثم 28 مرداد 1403

    بسیار عالی

    28 مرداد 1403
  196. آرش 4 شهریور 1403 1 پاسخ

    سلام گیلان رشت هم صرافی کاریزما هست؟؟

    4 شهریور 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 5 شهریور 1403

      سلام آرش عزیز
      خیر گروه مالی کاریزما صرافی در رشت ندارد.

      5 شهریور 1403
  197. محمد امین 4 شهریور 1403 1 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر میشه لطف کنید هر وقت ارز دولتی عرضه شد بهم اطلاع بدین ممنون از شما🙏

    4 شهریور 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 5 شهریور 1403

      سلام محمدامین عزیز
      ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی شود.

      5 شهریور 1403
  198. سعید 9 شهریور 1403 1 پاسخ

    ۲۰۰۰ هزار تا باید کامل بخریم یا نصف هم میشه خرید

    9 شهریور 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 10 شهریور 1403

      سلام سعید عزیز
      بله شما میتونید در 365 روز هر مقداری ارز دولتی دریافت کنید ولی تنها دیگر نمی‌توانید مابقی رو دریافت کنید.

      10 شهریور 1403
  199. هیچ 11 شهریور 1403 1 پاسخ

    سلام با کارت ملی نفرات دیگه به چه صورت بخریم

    11 شهریور 1403 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی 13 شهریور 1403

      سلام دوست عزیز
      به هر کارت ملی تنها یکبار ارز دولتی تعلق میگیرد و برای دریافت ارز دولتی حضور شخص لازم است.

      13 شهریور 1403
فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.

آموزش حتی با چشم بسته!

قابلیت جدید پخش صوتی مطالب به کمک هوش مصنوعی

از این به بعد هر مقاله‌ای که آیکن داره رو می‌تونی بصورت صوتی هم گوش کنی.