ثبت نام ارز دولتی چگونه است؟ + شرایط خرید دلار دولتی

ثبت نام ارز دولتی چگونه است؟ + شرایط خرید دلار دولتی

ثبت نام ارز دولتی
اقتصاد

براساس مصوبه سال 1403، هر فرد ایرانی در سال تنها یکبار می‌تواند 2000 یورو یا به میزان معادل آن، ثبت نام ارز دولتی کند و در سامانه ثبت نام خرید دلار با کارت ملی اقدام به خرید کند. در ادامه این مطلب از کاریزما لرنینگ به نحوه دریافت ارز دولتی و شرایط آن می‌پردازیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که ارز دولتی به چه کسانی تعلق میگیرد؟  در ادامه با ما همراه باشید.

ارز دولتی چیست؟

دولت در سال 1397، در پی تک نرخی کردن قیمت ارز، قیمت دلار را 4200 تومان برای تمام مصارف اعلام کرد ولی این کار عواقب زیادی در پی داشت؛ طبیعتا این مصوبه باعث افزایش تقاضا شد، به همین علت دولت این ارز نیمایی را صرفا به کالاهای اساسی اختصاص داد که بعدها به علت انتقادهای زیاد این قانون حذف شد و اکنون انواع نرخ ارز در ایران شامل ارز دولتی، توافقی و حواله ارزی، نیمایی و… وارد کار شدند.

ارز دولتی یا همان ارز ترجیحی به ارزی گفتـه می‌شود که دولت آن را در مرکز مبادلات ارزی جهت واردات اقلامی از کالاهای اساسی توزیع می‌کند. پیش‌تر، این ارز به تعداد بیشتری از کالاها تعلق می‌گرفت اما به تدریج دامنه کالاهایی که شامل دریافت این ارز می‌شد کاهش یافت. ارز دولتی همان ارزی است که به هر ایرانی در هر 365 روز، تنها یکبار داد‌ه می‌شود و طبیعتا نسبت به دیگر ارزهای موجود در بازار قیمت بسیار کمتری دارد. در حقیقت، ارز دولتی به تشخیص بانک مرکزی با هدف کنترل نوسانات ارزی تعریف شد‌ه است. طبق آخرین تغییرات در پرداخت ارز دولتی، به هر فرد 2000 یورو یا 2100 دلار پرداخت می‌شود. در ادامه به چگونگی دریافت ارز دولتی اشاره می‌کنیم.

تفاوت ارز نیمایی با ارز دولتی چیست؟

سال 1397 برای اولین بار بانک مرکزی سامانه ارزی جدیدی با عنوان سامانه نیما جهت تسهیل تامین ارز برای شرکت‌ها و تولیدکننده‌های بزرگ و همچنین تجار و بازرگانان معرفی شد. در این سامانه تنها این افراد (نه افراد عادی جامعه) امکان تبادل ارز و دلار را دارند و نرخ آن در اکثر مواقع با نرخ ارز بازار آزاد و نرخ ارز صرافی متفاوت و کمتر است. در برخی مواقع نیز نرخ ارز نیمایی به نرخ آزاد نزدیک می‌شود اما همواره تفاوت در آن وجود دارد و تفاوت اصلی آن با ارز دولتی در تنوع  کالاهای مجاز وارداتی و صادراتی است. اغلب صادرات دولتی و یا بخش خصوصی توسط ارز نیمایی صورت می‌گیرد و در سامانه نیما ثبت می‌شود.

ارز نیمایی به چه کسانی تعلق میگیرد؟

ارز دولتی با هدف تامین ارز برای کالاهای ضروری شکل گرفته‌است. این ارز دولتی شامل موارد زیر است:

  • وارد کردن کالاهای دولتی
  • سفر و ماموریت افراد دولتی کشور
  • وارد کردن بخشی از کالاهای اساسی توسط بخش خصوصی
  • به منظور تامین محصولات کشاورزی
  • تامین مالی صادرات محصولات پتروشیمی و فولادی
  • تامین کالاها و اقلام اساسی مانند برنج، روغن، شکر و…
  • تحصیل دانشجویی خارج از کشور
  • درمان و معالجه ضروری خارج از کشور
  • هزینه ثبت‌ مراکز علمی، آموزشی و نمایشگاهی
  • هزینه ثبت دفاتر رسمی در خارج از کشور

نحوه ثبت نام ارز دولتی با کارت ملی در سال 1403

نحوه ثبت نام ارز دولتی با کارت ملی در سال 1403

طبق مصوبه دولت برای خرید ارز دولتی با کارت ملی، حضور شخص خریدار به همراه ارائه کارت ملی هوشمند و سیمکارت به نام شخص خریدار الزامی است. هر فرد در سال می‌تواند با شرایط دریافت ارز دولتی زیر، 2000 یورو دریافت کند:

  1. نوبت‌دهی از طریق صرافی
  2. افتتاح حساب ارزی در بانک ملی برای خرید دلار دولتی
  3. مراجعه به شعبه ارزی و دریافت شماره شبا حساب ارزی
  4. مراجعه به صرافی و پرداخت هزینه معادل ارز دولتی
  5. پرداخت 5 درصد کارمزد مبلغ ریالی دلار، در روز خرید ارز دولتی
  6. مراجعه به شعب ارزی بانک ملی برای دریافت ارز دولتی به صورت فیزیکی

شرایط ثبت نام دلار دولتی با کارت ملی 1403

شرایط خرید دلار با کارت ملی می تواند از سالی به سال دیگر تغییر کند و متفاوت باشد در این قسمت به این  شرایط در سال 1403 اشاره می‌کنیم:

  1. داشتن سن بالای 18 سال اجباری است.
  2. افراد تنها یک بار در 365 روز امکان درخواست این ارز دولتی را دارند و در صورت عدم دریافت سهمیه کامل نمی‌توانند، باقی مانده را در تاریخی دیگر اخذ نمایند.
  3. سیم‌کارت به نام شخص خریدار ضروری است.
  4. حدودا 6 روز پس از واریز ارز به حساب خریدار، امکان برداشت اسکناس از شعب ارزی وجود دارد.

به این نکته توجه کنید بعد از باز کردن حساب ارزی، مبلغ 100 دلار از ارز دولتی به مدت 6 ماه در آن بلوکه می‌شود. برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، ایمیل خود را وارد کنید تا در اولین فرصت، صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

ایمیل خود را وارد کنید.

کد امنیتی را وارد کنید.

 

چگونه ارز دولتی بخریم؟

برای خرید ارز دولتی از صرافی کاریزما، جهت تسریع در خدمات حضوری، می‌توان با استفاده از سرویس نوبت دهی، روز و ساعت دریافت حضوری را انتخاب کرد که مراحل خرید ارز دولتی در این صرافی در تصویر پایین آمد‌ه است.

راهنمای خرید ارز دولتی از صرافی کاریزما

مدارک لازم جهت دریافت ارز دولتی به صورت حضوری از صرافی کاریزما:

  • اصل و کپی کارت ملی
  • سیم کارت به نام مشتری
  • کارت بانکی به نام مشتری

ارز دولتی چقدر است؟

در پاسخ به این سوال که قیمت دلار دولتی چقدر است؟ باید بگوییم بانک مرکزی روزانه با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار، میزان مبادلات و میزان تقاضای متقاضیان و عرضه و تقاضا، نرخ ارز دولتی را تعیین می‌نماید و معمولاً سعی بر این است که نرخ ارز دولتی به صورت ثابت نگه داشته شود. قیمت ارز دولتی را در سایت صرافی بانک مرکزی به آدرس mex.co.ir یا وبسایت اتحادیه طلا به نشانی tgju.org مشاهده کنید.

