برای دریافت اعتبار کارگزاری کاریزما کلیک کنید

دریافت اعتبار کارگزاری کاریزما ویژه پائیز ۱۴۰۳

دریافت اعتبار کارگزاری کاریزما ویژه پائیز ۱۴۰۳

دریافت اعتبار کارگزاری کاریزما
اخبار و اطلاعیه‌ها

کارگزاری کاریزما تا سقف ۱ میلیارد تومان به مشتریان خود اعتبار معاملاتی تخصیص می‌دهد. البته اعتبارهای کارگزاری کاریزما به چند دسته تقسیم می‌شوند که براساس سابقه مشتری و مدت زمان عضویت آن در کارگزاری کاریزما متفاوت است. در ادامه مقاله مشخصات و نحوه دریافت این اعتبارها را تشریح خواهیم کرد. نکته مهم قبل از دریافت اعتبار معاملاتی از کارگزاری کاریزما این است که باید در کاریزما ثبت نام کنید.

ثبت نام در کاریزما

مشخصات اعتبار معاملاتی کارگزاری کاریزما

کارگزاری کاریزمابه مشتریان خود اعتبار معاملاتی تخصیص می‌دهد. البته براساس نوع مشتری این اعتبار به ۲ دسته تقسیم می‌شود:

۱- اعتبار معاملاتی در بدو ورود (بدون نیاز به ارائه گردش حساب)

برای دریافت اعتبار بدون نیاز به ارائه گردش حساب از طریق کارگزاری کاریزما فقط نیاز به انتقال پرتفوی سرمایه گذاری شما به این کارگزاری دارد. پس از انتقال پرتفو و ثبت درخواست، کارشناسان کارگزاری کاریزما پرتفوی شمارا بررسی کرده و براساس دستورالعمل‌های موجود اعتبار تخصیص داده به شما مشخص می شود. نکته مهم اعتبار بدو ورود کارگزاری کـاریزما، نبود پیش شرط گردش معاملات است. لازم به ذکر است که پروسه تخصیص اعتبار از لحظه ثبت نام، در صورت سجامی بودن شما، ۲ روزه است.

لازم به ذکر است که این طرح برای تمام افرادی که به تازگی در کارگزاری کاریزما ثبت نام کنند و یا کمتراز ۳ ماه از ثبت نام آن‌ها گذشته باشد فعال است. مشخصات اعتبار معاملاتی بدون نیاز به گردش حساب به شرح زیر است:

نحوه دریافت اعتبار کاریزما برای مشتریان بدون گردش حساب

تنها شرط برای اعتبار بدو ورود کارگزاری کاریزما، انتقال پرتفو است.

۲- اعتبار معاملاتی با گردش حساب

در صورتی که کمتر از سه ماه از ثبت‌نام شما در کارگزاری کاریزما گذشته باشد ولی در کارگزاری دیگری گردش حساب داشته باشید، می‌توانید با ارائه گردش حساب خود به کارشناسان کارگزاری کاریزما، از این نوع اعتبار استفاده کنید. در این صورت، کارشناسان کاریزما، گردش حساب و ارزش پرتفوی سپرده‌گذاری شما را بررسی کرده و اعتبار قابل دریافت را ظرف ۲۴ ساعت کاری به قدرت خریدتان اضافه می‌کنند. مشخصات این نوع از اعتبار معاملاتی مطابق با تصویر زیر است. نحوه دریافت اعتبار برای مشتریانی که گردش حساب دارند

همچنین کلیه مشتریان کارگزاری کاریزما که پیش از این گردش معاملاتی در کارگزاری کاریزما داشته‌اند می‌توانند با ثبت درخواست اعتبار تا سقف ۱ میلیارد تومان اعتبار معاملاتی دریافت کنند. البته میزان اعتبار تخصیصی به هر نفر براساس ضوابط سازمان بورس و هم چنین گردش و پرتفوی سرمایه گذاری آن است.

البته دقت کنید که درصد بهره سالانه متغیر بوده و با کم شدن نرخ بهره توسط بانک مرکزی این اعداد هم کاهش میابند.

مراحل دریافت اعتبار از کارگزاری کاریزما

همانطور که گفته شد برای دریافت اعتبار از کارگزاری کـاریزما باید ابتدا در کاریزما ثبت نام کنید و بعد از دریافت نام کاربری و رمز سامانه آنلاین کارگزاری کاریزما، در آن سامانه درخواست خود را برای دریافت اعتبار ثبت کنید. برای مشاهده مرحله به مرحله نحوه دریافت اعتبار از کارگزاری کاریزما می‌توانید از مقاله زیر استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: نحوه دریافت اعتبار از کارگزاری کاریزما و نکات تکمیلی آن

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

38 دیدگاه برای این مطلب

  1. احمدحجر 3 دی 1402 1 پاسخ

    باسلام احترام خدمت کاریزما من متوجه متن کارگزاری کاریزما تا سقف ۱ میلیارد تومان به مشتریان خود اعتبار معاملاتی تخصیص می‌دهدنشدم؟؟ومن سهم های توفارایی واگاه دارم

