سهام عدالت کی واریز میشود و چقدر است؟

سهام عدالت کی واریز میشود و چقدر است؟

سهام عدالت کی واریز میشود
ورود به بورس

با نزدیک شد‌ن به روزهای پایانی سال شرایط اقتصادی ناگوار باعث می‌شود که مردم مدام به دنبال این باشند که ” سود سهام عدالت کی واریز میشود “. اگرچه سود سهام عدالت مبلغی بسیار ناچیز است، اما اغلب مردم به دلیل مشکلات مالی در این تورم اقتصادی به آن نیاز دارند. لذا مدام در حال پیگیری آخرین اخبار از واریز سود سهام عدالت هستند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که اخبار سهام عدالت را همواره دنبال می‌کنید، این مقاله از کاریزما لرنینگ برای شما جذاب خواهد بود. چراکه جدیدترین اخبار سهام عدالت در این مطلب منتشر می‌شود و شما می‌توانید در فواصل زمانی مختلف، خبر فوری سهام عدالت کی واریز میشود را در این مطلب بخوانید.

مقاله پیشنهادی: سهام عدالت چیست؟

خبر فوری سهام عدالت کی واریز میشود؟

سود سهام عدالت که حاصل سوددهی 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیربورسی است، طبق اطلاع رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در سال 1402 نیز قرار است که طی دو مرحله به حساب سهامداران واریز شود. مرحله اول سود سهام عدالت 1402 در روزهای پایانی آذر ماه واریز شد. مرحله دوم آن نیز در آخرین روزهای اسفند سال جاری به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد.

همانطور که به یاد دارید، واریزی سود سهام عدالت در مرحله اول سال 1402 (آذر ماه) به ترتیب زیر بود:

سبد سهام عدالت مبلغ سود واریزی در آذر ماه ۱۴۰۲
۴۹۲ هزار تومانی ۶۸۱ هزار تومان
۵۳۲ هزار تومانی ۷۳۶ هزار تومان
یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان

در حالیکه، مطابق با صحبت‌های وزیر اقتصاد مرحله دوم سود سهام عدالت در اسفند 1402 طبق ارقام زیر واریز میشود:

سبد سهام عدالت مبلغ سود واریزی در اسفند ۱۴۰۲
۴۹۲ هزار تومانی حدود ۴۰۰ هزار تومان
۵۳۲ هزار تومانی نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان
یک میلیون تومانی حدود ۹۰۰ هزار تومان

وزیر اقتصاد پس از انتنشار این خبر فوری اذعان داشت که سعی می‌کنیم سود سهام عدالت مرحله دوم 1402 نیز همانند مرحله اول به موقع واریز شود.

نکته مهمی که باید بدان توجه داشته باشید این است که مبالغ فوق فقط به حساب شبای سهامدارانی واریز می‌شود که در سامانه سجام ثبت کرد‌ه باشند. لذا اگر تاکنون موفق به ثبت نام در سجام و اخذ کد بورسی نشد‌ه‌اید، اینجا کلیک کنید:

دریافت کد بورسی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سجام، مقالهسامانه سجام چیست؟ + ثبت نام رایگان سجام “ را مطالعه نمایید.

مرحله دوم سهام عدالت کی واریز میشود؟

آخرین اخبار منتشر شد‌ه از واریز سود سهام عدالت، گواه بر این است که سود سهام عدالت امسال (1402) در روزهای پایانی اسفند ماه واریز خواهد شد. وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال گزارشگران که ” سهام عدالت جدید کی واریز میشود ” خبرهای خوبی به مردم داد‌ه و گفتـه است که مرحله جدید سود سهام عدالت قریب به یقین در تاریخ 25 اسفند 1402 به حساب دارندگان سهام عدالت واریز می‌شود.

وی در پاسخی جامع به سوال گزارشگران در مورد این که سود سهام عدالت چقدر واریز میشود، گفتـه است که سود پرداختی مرحله جدید حدود 30% کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه خواهد بود. بدین معنی که مبلغ سود سهام عدالت با توجه به ارزش پرتفوی هر شخص و میزان سبد سهام او، مبلغی متغیر خواهد بود.

زمان واریز سود سهام عدالت

سهام عدالت مردم عادی کی واریز میشود؟

تمامی افرادی که از قبل در سامانه سجام ثبت نام کرد‌ه و احراز هویت شده‌اند، اگر در مرحله قبل سود دریافت کرد‌ه باشند این مرحله نیز سود سهام عدالت برای آنها واریز می‌شود. اما چنانچه به‌تازگی در سجام ثبت نام کرد‌ه و تاکنون سودی دریافت نکرد‌ه باشید، مسلما در مرحله جدید سود سهام عدالت برای شما واریز خواهد شد. خبر خوش برای شما این است که در مرحله جدید شما سود سنوات مراخل گذشته را هم دریافت خواهید نمود.