احتمالا سوال اغلب شما این است که “ ارز دولتی چند دلار است؟ “. همانطور که گفتیم هر فرد در هر 365 روز تنها یکبار 2000 یورو یا به عبارتی 2100 دلار، می‌تواند ارز دولتی دریافت کند. به این نکته مهم توجه کنید که مبلغ 100 دلار از این مبلغ به مدت 6 ماه بلوکه می‌شود.

ارز مسافرتی مقاله پیشنهادی: اقتصاد چیست؟ درک مفاهیم اقتصادی در زندگی روزمره

انواع ارزهای دولتی

ارز دولتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

ارز دولتی مسافرتی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، ارز مسافرتی ارزی است که توسط بانک مرکزی به مسافران خارج از کشور تعلق می‌گیرد و قیمت آن بسیار کمتر از نرخ بازا آزاد است. ارز دولتی مسافرتی تنها یکبار در 365 روز پرداخت می‌شود که از هفتم اسفند سال 1402 مبلغ این ارز مسافرتی از 500 یورو به 1000 یورو افزایش پیدا کرد تا کمک هزینه مسافران خارجی باشد. این ارز دولتی به افراد کمتر از 12 سال تعلق نمی‌گیرد.

مسافران بعد از خرید بلیط می‌توانند از طریق سامانه آنلاین خرید ارز مسافرتی به نشانی ice.ir یا یکی از شعب ارزی، درخواست ارز مسافرتی خود را ثبت کنند.

در پاسخ به این سوال که قیمت ارز مسافرتی در فرودگاه چقدر است؟ باید بگوییم که میزان ارز دولتی مسافرتی با توجه به سفر هوایی یا زمینی و با ویزا یا بدون ویزا بودن، متفاوت است.

مدارک لازم برای ثبت نام ارز دولتی مسافرتی

هر فرد متقاضی که اقدام به  خرید ارز دولتی با پاسپورت می‌کند، برای کاهش هزینه‌های مسافرتی خود باید مدارک زیر را کامل کند:

  • ویزا
  • اصل و کپی بلیط هواپیما
  • فرم‌های بانکی
  • حساب ارزی
  • پرداخت عوارض خروج از کشور
  • اصل و کپی پاسپورت با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار

نحوه ثبت نام در سامانه بر خط بازار متشکل ارزی

نحوه ثبت نام ارز دولتی مسافرتی در این سامانه به شکل زیر است:

  • ورود به سایت ice.ir و وارد کردن کد ملی و شماره تماس
  • ارسال کد تایید
  • تکمیل اطلاعات شخصی در فرم
  • معرفی و انتخاب صرافی مورد نظر
  • ارسال پیامک از سمت صرافی و تایید اطلاعات

ارز زیارتی

ثبت نام دلار دولتی مسافرتی زیارتی

ارز مسافرتی زیارتی یک نوع ارز دولتی است که دولت برای رفاه حال زائران در نظر گرفتـه و در سال 1403، این ارز  دولتی مسافرتی 500 دلار است که بر خلاف ارز دولتی مسافرتی، هیچ محدودیت سنی ندارد. نرخ ارز مسافرتی کربلا به دلار نیست و 200 هزار دینار عراق است. زائرین باید در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir مراجعه کنند.

ثبت نام دلار دولتی دانشجویی

این ارز مختص به تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور است. از شرایط دریافت ارز دولتی دانشجویی این است که نباید بورسیه تحصیلی شد‌ه باشند و دارای معافیت سربازی، پذیرش از یک دانشگاه مورد تایید وزارت علوم و دریافت حد نصاب نمره زبان باشند. جهت تقاضای ارز دانشجویی، با توجه به رشتـه در حال تحصیل یا پذیرش دانشگاه مقصد باید از طریق سامانه سجاد (برای رشته‌های مرتبط به وزارت علوم) و از طریق سامانه موحد (برای رشته‌های مرتبط با وزارت بهداشت) مراجعه و ثبت نام اولیه را انجام داد.

چه بانک هایی ارز دولتی می دهند؟

متقاضیان دریافت ارز دولتی مسافرتی حداقل 7 تا 10 روز قبل از سفر باید درخواست خود را در سامانه بر خط متشکل ارزی به صورت غیرحضوری یا با مراجعه به شعب بانک‌های عامل (بانک ملی، سامان، تجارت، پارسیان و ملت) ثبت کنند. دو بانک پارسیان و تجارت ارز مسافرتی زیارتی کربلا و مکه را عرضه می‌کنند.

بانک مرکزی به صورت روزانه نرخ ارز مسافرتی روز جاری را از شنبه تا چهارشنبه بین ساعت 9:30 الی 12:30 ظهر و در روزهای پنج شنبه از 9:30 الی 11:30 به شعب بانک‌ها اعلام می‌کند. در کنار این چهار بانک، صرافی‌های مجاز نیز اقدام به عرضه ارز دولتی می‌کنند.

ارز دولتی از کدام صرافی بگیریم؟

برای خیلی از افراد سوال است که آیا ارز دولتی حذف شد؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر ثبت نام ارز دولتی هیچگاه حذف نمی‌شود ولی در حال حاضر بنا به تصمیم بانک مرکزی از عرضه آن جلوگیری شد‌ه است ولی به زودی ثبت نام ارز دولتی  شروع می‌شود. خرید ارز دولتی از صرافی کاریزما به سادگی امکان‌پذیر است و در کمترین زمان می‌توان اقدام به ثبت نام دلار دولتی کرد.

دریافت ارز دولتی

سخن پایانی در مورد شرایط ثبت نام و خرید ارز دولتی

در بازار ارز ایران همواره چند نرخی بودن نرخ ارز وجود دارد. ارز دولتی با دیگر ارزهای بازار مثل ارز آزاد، ارز نیمایی تفاوت‌هایی دارد. این تفاوت‌ها در قیمت ارز، نوع اختصاص، نحوه تأمین و جامعه هدف، دید‌ه می‌شود. در این مطلب سعی کردیم به طور کامل به نحوه دریافت ارز دولتی بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که ارز دولتی از کجا بگیریم؟ و قیمت دلار دولتی چقدر است؟ و به معرفی صرافی کاریزما جهت دریافت دلار دولتی اشاره کردیم.​

 

سوالات متداول

برای دریافت ارز دولتی می‌توان از بانک ملی، سامان، تجارت، پارسیان و ملت و همچنین صرافی‌های مجاز نیز اقدام به ثبت نام ارز دولتی کرد.

ارز دولتی برای مصارف زیر کاربرد دارد:

وارد کردن کالاهای دولتی، سفر و ماموریت افراد دولتی کشور، وارد کردن بخشی از کالاهای اساسی توسط بخش خصوصی

،به منظور تامین محصولات کشاورزی، تامین مالی صادرات محصولات پتروشیمی و فولادی و… استفاده می‌شود که در این مقاله کامل توضیح دادیم.

طبق مصوبه دولت برای خرید ارز دولتی با کارت ملی، حضور شخص خریدار به همراه ارائه کارت ملی هوشمند و سیمکارت به نام شخص خریدار الزامی است. هر فرد در سال می‌تواند 2000 یورو دریافت کند.

بانک مرکزی روزانه با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار، میزان مبادلات و میزان تقاضای متقاضیان و عرضه و تقاضا، نرخ ارز دولتی را تعیین می‌نماید و معمولاً سعی بر این است که نرخ ارز دولتی به صورت ثابت نگه داشته شود. قیمت ارز دولتی را در سایت صرافی بانک مرکزی به آدرس mex.co.ir یا وبسایت اتحادیه طلا به نشانی tgju.org مشاهده کنید.​

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

312 دیدگاه برای این مطلب

  1. آرش ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

    توی شهرستان صرافی ندارین؟

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

      درود بر شما، خیر فقط تهران هست

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
    2. رحمانیان ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      برای سفر به دبی این ارز تعلق میگیره و هر نفر چه مبلغی ؟

      لطفا به ایمیل ارسال کنید
      با تشکر

      ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. حسام لامعی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        سلام هر وقت ارز دولتی دادم لطف کنید به من ایمیل بدید

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

          سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
          1. امید ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

            سلام
            ممنون میشم هر موقع ارز دولتی خریدش باز شد اطلاع رسانی کنید .

            ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
          2. بهارک آقائی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

            سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

            ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  2. سینا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 4 پاسخ

    ارز دولتی از کجا بگیرم؟! الان منتشر میشه؟!

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 4 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      خیر در حال حاضر منتشر نمیشود در صورت انتشار اطلاع رسانی می‌شود.

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. علی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        باسلام
        لطفا زمان عرضه ی ارز دولتی را اطلاع رسانی کنید

        ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 3 پاسخ

          سلام وقت بخیر ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا به شما اطلاع رسانی شود.

          ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 3 پاسخ
          1. سعید ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

            درود بر شما یارانه قطع نمیشه؟

            ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
          2. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

            خیر

            ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
          3. سمیرا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

            سلام وقتتون بخیر ببخشید اطلاع ندارید کی میتونیم خریداری کنیم؟

            ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
          4. فائزه میرهاشمی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

            سلام وقت بخیر دوست عزیز
            زمان انتشار از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود.

            ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
          5. Atena ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

            کی باز میشه خرید دلار دولتی

            ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
          6. فائزه میرهاشمی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

            سلام دوست عزیز
            از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

            ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    2. شبنم ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

      سلام
      به نظر شما و طبق سنوات و تجربه، فروردین ماه عرضه میشه؟

      ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 4 پاسخ

        سلام وقت بخیر برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در قسمت مشخص شده در مقاله وارد کنید.

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 4 پاسخ
        1. سمیع تاجیک ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

          خرید دلار

          ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
          1. محمد علی کریمی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

            عالیست متعالی گردد

            ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
        2. زینالی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

          منظور از وارد کردن ایمیل در قسمت مشخص شده کجاست؟

          ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
          1. فائزه میرهاشمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

            سلام وقت بخیر
            از قسمت شرایط ثبت نام دلار دولتی با کارت ملی 1403 می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید.

            ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
        3. عذرا خوینیها ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

          باتشکر

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
        4. حمزه رضا خوشرو ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

          خوب

          ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
      2. سعیده ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

        سلام وقت بخیر درحال حاضر ارز دولتی وجود دارد؟

        ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

          سلام و درود، خیر در حال حاضر منتشر نمیشه

          ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
        2. اعظم کیهانیان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

          من هر کاری میکنم نمی توانم نوبت صرافی رو بگیرم ارز ‌دولتی بگیرم توی سایت اعلام کردن راس ساعت ۱۶ ولی سایت باز نمیشه

          ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
          1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

            برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

            ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
          2. عارف ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

            سلام نحوه گرفتن نوبت از صرافی چطوره؟؟؟الان میتونم نوبت بگیرم ؟؟

            ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
          3. بهارک آقائی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

            برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

            ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
    3. علی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      باسلام
      کسی که ارز دولتی دریافت کرده در همان سال میتونه ارز مسافرتی هم دریافت کنه؟

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
    4. مریم فراهانی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      لطفا در صورت فروش ارز دولتی به من اطلاع بدید ممنون

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. بهارک آقائی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

        سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

        ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  3. کبری ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

    مگه ارز دولتی حذف نشده؟!

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      خیر ثبت نام ارز دولتی هیچگاه حذف نمی‌شود ولی در حال حاضر بنا به تصمیم بانک مرکزی از عرضه آن جلوگیری شد‌ه است ولی به زودی ثبت نام ارز دولتی شروع می‌شود.

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. اهورا ۲۲ فروردین ۱۴۰۳

        شانس مایه

        ۲۲ فروردین ۱۴۰۳
    2. رضا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

      بسیار مفید بود ممنونم. لیر هم با قیمت دولتی می‌تونیم دریافت کنیم؟

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

        بله شما هر ارز دولتی مسافرتی میتوانید دریافت کنید که این این معادل 2100 دلار است.

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
      2. Miriyan ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        بالاخره به هر ایرانی تعلق میگیره یا فقط برای اون مشخصاتی که گفتین مثل صادرات واردات و ثبت کشور و دانشجوهای خارج از کشور

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

          سلام وقت بخیر به هر کدملی تعلق میگیرد.

          ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  4. Sepehr ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    الان ارز دولتی بگیریم سود میکنیم؟!!!! با این وضع دلار که هر روز بالا میره 🙂

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      میزان سود شما براساس ما به تفاوت قیمت ارز دولتی و ارز آزاد محاسبه می‌شود.

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. مونا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        ایمیلمو زدم لطف بفرمایید اطلاع رسانط کنید در خصوص شروع مجدد
        فقط اینکه امیدوارباشیم؟!

        ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

          سلام و درود، بله به احتمال زیاد در خرداد ماه سال جاری انتشار ارز خواهیم داشت.

          ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  5. غلامرضا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام معلوم‌نیست از کی بازمیشه؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      طبق ابلاغیه بانک مرکزی به زودی مجوز ثبت نام ارز دولتی به صرافی‌ها داده می‌شود.

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. اسمعیل نژاد ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

        سلام وقت بخیر ایا برای ارز دولتی اول باید حساب ارزی بازکنم بعد از گذشت 6ماه ارز را دریافت میکنیم یا زودتر ارز2000را می کنیم بعد صد دلار را 6ماه بلوکه میکنند؟؟

        ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

          سلام وقت بخیر بعد از افتتاح حساب ارزی شما امکان دریافت ارز دولتی را دارید و 100 دلار آن به مدت 6 ماه بلوکه می‌شود.

          ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
        2. بهارک آقائی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

          سلام و درود. به محض ایجاد حساب ارزی قادر به دریافت ارز دولتی خواهید بود فقط دریافت 100 دلار از ارزهای شما به 6 ماه آینده موکول خواهد شد. مابقی ارزهای شما بعد از 6 روز کاری قابل دریافت است.

          ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  6. پدرام ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

    من چن تا صرافی زنگ زدم میگن فعلا نمیدیم. صرافی شما هم نمیده الان؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

      در حال حاضر به دستور بانک مرکزی فعلا منتشر نمی‌شود.

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
    2. رضا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام
      من میتونم با کارت ملی ارز دولتی بگیرم و آزاد بفروشم؟

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

        سلام وقت بخیر بله امکانش هست

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  7. فاطمه نجفی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 3 پاسخ

    اگر پول نداشته باشیم جایی کمک هزینه میدن برای گرفتن ارز دولتی؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 3 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

      سلام خیر

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
    2. رضا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام
      من میتونم با کارت ملی ارز دولتی بگیرم و آزاد بفروشم؟

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. بهارک آقائی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

        سلام، بله قطعا

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
    3. پدرام ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام. میشه لطف کنید هروقت ارزدولتی داشتین به من اطلاع بدین

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

        ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. محمدمحمدنژاد ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

          هروقت ارز دولتی باز شد اطلاع بدین

          ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
          1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

            برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

            ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  8. میثم ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    ممنون از مقاله خوبتون
    اگر من برای ارز دولتی ثبت نام کنم باید مالیات هم بدم؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام ممنونم از شما برای دریافت ارز دولتی، بانک 5 درصد کارمزد دریافت میکند.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  9. اشنایدر ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با پاسپورت خارجی هم میشه ارز دولتی گرفت ؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

      این سهمیه به ایرانیان دو تابعیتی مقیم کشورهای خارجی تعلق نمی‌گیرد.
      و صرفا با پاسپورت نمی‌توان اقدام به ثبت نام ارز دولتی کرد

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
      1. مهدی ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

        برای گرفتن ارز دولتی
        حتما باید از ۶ ماه پیش حساب داشته باشم ؟؟؟؟
        ۱۰۰ دلار هم داخلش باشه ؟؟ تا بهم ارز دولتی بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟
        .
        .
        اگه الان حساب باز کنم ، به محض باز شدن صرافی میتونم بگیرم؟

        ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

          سلام وقت بخیر بله شما بعد از افتتاح حساب ارزی می‌توانید اقدام به دریافت دلار دولتی کنید و شما 2100 دلار معادل ریالی در ابتدا پرداخت میکنید.

          ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
        2. مصطفی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

          برای خرید ارز دولتی باید حساب ارزی داشته باشید اما نیاز نیست که از 6 ماه قبل افتتاح حساب کرده باشید. بله فردای افتتاح حساب میتونید نوبت بگیرید و بعدش ارز بخرید.
          خیر 100 دلار هم نمیخواد داخلش باشه. فقط بعد از خرید ارز و هنگامی که میرید بانک اسکناس تحویل بگیرید، از هر مبلغی که خریده باشید (چه هزار دلار چه دو هزار دلار) بانک 100 دلار رو توی حسابتون نگه میداره و شما بعد از گذشت 6 ماه میتونید اون 100 دلار باقی مونده رو مراجعه کنید و تحویل بگیرید.

          ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
      2. حسین ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        سلام کارت ملی من گم شده با شناسنامه و گواهی کارت ملی از ثبت احوال هم میشه ارز دولتی گرفت؟

        ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

          سلام خیر تنها با کارت ملی می‌توان اقدام به خرید ارز دولتی کرد.

          ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  10. حسین ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سود دریافت این ارز آیا شامل مالیات میشه؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت شما بخیر برای دریافت ارز دولتی، بانک 5 درصد کارمزد دریافت میکند.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  11. الی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    بعد از ثبت نام چقدر طول میکشه بهمون ارز دولتی بدن؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر از طریق صرافی می‌توانید از اخبار اطلاع پیدا کنید.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. ejogol yazdanparast ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        ممنون میشم هر وقت ثبت نام ارز دولتی شروع شد اطلاع بدین

        ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

          سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

          ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  12. حسنا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

    با این گرونی‌ها پولی نمی‌مونه برای خرید ارز دولتی

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
  13. دیبا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام‌
    نحوه اطلاع رسانی دریافت ارز دولتی چگونه است
    ایا برای مشتریان کاریزما پیامکی ارسال می شود

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  14. امیر ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    نوبت دهی ارز دولتی در اپلیکیشن بله صورت می‌گیرد یا ایوا؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر در اپلیکیشن بله، صرفا برای ارز مسافرتی میتوان اقدام به نوبت دهی کرد.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  15. مینا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    حساب ارزی تجارت داشته باشیم میشه ارز دولتی بگیریم یا فقط بانک ملی

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر در حال حاضر برای دریافت ارز دولتی از صرافی کاریزما، نیاز است در بانک ملی اقدام به افتتاح حساب کرد.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  16. Sina ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

    من سال گذشته گرفتم، امیدوارم امسال هم منتشر بشه تا مجدد اقدام کنم.

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
  17. Sina ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    من سال گذشته گرفتم، امیدوارم امسال هم مجدد منتشر بشه!

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. جواد ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام.داداش میشه بگی از اول چیکار کردی چجوری گرفتی من خیلی دنبال شم زحمتت تلگرام بگو ای دی@
      @Mmd_diamond

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  18. علی ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    به دلیل کمبود ارز و سیاست بانک مرکزی دیگه ارز دولتی تخصیص نمیدن؟درسته؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر هنوز ابلاغیه‌ای در این باره منتشر نشده است.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. فائزه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        سلام لطفا به محض صدور بیانیه بانک مرکزی برای خرید ارز دولتی اطلاع داده شود.

        ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

          برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

          ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  19. سینا سالاری پور ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    نحوه خرید رو توضیح میدین؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  20. سام ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

    سلام امروز رفتم برای افتتاح حساب ارزی گفت سامانه بسته هست و هنوز باز نشده،یعنی دیگه نمیشه دلار دولتی گرفت؟ یا به زودی میشه؟

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
  21. شبنم ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام. لطفا بگید به نظر شما و طبق سنوات سال های پیش ، تا پایان فروردین ماه ارز دولتی منتشر میشه؟

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر برای اطلاع بیشتر با شماره 58317-021 تماس بگیرید

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  22. حمید ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    ثبت نام ارز دولتی فقط از بانک ملی میشه دریافت کرد؟

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر برای دریافت از صرافی کاریزما از بانک ملی انجام میشود.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  23. مهراد ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام
    نظر به اینکه خواهر من برای ادامه تحصیل استرالیا رفته و برای PhD اقدام کنه و ولی بنا به اساتید پژوهشی یک مستر در رشته هم گرفت …منظور اینکه در وضعیت مالی نامناسب هستش…..
    حتی موقع رفتن اصلا این قضیه رو نمی‌دونستم….و استفاده اصلن نشده….
    آیا در این حالت که ایشون اونجا هستش طی ۶ سال حدوداً …..
    میتونیم بگیریم؟
    واقعاً کل زندگی مونو واسش گذاشتیم…والدین منم بازنشسته فرهنگی اند و خودم هم موندکار نگهداری ازشون شدم….
    وگرنه سن تا پذیرش داشتم ؟…
    می بخشید ،خاکی زدم….
    آیا مقدورع برای ایشون ؟

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر برای اطلاع بیشتر با شماره 58317-021 تماس بگیرید

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  24. مهدیه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳

    اصلاح میکنم از آخرین تاریخ خرید هر فرد باید ۳۶۵ روز بگذرد و هر فرد در طول یک سال در صورت عدم تغییر سرفصل فروش ارز می‌تواند به صورت تدریجی اقدام به خرید ارز با ۱ کارت بانکی به نام خود نماید زیرا سقف تراکنش بانکی ۲ میلیارد ریال در روز گردیده است.

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۳
  25. شهریار ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام برای مسافرت به اروپا آیا میشود هم ۲۰۰۰ یورو ارز دولتی گرفت و هم ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی هنگام پرواز از فرودگاه ؟

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر بله هر دو را می‌توان دریافت کرد ولی برای رز مسافرتی نیاز به ویزا و بلیط است.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  26. حسین ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر .اصل کارت ملی من گم شده با شناسنامه و گواهی کارت ملی از ثبت احوال هم میشه ارز دولتی گرفت؟

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت شما بخیر بله

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  27. مهدی ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    اگه بخوام ارز دولتی بگیرم ، حتما باید از ۶ ماه پیش حساب ارزی داشته باشم ؟؟؟؟ صد دلار هم داخلش باشه؟؟؟.
    اگه الان حساب ارزی باز کنم ! به محض شروع و توضیع ارز دولتی ، قادر به دریافتش نیستم!؟
    لطفاً یک توضیح کامل در این مورد بدید.
    سپاس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت شما بخیر دوست عزیز خیر نیازی نیست که 6 ماه حساب ارزی داشته باشید شما همان لحظه که حساب ارزی باز کنید میتوانید اقدام به خرید ارز دولتی کنید. 6 ماه حساب ارزی باز است که 100 دلار باقی مانده در آن بلوکه میشود.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  28. نوید ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    عرض ادب. این بخشنامه جدید ظاهرا همان بخشنامه پارسال هست. بنده درست متوجه شدم یا تغییراتی در بخشنامه جدید برای سال ۱۴۰۳ ایجاد شده؟ ممنونم از سایت خوبتون

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت شما بخیر ممنونیم همینطور است در حال حاضر ابلاغیه‌ای جهت دریافت ارز دولتی 1403 از بانک مرکزی صادر نشده است.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  29. اتنا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    ارز دولتی برای منی که برای هیچ قصدی (مثلا نه برای تحصیل نه سفر) ،هم میدن؟

