خرید آسان لاماری ایما از بورس کالا

خرید آسان لاماری ایما از بورس کالا

lammari
بورس کالا

با توجه به اطلاعیه بورس کالا، تعداد 550 دستگاه لاماری ایما در روز یک شنبه 14 اسفند ماه عرضه می شود. لاماری ایما در 4 رنگ مشکی، سفید، خاکستری و سبز عرضه می شود.

لاماری ایما یکی از تازه واردان چینی بازار خودرو است. این خودرو توانسته جای خودرا میان خودروهای شاسی بلند چینی میلیاردی باز کند.لاماری ایما یکی از اولین خودروهایی بود که در بورس کالا پذیرش شده و عرضه های آن در بورس کالا انجام می شود. در عرضه قبلی 550 دستگاه لاماری ایما معامله شد.در این عرضه حدود 4 برابر عرضه تقاضا وجود داشت که به صورت میانگین 65% رقابت برای خرید این لاماری ها شکل گرفت.با توجه به جذابیتی که خرید خودرو از بورس کالا دارد در این مقاله نحوه خرید، جزئیات عرضه و هزینه های خرید لاماری ایما در بورس کالا را بررسی خواهیم کرد.

خرید لاماری ایما از بورس کالا

مشخصات عرضه لاماری ایما در بورس کالا

یک شنبه 14 اسفند ماه 550 دستگاه لاماری ایما در 4 رنگ عرضه می شود.از نکات قابل توجه عرضه لاماری در بورس کالا، درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که 50 درصد درنظر گرفته شده است. براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران این خودرو به قیمت 981 میلیون تومان که تحویل خودروها 31 خرداد 1402 بوده، عرضه می شود.

هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو می باشد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود، خریداران جهت تحویل خودرو می بایست یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را  انتخاب نمایند، خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب گاه sales.lamari.ir می باشند. برای اطلاع از شرایط کامل خرید و مشخصات فنی لاماری ایما اینجا کلیک کنید.
هزینه های خرید لاماری در بورس کالا

هزینه 9 درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، سایر هزینه ها جمعا به مبلغ 394.429.016 ریال شامل: بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری می باشد. کلیه هزینه های فوق صرفا بایستی توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز گردد. رعایت مفاد اعلامی طبق فایل پیوست الزامی است.

لاماری ایما را تا چه قیمتی در بورس بخریم؟

خودروی لاماری ایما در روز یک شنبه 14 اسفند 1401 قرار است در بورس کالا برای عموم عرضه می شود.با توجه به رقابتی بودن سفارش گذاری و تقاضای بالا در لاماری، یک پرسش مهم این است که تا چه قیمت رقابت برای خرید این خودرو صرفه اقتصادی خواهد داشت؟

در اطلاعیه منتشر شده، قیمت پایه خودرو لاماری ایما 981 میلیون تومان است. علاوه بر قیمت پایه کارخانه، هزینه های دیگری  به قیمت های فوق برای خریدار افزوده خواهد شد. این هزینه ها عبارتند از: مالیات و هزینه عوارض، شماره گذاری و بیمه و … که به شرح زیر است:

1)    9درصد مالیات بر روی قیمت فروش 2)    حدود 39.44 میلیون تومان ثابت

 با در نظر داشتن این هزینه ها و قیمت این خودرو در بازار آزاد، خرید با قیمت پایه در بورس کالا حاشیه سودی معادل جدول زیر خواهد داشت.

خرید لاماری ایما در بورس کالا

از آنجا که قیمت بازار آزاد از قیمت بورس کالا فاصله دارد به احتمال زیاد تقاضا برایلاماری ایما در قیمت های بالاتر از پایه شکل خواهد گرفت. باتوجه به فاصله قیمتی کارخانه و بازار آزاد، احتمال شکل گیری رقابت برای خرید لاماری ایما وجود دارد، درصورت شکل گیری رقابت و افزایش قیمت پایه به میزان 80 درصد برای رنگ مشکی و 75 درصد برای رنگ های سفید و خاکستری، حاشیه سود خریداران به شرح زیر خواهد بود:

لاماری در بورس کالا

خرید لاماری از بورس کالا

مقاله پیشنهادی: چگونه از بورس کالا خودرو بخریم

 

مراحل خرید لاماری ایما از بورس کالا

برای خرید خودرو لاماری ایما بدون قرعه‌ کشی از بورس کالا ابتدا باید مراحل دریافت کد بورس کالا در کارگزاری کاریزما را طی کرده و سپس اقدام به خرید خودرو لاماری کنید:

1.احراز هویت اینترنتی در سامانه اینترنتی sejam.ir

2.ثبت نام در کارگزاری کاریزما

3.ثبت نام در سامانه EBGO

4.خرید خودرو از بورس کالا

 برای کسب اطلاعات بیشتر از مراحل ثبت نام و نحوه خرید در بورس کالا ویدیو زیر را مشاهده کنید:

برای طرح سوالات و گرفتن مشاوره پیرامون خرید لاماری ایما از بورس کالا با شماره 02141000 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.