    3 دی 1402 1 پاسخ
    1. الهه آهی مدیر 4 دی 1402

      با سلام
      کاربرانی که بیش از سه ماه از ثبت‌نامشان در کارگزاری کاریزما گذشته باشد، می‌توانند تا سقف یک میلیارد تومان از کارگزاری کاریزما اعتبار معاملاتی دریافت کنند. برای تعیین مبلغ قابل دریافت توسط هر فرد، ارزش پرتفوی سپرده‌گذاری و گردش معاملات سه ماه اخیر بررسی می‌شود. در صورت تمایل به استفاده از این خدمت، ابتدا باید در کارگزاری کاریزما به‌صورت کاملا آنلاین و رایگان ثبت‌نام کرده و سپس از طریق ثبت درخواست «تغییر کارگزار ناظر»، پرتفوی خود را به کارگزاری کاریزما منتقل کنید.

      4 دی 1402
  2. علی 3 دی 1402 1 پاسخ

    مدت زمان بازپرداخت چقدره؟ و میزان تسهیلات برای مشتری جدید چقدره و چطور حساب میشه؟ آیا اژ طریق اعتبار سنجیه؟

    3 دی 1402 1 پاسخ
    1. الهه آهی مدیر 3 دی 1402

      با سلام و احترام
      امکان دریافت اعتبار از کارگزاری کاریزما برای سه دسته از مشتریان مهیاست. افرادی که بیش از سه ماه از افتتاح حساشبان در کارگزاری کاریزما گذشته باشد، می‌توانند تا سقف یک میلیارد تومان و بدون محدودیت زمانی، اعتبار دریافت کنند.
      همچنین کاربران جدید کاریزما امکان دریافت دو نوع اعتبار را خواهند داشت؛ افرادی که پیش از ثبت‌نام در کارگزاری کاریزما دارای گردش حساب در کارگزاری دیگر باشند، می‌توانند به پشتوانه گردش حساب خود، مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار به‌صورت دو ماهه دریافت کنند. افرادی که دارای گردش حساب نیستند نیز امکان دریافت اعتبار سه‌ماهه تا سقف 200 میلیون تومان را خواهند داشت. توجه داشته باشید که برای دریافت اعتبار باید دارایی سهام خود را از طریق ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر، به کارگزاری کاریزما منتقل کنید.
      برای محاسبه مبلغ اعتبار قابل دریافت، گردش حساب (در صورت وجود) و ارزش پرتفوی سپرده‌گذاری بررسی می‌شود.

      3 دی 1402
  3. علی 3 دی 1402 1 پاسخ

    درود بر کاریزمای دوست داشتنی

    3 دی 1402 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی مدیر 3 دی 1402

      با تشکر از حسن انتخاب شما🙏🌹

      3 دی 1402
  4. مجید یزدان کیش 3 دی 1402

    سلام

    3 دی 1402
  5. زری میری 3 دی 1402 2 پاسخ

    اعتبار رو چه جوری باید تسویه کرد و با چه سود چند درصد؟
    با اعتبار حتما باید ترید انجام داد؟ یا میشه تو حساب کارگزاری بمونه فقط سودش رو گرفت؟

    3 دی 1402 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی مدیر 3 دی 1402 1 پاسخ

      با سلام و درود، اعتبار کاریزما سالانه 26% بوده و هر زمان تمایل به تسویه داشتید باید مانده حساب در پنل کاربری خود را به اندازه اعتبار و سود آن شارژ کرده و با پشتیبانی تماس بگیرید تا فرآیند تسویه شما انجام گیرد. امکان استفاده از طرح پشتیبان کارگزاری کاریزما برای مبلغ اعتبار که به صورت راکد در پنل کاربری خود نگهداری می‌کنید وجود ندارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این طرح با شماره 41000-021 تماس حاصل نمایید.

      3 دی 1402 1 پاسخ
      1. رامین 17 اردیبهشت 1403 1 پاسخ

        سلام ، من ۳ سال هست کاریزما ثبت نام کردم ولی گردش حساب نداشتم میتونم از اعتبار استفاده کنم؟

        17 اردیبهشت 1403 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی مدیر 19 اردیبهشت 1403

          سلام و درود، بله با شرایطی امکان پذیر است لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا پرتفوی شما را بررسی کنند. 41000-021

          19 اردیبهشت 1403
    2. پوریا 3 دی 1402 1 پاسخ

      سلام و عرض ادب

      برای استفاده از اعتبار ارائه شده باید در مدت زمان ۳ دفعات مشخصی خرید و فروش انجام داد یا صرفا یکبار خرید و تسویه پس از پایان ۳ ماه امکان پذیر هست؟

      3 دی 1402 1 پاسخ
      1. الهه آهی مدیر 4 دی 1402

        با سلام
        تعداد دفعات خرید و فروش سهام، ملاک دریافت اعتبار معاملاتی نیست؛ بلکه برای تعیین مبلغ اعتبار قابل دریافت توسط شما، متوسط گردش حساب سه ماهه بررسی می‌شود.
        هر چه گردش حساب شما بیشتر باشد، مبلغ اعتبار معاملاتی قابل دریافت برای شما افزایش خواهد یافت.

        4 دی 1402

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.