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام بله ارز دولتی به هر دارنده کارت ملی تعلق می‌گیرد.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  30. علی قاسمی ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام ارز دولتی الان عرضه میشه

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام خیر هنوز ابلاغیه‌ای در این باره صادر نشده است.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  31. مهدی عشقان ملک ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام من هنوز حساب ارزی ندارم
    میتونم الان باز کنم و درخواست دلار بدم حالا بگیرم بعد ۱۰۰دلارش باقی بمونه یا حتما باید اول ۱۰۰دلار توش باشه ۶ماه بعد بتونم ۲۰۰۰دلار رو بگیرم؟

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام به این صورت است که در ابتدا 2100 دلار معادل ریالی از شما دریافت می‌شود و 2000 دلار به شما تعلق می‌گیرد و 100 دلار آن به مدت 6 ماه بلوکه می‌شود.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. محمد ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        اینجا حرف هاتون چندتا شد. داشتم نظراتی که پاسخ میدادین میخوندم. یعنی ۱۰۰دلار، معادل ریالی ازت میگیرن تا ۲هزار تا در حساب ارزی بهم واریز کنن، و غیر از اینا هم ، ۱۰۰دلار از ۲هزار تا، بلوکه میشه تا ۶ماه!

        ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

          سلام وقت بخیر دوست عزیز خیر شما در ابتدا 2100 دلار معادل ریالی پرداخت میکنید و تنها 2000 دلار آن را دریافت می‌کنید 100 دلار مابقی به مدت 6 ماه بلوکه می‌شود.

          ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  32. صالحی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    ممنون از راهنماییتون
    چه طوری مطلع بشیم که ارز دولتی دوباره شروع به دادن شده؟؟

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

      سلام ممنونم از طبق صرافی کاریزما و خبرگزاری‌ها اطلاع داده می‌شود. در همین مقاله نیز به روز رسانی می‌شود.

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  33. پژمان ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام امروز ۲۵ فروردینه ، ارز دولتی ثبت نام میکنین؟

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر فعلا خبری مبنی بر انتشار ارز دولتی ابلاغ نشده

      ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. متشکرم ، اگه اعلام شد از همینجا اعلام میفرمایید ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        متشکرم از پاسخگویی شما ، منتظر اطلاع رسانیتون باشیم؟

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

          خواهش میکنم ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده در مقاله وارد کنید به شما اطلاع داده می‌شود.

          ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  34. صدرا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    برای نوبت دهی نیاز به ثبت نام در اپلیکیشن ایوا دارد؟

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر در این مقاله به طور کامل نحوه خرید و شرایط دریافت ارز دولتی از صرافی کاریزما نوشته شده است، برای اطلاع بیشتر با شماره 58317-021 تماس بگیرید.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  35. مهزاد تیموریان ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر من تا اسفند ۴۰۲ خیلی تلاش کردم اما موفق ب ثبت نام ارز دولتی نشدم حساب ارزی دارم اما از اپلیکیشن بله هرروز ساعت ۱۶ اقدام میکردم که ۱۶:۰۱ نوبت گیری تموم میشد ، آیا امسال هم به همون شکل هست ؟ یا به سختی و تقریبا غیرممکنی پارسال هست؟! به جز اپلیکیشن ( بله) دیگه از کجا میشه ثبت نام کرد ؟

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر اپلیکیشن بله برای خرید ارز مسافرتی است و ارتباطی به ارز دولتی ندارد. برای نوبت دهی ارز دولتی در سایت صرافی کاریزما اقدام به این کار کنید. برای طلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده در مقاله وارد کنید به شما اطلاع داده می‌شود.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  36. امین ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

    با تشکر از اطلاعات شما
    فقط یه مطلب هست که ایا یارانه فرد قطع میشود یا شماره دهک تغییر میکند ؟؟

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر در حال حاضر دریافت ارز دولتی هیچ تاثیری بر یارانه ندارد ولی در آینده احتمال این موضوع وجود دارد.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
    2. بهارک آقائی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      خیر، در صورت انتشار اخبار جدید، این قضیه اعلام خواهد شد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  37. سالارصالحی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

    من کارت ملی جدید ندارم اما برای گرفتنش رسید ان را دارم برای گرفتن ارز قابل قبوله

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      بله گواهی کارت ملی همانند اصل آن است.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
    2. بهارک آقائی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      بله مشکلی نیست

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  38. امیر ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

    سلام وقتتون بخیر ممنون بابت اطلاعاتی که منتشر میکنید.ببخشید میخواستم بدونم هروقت که تونستیم از صرافی نوبت بگیریم و وجه مورد نظر رو به صرافی پرداخت کردیم،همون لحظه صرافی ارز رو به حساب ما انتقال میده و میتونیم تو حساب ارزیمون ببینیم؟

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر بله، برای اطلاع بیشتر با شماره 58317-021 تماس بگیرید.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. امیر ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

        بله خیلی ممنون.فقط اینکه بنظرتون طی چندوقت آینده انتشار داده میشه؟مثلا حدودا یک هفته دو هفته یکماه؟چون زیاد نگه داشتن پول نقد فقط از ارزش پولمون کم میکنه

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
    2. بهارک آقائی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام و درود، بله حواله ارزهای شما همان لحظه به شما داده می‌شود اما برداشت ارز از بانک، بعد از 6 روز کاری امکان پذیر است.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  39. مهدی محبی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ

    سلام ارز دولتی کی انتشار میشود

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 2 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در قسمت مشخص شده در مقاله وارد کنید.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
    2. بهارک آقائی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      برای اطلاع از انتشار ارز دولتی باید مدام در حال پیگیری اخبار مربوطه بوده یا در تماس با صرافی ها باشید.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  40. زهرا جمالی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    برای خرید ارز دولتی ، به عنوان سرمایه گذاری ، باید کدام نوع از دلارهایی که در متن فوق عنوان نمودید را درخواست بدهیم ؟ اصلا لزومی به طرح نوع دلار از جمله مسافرتی یا دانشجویی و … هست ؟

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر برای سرمایه گذاری، خرید ارز دولتی مناسب شماست. برای خرید ارز مسافرتی شما نیاز به بلیط و ویزا دارید.

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  41. امیر ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

    سلام ببخشید تقریبا نمیدونید تا کی مجوز انتشارش میاد؟یعنی مثلا هفته اینده؟یا اول اردیبهشت؟

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  42. مهدی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام
    الان امکان ثبت نام برای ارز دولتی هست یا همچنان عرضه نمیشه؟

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

      سلام و درود، خیر در حال حاضر منتشر نمیشه

      ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  43. ملیحه سخاوتی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    حساب ارزی حتما از بانک ملی باشه یا بانک‌های دیگه مثل صادرات هم میشه ؟ وامروز ارز دولتی منتشر نشد ؟

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر بانک ملی، سامان، تجارت، پارسیان و ملت این امکان را دارند ولی برای بهره مندی از خدمات صرافی کاریزما باید به بانک ملی مراجعه کنید. برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید.🌷

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  44. محمد ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا در صورت اعلام بانک مرکزی ایمیل بفرستید با تشکر از شما

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر بله حتما

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  45. سمیع تاجیک ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

    خرید دلار

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  46. زرین ماه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام
    برای دریافت 2000 دلار سالیانه، فقط در بانک ملی باید حساب ارزی باز کرد یا بانکهای دیگه هم هستند؟ اگر اینطوره چه بانکهایی رو شامل میشه؟

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام وقت بخیر بانک ملی، سامان، تجارت، پارسیان و ملت این امکان را دارند ولی برای بهره مندی از خدمات صرافی کاریزما باید به بانک ملی مراجعه کنید.

      ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. زرین ماه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

        ممنون
        در صورت افتتاح حساب ارزی در بانک ملی، آیا امکان ایجاد یک حساب ارزی دیگر – مثلا بانک سامان – وجود داره یا هر فردی مجاز به داشتن تنها یک حساب ارزی هست؟

        ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  47. بهاره ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

    سلام میخواستم بدونم آیا امکانش هست مثلا شهرستان حساب ارزی داشته باشم ولی بیام از صرافی شما در تهران ارز رو بگیرم؟

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  48. بهاره ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم آیا امکانش هست مثلا شهرستان حساب ارزی داشته باشم ولی بیام از صرافی شما در تهران ارز رو بگیرم؟

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر بله این امکان وجود دارد.

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  49. ،elnaz ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    زمان تخصیص ارز کی است

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر ایمیل خودتون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید تا به شما اطلاع رسانی شود.

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  50. وحید شعفی زاده ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام
    در سال ۱۴۰۳ شروع به پرداخت ارز دولتی شده یا خیر

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر خیر هنوز منتشر نشده
      ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا به شما اطلاع رسانی شود.

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  51. Sol ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام. میشه در سال هم ارز مسافرتی گرفت هم ارز دولتی با کارت ملی؟

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر بله امکانش وجود دارد.

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  52. سینا ملکی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    ممنون میشم شروع نوبت دهی رو به من هم اعلام کنید

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      از طریق ارسال ایمیل در این مقاله زمان تخصیص سکه از مرکز مبادله برای شما ارسال میشود.

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. سینا ملکی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        دوست عزیز سوال دیگه ای که وجود داره اینه که مابین پاسخ هاتون به بقیه کاربر ها فرمودید که بنابر اطلاعیه یا بخشنامه بانک مرکزی و یا مرکز مبادله ارائه ارز دولتی متوقف شده درحالی که بنده کل سایت این ۲ مراجع چک کردم و کل سایتهای خبری دیگه رو و همچین مطلبی اعلام نشده منظورم اینه که ایا برای ادامه فعالیت در سال جدید استناد به شیوه نامه تاریخ ۱۵/۰۱/۱۴۰۲ بانک مرکزی کافی نیست وحتما در سال جدید باید بانک مرکزی اجازه رو صادر بکنه و مظاف بره این مطلب حداقل در سال جدید صرافی بانک ملت در تاریخ ۶ فروردین امسال نوبت ارز دولتی رو به ۱۵ نفر داد که من شاهد بودم که باعث میشه فرض بالا درست نباشه در کل هر اتفاقی افتاده بعد اون تاریخ بوده اما اطلاعیه در این باره اصلا موجود نیست یعنی رسمی نیست

        ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. فائزه میرهاشمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

          با سلام کاربر گرامی
          برای سال جدید فعلا بخشنامه ای مبنی بر اینکه دلار دولتی با چه نرخی عرضه میشه از طرف بانک مرکزی ابلاغ نشده و اگر صرافی ارز دولتی در سال جدید داده است احتمالا از ارز دولتی سال گذشته ذخیره داشته که توانسته امسال هم بده. در کل ارز دولتی متوقف نشده ولی به دلیل اینکه نرخ جدید از طرف بانک مرکزی اعلام نشده فعلا ارز به صرافی ها تخصیص داده نشده.

          ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  53. ارش ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام دوست عزیز ممکنه برای ارز دولتی بانک مرکزی به اینکار ارز تخصیص نده پس چرا امسال دیر کرده

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      احتمالا به علت نوسان ارز در روزهای اخیر بوده است.

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  54. نجمه بوسفیان ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    زمان ثبت نام ارز دولتی

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  55. سینا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام یک سوال دارم اینکه بخوام برای ارز دولتی اقدام کنم مشکلی که دارم حساب بانک خودم به علت بدهی بسته شده و امکان برداشت از طریق کارتم را ندارم میتونم از کارت شخص دیگری از اعضا خانواده استفاده کنم برای پرداخت هزینه ارز دولتی و اینکه با این شرایط حساب ارزی هم نمیتوانم باز کنم فعلا آیا راهی هست که اقدام کنم یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      خیر، حساب ارزی فرد درخواست دهنده ارز دولتی حتما باید به نام وی باشد در غیر این صورت تعلق نمی‌گیرد.

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  56. رامین ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

    سلام ایمیل را وارد کردم صرافیتون ک باز شد اطلاع رسانی کنید ممنونم

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  57. امیر ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

    سلام وقت بخیر . ببخشید من تو قم زندگی میکنم اگر نتونم از صرافی اینجا نوبت بگیرم میتونم از صرافی شما تو تهران نوبت بگیرم؟درحالی که شعبه ارزیم اینجا هستش؟

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  58. محمدرضا امیدی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    اطلاع دهید

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  59. ساسان ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

    تشکر از اطلاعات مفیدتون

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  60. Mojtaba ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    درود برشما
    بنده سال گذشته ثبت نام کردم واسه ارز دولتی ۵ ماه پیش خبری نشد اعلام نکردن
    ممنون از راهنمایی شما

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  61. حامد ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

    من ایمیلم ثبت کردم.موقع عرضه اطلاع رسانی فرمایید

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  62. نرگس ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    پس کی نوبت جدید اعلام میشه
    خبری نیست که
    دیگه اردیبهشت شد

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  63. امیر حسین ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    نوبت گرفتن به صورت روزانه هست یا نوبت دهی برای ماهانه میباشد

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برحسب میزان ارز منتشر شده از جانب دولت، صرافی به ترتیب به اشخاصی که ثبت نام کرده اند اختصاص می‌دهد. زمان نوبت شما بستگی به میزان درخواست کننده ها دارد.

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  64. میثم ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    از کدوم صرافی میتونیم خرید کنیم آدرسش کجاست

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      صرافی کاریزما به آدرس: خیابان شهید بهشتی، بین بخارست و وزرا، شماره ۲۸۳، ساختمان نگین آزادی، طبقه چهارم، واحد غربی
      تلفن: ۰۲۱۵۸۳۶۹۰۰۰

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  65. پژمان ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

    وقتی هنوز اطلاعیه از طرف بانک مرکزی اعلام نشده ، پس ثبت نام و نحوه نوبت دهی هم مشخص نیست درسته؟

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  66. نرگس ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

    برای گرفتن ارز دولتی تو کدوم برنامه باید نوبت بگیریم بله ایوا و …کدوم
    من کار ملیم هنوز نیومده بعد ۱سال نیم
    با کد ملی میشه؟

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  67. علی محقق ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا زمان عرضه ارز را اعلام کنید.
    تشکر

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  68. عبدی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

    سلام ممنون میشم در صورتیکه ارز دولتی به شما اختصاص داده شد به من اطلاع دهید

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  69. رئیسی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    جهت اطلاع از زمان ثبت نام ارز دولتی

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  70. ابوالفضل سلیمانی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا زمان شروع سهمیه دولتی اطلاع دهید و خودم و خانمم وبه همراه ۴نفر از اعضای خانوادم برای دریافت میخاهیم اقدام کنیم ممنون

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی، لطفا ایمیل خود و اعضای خانواده‌تان را در باکس مندرج در داخل مقاله وارد نمایید تا در اولین فرصت صرافی کاریزما به شما اطلاع رسانی کند.

