خرید آسان پژو 207 از بورس کالا

خرید آسان پژو 207 از بورس کالا

207b
بورس کالا

با توجه به اطلاعیه بورس کالا، تعداد 10000 دستگاه پژو 207 دستی در روز سه شنبه 2 اسفند عرضه می شود.

پژو 207 یکی از محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو است که در چند سال گذشته توانسته به محبوبیت بالایی در بازار خودرو برسد. با توجه به تقاضای بالایی که همواره برای این خودرو وجود دارد، پژو 207 در بورس کالا پذیرش شده و عرضه های آن در بورس کالا انجام  می شود. در عرضه قبلی 4000 دستگاه پژو 207 دستی معامله شد.در این عرضه حدود 2 برابر عرضه تقاضا وجود داشت که به صورت میانگین 116% رقابت برای خرید این 207 ها شکل گرفت.با توجه به جذابیتی که خرید خودرو از بورس کالا دارد در این مقاله نحوه خرید، جزئیات عرضه و هزینه های خرید پژو 207 در بورس کالا را بررسی خواهیم کرد.

خرید خودرو از بورس کالا

مشخصات عرضه پژو 207 در بورس کالا

گروه صنعتی ایران خودرو سه شنبه 2 اسفند ماه 10000 دستگاه پژو 207 دستی سفید را عرضه می کند. از نکات قابل توجه عرضه ۲۰۷ در بورس، درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که 100 درصد درنظر گرفته شده است.براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران این خودرو پژو 207 دستی به قیمت 185 میلیون و 500 هزار تومان بوده که تحویل این خودروها 31 خرداد 1402 است، عرضه می شود.براساس مشخصات ارائه شده، هر کد ملی (حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یک دستگاه خودرو می باشد.

شرایط خرید خودرو پژو 207در بورس کالا

خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع‌رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیر اقدام کنند.

نکته مهم: اشخاصی که از ابتدای سال 1398 در عرضه های قبلی در بورس کالا و یا از روشی دیگر (مثل قرعه کشی) موفق به خرید خودرو از شرکت های خودروسازی شده اند، امکان خرید در این عرضه را نخواهند داشت.

برای اطلاع از شرایط کامل خرید و مشخصات فنی پژو 207 دستی اینجا کلیک کنید.

هزینه های خرید پژو 207 در بورس کالا

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه 15 درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

پژو 207 را تا چه قیمتی در بورس بخریم؟

خودروی پژو 207 در روز سه شنبه 2 اسفند 1401 قرار است در بورس کالا برای عموم عرضه شود. با توجه به رقابتی بودن سفارش گذاری و تقاضای بالا در 207، یک پرسش مهم این است که تا چه قیمت رقابت برای خرید این خودرو صرفه اقتصادی خواهد داشت؟

در اطلاعیه منتشر شده، قیمت پایه خودرو پژو 207 دستی 185 میلیون و 500 هزار تومان است. علاوه بر قیمت پایه کارخانه، هزینه های دیگری  به قیمت های فوق برای خریدار افزوده خواهد شد. این هزینه ها عبارتند از: مالیات و هزینه عوارض، شماره گذاری و بیمه و… که به شرح زیر است:

1) 15 درصد مالیات بر روی قیمت فروش 2)  حدود 4.713 میلیون تومان ثابت

 با در نظر داشتن این هزینه ها و قیمت این خودرو در بازار آزاد، خرید با قیمت پایه در بورس کالا حاشیه سودی معادل جدول زیر خواهد داشت.

خرید پژو 207 در بورس کالا

از آنجا که قیمت بازار آزاد از قیمت بورس کالا فاصله دارد به احتمال زیاد تقاضا برای پژو 207 در قیمت های بالاتر از پایه شکل خواهد گرفت. باتوجه به فاصله قیمتی کارخانه و بازار آزاد، احتمال شکل گیری رقابت برای خرید پژو 207 وجود دارد، درصورت شکل گیری رقابت و افزایش قیمت پایه به میزان 160 درصد حاشیه سود خریداران به شرح زیر خواهد بود:

پژو 207 در بورس کالا

خرید خودرو از بورس کالا

مقاله پیشنهادی: چگونه از بورس کالا خودرو بخریم

 

مراحل خرید پژو 207 از بورس کالا

برای خرید خودرو پژو 207 بدون قرعه‌ کشی از بورس کالا ابتدا باید مراحل دریافت کد بورس کالا در کارگزاری کاریزما را طی کرده و سپس اقدام به خرید خودرو پژو 207 کنید:

1.احراز هویت اینترنتی در سامانه اینترنتی sejam.ir

2.ثبت نام در کارگزاری کاریزما

3.ثبت نام در سامانه EBGO

4.خرید خودرو از بورس کالا

 برای کسب اطلاعات بیشتر از مراحل ثبت نام و نحوه خرید در بورس کالا ویدیو زیر را مشاهده کنید:

برای طرح سوالات و گرفتن مشاوره پیرامون خرید 207 از بورس کالا با شماره 02141000 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.