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  71. نرگس ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

    برای گرفتن ارز دولتی تو کدوم برنامه باید نوبت بگیریم بله ایوا و …کدوم
    من کار ملیم هنوز نیومده بعد ۱سال نیم
    با کد ملی میشه؟

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  72. حامد ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

    لطفا اطلاع رسانی فرمایید به ایمیل بنده.موقع تخصیص ارز

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  73. نرگس ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

    برای گرفتن ارز دولتی تو کدوم برنامه باید نوبت بگیریم بله ایوا و …کدوم
    من کار ملیم هنوز نیومده بعد ۱سال نیم
    با کد ملی میشه؟ یه پیچی هم اعلام کرد باز شده نوبت دهی درسته؟صرافی شما ارز دولتی میده؟به چه‌قیمت

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  74. Fateme ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    هنوز اطلاعیهبذای عرضه ارز دولتی نیومده برای اردیبهشت ماه؟

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  75. بهرامی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا موقع انتشار ارز اطلاع رسانی شود
    ممنون

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  76. مرتضی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام خدا قوت در صرافی ملی در اپلیکیشن بله هیچ لینکی برای گرفتن نوبت مشاهده نشد راهنمایی فرمایید چگونه باید نوبت بگیریم حساب ارزی هم باز کردیم

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  77. Mahdi ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    ببخشید سه تا سوال داشتم
    اول اینکه بر اساس تجربه تون فکر می کنین نرخ دلار سهمیه ای رو چقدر اعلام کنند ؟
    دوم حدودا به نظرتون چه تاریخی نوبت دهی شروع میشه ؟
    سوم چه جوری مطلع بشیم کی عرضه دلار رو شروع می کنن ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین 🙏🏻

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2 پاسخ

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2 پاسخ
      1. جلیلی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        ممنون میشم بمن هم اطلاع بدین زمان انتشار ارزدولتی

        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

          برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

          ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
      2. abbascheck1234@gmail.com ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

        سلام ثبت نام ارز دولتی هنوز شروع نشده؟؟؟؟

        ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

          سلام و درود، خیر فعلا منتشر نشده. در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

          ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  78. وهاب ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    آیا هنوز امکان باز کردن حساب ارزی هست

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      بله حساب ارزی را هر زمان که بخواهید می‌توانید باز کنید. برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  79. حمید ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام
    ۵ درصد مالیات بابت برداشت ارز بر مبنای نرخ روز محاسبه میشه یا ۵ درصد مبلغ زمان دریافت ارزه

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      ۵٪ مبلغی که موقع خرید ارز پرداخت کردید.

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  80. رضا نمازخوان ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا در صورت انتشار ارز دولتی خبر دهید ممنون

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  81. Mahdavi ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    ببخشید یه مدیر کاروان برای کربلا گفتن هم ارز زیارتی مارو میگیرن هم ارز از روی کارت ملی هامون و با هزینه کمی که از ما دریافت میکنن مارو میبرن کربلا. اما خیلی ها میگن یارانه قطع میشه و مالیات براتون میزنن. درسته این مسئله؟

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت ارز دولتی، یارانه شما قطع نمی‌شود.

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  82. کامبیز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام لطفا زمان ثبت نام و نوبت دهی دریافت ارز دولتی را اعلام بفرمایید

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  83. علی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

    باسلام
    کسی که ارز دولتی دریافت کرده در همان سال میتونه ارز مسافرتی هم دریافت کنه؟

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  84. عسگری ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام گویا در سال 403 دیگر ارز با کارت ملی داده نمیشود ؟؟ آیا این خبر صحت دارد چون با گذشت یک ماه از سال خبری از دادن ارز نیست

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

      برای اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی ایمیل خود را در باکس درون مقاله وارد کنید تا به محض انتشار ارز صرافی کاریزما به شما اطلاع دهد.

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  85. ف.احمدی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

    بادرود وتشکرازراهنمائیهای شما،
    باتوجه به عدم اطلاع بانک مرکزی مبنی برواگذاری ارز دولتی تاکنون، آیالازم است درسایت شماثبت نام شود؟
    دراین صورت، آیا گزینه 3 درمورد ” روز وتاریخ مراجعه” بایدتکمیل شود؟

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  86. ف.احمدی ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    بادرودوسپاس ازراهنمائی های شما،
    نظربه اینکه هنوزبانک مرکزی مجوزواگذاری ارزدولتی باکارت ملی راصادرنکرده، آیاثبت نام درسایت کاریزماضرورت دارد؟
    دراین صورت تکمیل گزینه شماره 3 ” انتخاب روز وتاریخ مراجعه حضوری” چگونه است؟

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر این مراحل برای دریافت ارز دولتی از صرافی کاریزما است.

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  87. حامد ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

    به ایمیل ارسالی اطلاع دهید برای دریافت ارز

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  88. محمدی ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا زمان عرضه شدن و نحوه نوبت گرفتن را اطلاع رسانی کنید

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام بله حتما
      ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  89. مهدی ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام خسته نباشی میخواستم بدونم زمان عرضه پولی برای امسال کی هست میشه اطلاع رسانی کنین

    Mahdinaghdi.mn1996@gmail.com

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  90. Reza ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    ببخشید میشه یه بار دیگه توضیح بدید ؟ این مبحث خیلی سنگینه ولی چاره ای نیست دیگه خودش ۴ واحده…

    بعد استاد ۵ درصد و ۶ ماه بلوک شدن ۱۰۰ دلار توی امتحان ۴ گزینه‌ای هست یا تشریحی ؟

    بعد استاد من هرچی این فرمول و جمع می‌کنیم جوابش میرسه به همون ارز آزاد(دلال) آیا درسته؟

    ولی فرناز مومنی میگه غلطه!!!
    میگه ارز آزاد ارزونتر در میاد،استدلالش هم اینه که ارز دولتی بگیری از همه چی محروم میشی،کالا برگ ،بیمه ،راگانه،کلا به خاک سیاه میگه می‌شینی😁😁😁😁

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام دوست عزیز دریافت ارز دولتی باعث قطع شدن یارانه نمیشود.

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  91. اردلان رضوی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    درود
    من در قسمت ایمیل چندین بار سعی کردم ولی هر بار خطای کد امنیتی داد

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، لطفا کیبورد دستگاه خود را روی زبان انگلیسی قرار داده و امتحان کنید.

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  92. م.م ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا در زمان منتشر شدن اطلاع رسانی کنید.

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر لطفا ایمیل خود را در قسمت مشخص شده داخل مقاله وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  93. Mina ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    هنوز ارز دولتی منتشر نشده؟
    جهت خرید باید حضوری اقدام کرد؟ هر صرافی امکان خرید وجود دارد؟

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد. بله باید حضوری به صرافی مراجعه کنید. خیر باید سوال کنید. در حال حاضر، صرافی کاریزما این کار را انجام می‌دهد. برای خرید ارز دولتی از صرافی کاریزما به آدرس زیر مراجعه کنید: تهران-خیابان شهیدبهشتی- شماره۲۸۳- ساختمان نگین آزادی. تلفن: ۵۸۳۶۹۰۰۰

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  94. عادل ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام
    ممنون میشم هر زمانی که ارز دولتی عرضه شد به من اطلاع بدید

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  95. بحری ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام دلار دولتی کی میشه گرفت من هر روز سر میزنم خبری نیست هنوز شروع نشده امسال ؟

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  96. سهیل فامیل دوست ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام و خسته نباشید.
    بی زحمت میخواستم هر زمان عرض دولتی ثبت نام رو شروع کردن یه اطلاعی بهم بدید از ایمیل مرسی ممنونم.

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  97. علی ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

    کسی که ارز دولتی دریافت کرده در همان سال میتونه ارز مسافرتی هم دریافت کنه؟

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  98. نسترن ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    درود آیا الان ارز دولتی عرضه میشه ؟

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، خیر در حال حاضر ارز دولتی منتشر نمی‌شود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  99. mohsen ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    مزایا(سهام عدالت و یارانه و …) قطع نمیشه؟

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، خیر تاکنون گزارشی از قطعی یارانه و سود سهام عدالت افراد گزارش نشده است.

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  100. مونا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام الان دلار دولتی میدن؟ من صرافی زنگ زدم گفتن سایت بسته است!

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، خیر در حال حاضر ارز دولتی منتشر نمی‌شود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  101. امیررضا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    چه تاریخی ارزدولتی تخصیص داده میشه؟

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. امیررضا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

        مراحل و چه کارهایی بایستی کردرا میفرمایید

        ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  102. سید محمد حسین هاشمی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام لطفا هر زمان ارز دولتی داده شد به من هم خبر بدید

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  103. Mahshid ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا هر زمان ارز دولتی دادن اعلام میکنید ممنون🙏🏻

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  104. کوثربرزگر ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    زمان انتشار ارز دولتی روباایمیل بهم اطلاع بدین.ممنونم

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  105. یونس لطفی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    چگونه بگیرم وچطوری بگیرم

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  106. حامی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    ایا کسی که .نه شرکت داره .نه قرار چیزی وارد..کنه میتونه حساب ارزی بازکنه..و برداشت کنه

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      بله افتتاح حساب ارزی برای همه افرادی که در بانک حساب دارند امکان پذیر است.

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  107. حامد جعفرزاده ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2 پاسخ

    لطفا بعد تایید بانک مرکزی برا اعلام دلار دولتی به من ایمیل بزنید

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
    2. معصومه میرزایی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

      با سلام و وقت بخیر
      ممنون میشم بنده رو از زمان ارائه ارز دولتی مطلع فرمایید. یا اگر نیاز به نوبت دهی هست لطفا بفرمایید که چه کاری انجام بدم؟
      با سپاس

      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
      1. بهارک آقائی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

        سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

        ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  108. مهدی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    درود بر شما.
    برای ارز دولتی با کارت ملی حتما باید شرایط داشته باشیم . مثلا سفر . دانشجوی و …

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      خیر ارز دولتی شرایط خاصی ندارد.

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  109. مژگان ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام و احترام. لطف میکنید زمان ثبت نام ارز دولتی را اطلاع بدید. متشکرم

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  110. مژگان ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام و احترام. لطف میکنید زمان ثبت نام ارز دولتی را اطلاع دهید. متشکرم

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  111. سجاد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام. بی زحمت پس از باز شدن ارز سهمیه ای به جیمیل بنده اطلاع رسانی کنید

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  112. هادی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام.
    قصد ثبت نام ارز دولتی دارم. ایمیلمو توی قسمت بالا وارد کردم

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

      پس قطعا در هنگام انتشار ارز به شما اطلاع داده میشود

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  113. Hana ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام ،اینکه میگن برای ارز دولتی هم باید مالیات پرداخت کنیم درسته ؟
    یعنی بعد از خرید ارز باز هم باید پول مالیات بدیم به دولت ؟

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام دوست عزیز
      بله؛ 5 درصد کارمزد مبلغ ریالی دلار، در روز خرید ارز دولتی باید پرداخت کنید.

      ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  114. مریم ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام نوشته اید برای نوبت دهی ایمیل خود را در باکس مقاله وارد کنید. اگر منظور وارد کردن ایمیل هنگام گذاشتن دیدگاه هست، این هم ایمیل من تقدیم به شما.

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام دوست عزیز، خیر منظور از درج ایمیل در باکس مربوطه داخل مقاله است. اگر به دقت مقاله رو مطالعه کنید می‌بینید که یک بخش داره مخصوص باکس ایمیل اطلاع رسانی، در بند ” شرایط ثبت نام دلار دولتی با کارت ملی 1403 ” می‌توانید مشاهده کنید.

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  115. امیرپارسا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    زمان عرضه مجدد ارز دولتی رو به من اطللع بدید

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  116. مریم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    با سلام
    اینکه میگن اگه ارز دولتی رو بگیریم هم یارانه قطع میشه هم مالیات واست میزنن درسته؟؟؟؟

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام، خیر دوست عزیز شایعات فوق درست نیستند.

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  117. محمد جوانمرد ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام
    اطلاع از زمان انتشار ارز دولتی

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  118. مریم کاتبی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    اگه بخوام عرض دولتی بخرم با کارت ملی حتما باید یه دفعه ۲۰۰۰ یورو بخرم یعنی نمیشه ۱۰۰۰ یورو یه بار بخرم و بازهم با همان کارت ملی ۱۰۰۰ یورو دیگه هم بعد یکی دوماه دیگه بخرم ؟

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و وقت بخیر، بله در صورت موافقت صرافی این امکان وجود دارد.

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  119. کویری ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام
    خبری از ارز دولتی نشد؟

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  120. میلاد پناهی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    چجوری نوبت بگیرم برای خرید ارز دولتی اخه چندتا صرافی رفتم جلو صرافی نوبتی وایساده بودن انگار که صف نونوایی بود وایسادم آخرش هم گفتن دلار نمیرسه فقط ۲۰ نفر تونستن بگیرن

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

      باید تند تند به صرافی زنگ بزنید و پرس و جو کنید.

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  121. Nszi ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام …ببخشید متوجه نشدم ابتدا باید ما حساب ارزی باز کنیم و ۲۱۰۰ دلار تو حساب بریزیم و بعدش ۲۰۰۰ دلار ارز بهمون میده؟؟ یعنی چی متوجه نمیشم ۲۱۰۰ دلار خودمون بدیم و که ۲۰۰۰ دلار برامون واریز بشه؟؟

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، خیر لطفا مقاله را با دقت مطالعه فرمایید. 2100 دلار ارز دولتی شما بعد از خرید به حساب ارزی شما واریز می‌شود. نیازی نیست پولی در حساب ارزی خود داشته باشید.

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  122. Nazi ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام…حساب ارزی رو الان باز کنیم یا وقتی سایت ارزی دولتی باز شد همون زمان سریع افتتاح حساب کنیم؟؟؟

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام دوست عزیز، فرقی ندارد هر زمان که امکان داشتید میتونید اقدام به افتتاح حساب ارزی کنید. در صورتی که از قبل در بانک ملی حساب داشته باشید نیازی به مراجعه بانک نیست و تنها با نصب اپلیکیشن همراه بام می‌توانید حساب ارزی خود را ایجاد کنید.

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  123. فائزه میرهاشمی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

    سلام دوست عزیز بله 100 دلار به مدت 6 ماه در حساب بانکی شما بلوکه می‌شود.

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  124. الهه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا زمان توزیع ارز دولتی را اطلاع رسانی کنید

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  125. علی یوسفی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام
    پ چطور نوبت بگیریم؟

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام دوست عزیز
      از طریق ایمیل زمان انتشار ارز دولتی به شما اطلاع رسانی می‌شود.

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  126. زمانی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    من ایمیل ارسال کردم لطفا باز شد اطلاع بدید

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام دوست عزیز
      از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  127. پرین ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    درود ،وقت بخیر ممنون میشم به من اطلاع بدید چه زمانی خرید ارز دولتی باز میشه .

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. فائزه میرهاشمی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام دوست عزیز
      از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  128. صادق ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام ممنون میشم هروقت خرید ارز دولتی باز شد اطلاع بدین

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  129. على فكرمندى ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    لطفا براى بنده نيز توزيع ارز اطلاع داده شود ممنونم؟

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

      سلام و درود، در صورت تمایل ایمیل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا در اولین فرصت زمان انتشار ارز دولتی برای شما ارسال گردد.

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین پست‌ها

خرید نقره برای سرمایه گذاری
خرید نقره برای سرمایه گذاری + معرفی بهترین نوع نقره
8 دقیقه
اوراق بهادار چیست
اوراق بهادار چیست و انواع آن کدامند؟
10 دقیقه
بیمه عمر زمانی
بیمه عمر زمانی چیست و چه مزایایی دارد؟
4 دقیقه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.