سهام عدالت فوتی ها کی واریز میشود؟

همانطور که می‌دانید، در مهر سال جاری (1402) برای نخستین بار امکان انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث فراهم شد. لذا، سوالی که ذهن اغلب وراث فوت شدگان را درگیر کرد‌ه این است که ” سهام عدالت فوتی کی واریز میشود “.

وزارت اقتصاد طبق آخرین اخبار منتشر شد‌ه اعلام نمود‌ که واریز سود سهام عدالت فوتی ها مشروط بر این است که:

وراث در صورت تکمیل مراحل انتقال سهام عدالت متوفیان حداکثر تا 10 اسفند ماه موفق به دریافت سود سهام فوتی ها خواهند شد. در غیر این صورت، سود سهام عدالت متوفیان تا سال آینده به تعویق خواهد افتاد.

بنابراین، اگر وراث قانونی فوت شدگان تا تاریخ مذکور، مراحل انتقال سهام عدالت فوتی‌های خود را در سامانه میراث تکمیل نمایند در تاریخ 25 اسفند 1402 سود سهام عدالت متوفیان به حساب آنها واریز می‌شود.

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد میزان سود واریزی سهام عدالت متوفیان به سامانه سهام عدالت مراجعه کنید. برای ورود به این سامانه کافی‌ست وارد سایت sahamedalat.ir شوید. در مقاله‌ای دیگری از کاریزما لرنینگ تحت عنوان “سامانه میراث جهت دریافت سهام عدالت متوفیان “، تمامی مراحل ثبت نام در این سامانه را به طور کامل شرح داده‌ایم.

سود سهام عدالت جاماندگان کی واریز می شود؟

از دیگر سوالات مردم عزیز این بود‌ه است که بدانند ” سود سهام عدالت جاماندگان ۱۴۰۲ کی واریز میشود “. با پیگیری از وزارت اقتصاد و سازمان بورس اوراق بهادار تهران تکلیف جاماندگان سهام عدالت نیز مشخص شد.

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت این است که در سال جاری برای 5 میلیون نفر از ایثارگران و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی امکان دریافت سود سهام عدالت محقق شد. به طوریکه این اشخاص در مرحله جاری موفق به دریافت یک تا 2 میلیون تومان سود سهام عدالت خواهند بود. مابقی جاماندگان سهام عدالت نیز در سال پیش رو (1403) سود سهام خود را دریافت خواهند کرد.

چرا سود سهام عدالت واریز نمیشود؟

اکثر افراد مدام در جستجوی پاسخ دقیق این سوال هستند که ” چرا سود سهام عدالت برای من واریز نمیشود “. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که واریز نشد‌ن سود سهام عدالت دلایل مختلفی دارد. مهم‌ترین آنها را در زیر برای شما ذکر می‌کنیم.

اگر مستعد هریک از موارد زیر، این احتمال وجود دارد که سود سهام عدالت برای شما واریز نشود:

  • راکد بودن حساب بانکی درج شد‌ه در سامانه
  • ثبت شماره شبای نادرست در سامانه
  • حساب بانکی بلندمدت یا مشترک
  • مسدود بود‌ن حساب بانکی
  • داشتـن حساب ارزی

برای اطلاع از جزئیات واریز سود سهام عدالت خود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir مراجعه نمایید. در این سامانه، ریز جزئیات سود سهام عدالت خود را در تاریخ‌های مشخص مشاهده خواهید کرد. همچنین ارزش روز سهام عدالت شما نیز در این سامانه قابل مشاهده است.

در نهایت پول سهام عدالت کی واریز میشود؟

در مقاله‌ای که مطالعه کردید، آخرین اخبار از واریز سود سهام عدالت را به اطلاع شما رساندیم. گفتیم که مرحله جدید سود سهام عدالت در تاریخ 25 اسفند 1402 واریز میشود. مبلغ سود واریزی برای هر فرد و جزئیات دریافت سود سهام در مراحل بعدی برای افراد عادی یا فوت شدگان نیز در این مطلب شرح داد‌ه شد.

حال با این سود ناچیز سهام عدالت چه کنیم؟!

اغلب افراد با ناچیز بود‌ن سود سهام عدالت، به این فکر می‌افتند که این پول را در زمینه‌ای خاص سرمایه‌گذاری کنند تا در درازمدت شاهد سودهای قابل ملاحظه‌ای شوند. اگر شما هم جزء افراد آینده‌نگری هستید که قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت برای خود و فرزندانتان را دارید، پیشنهاد ما این است که سودهای حاصل از سهام عدالت خود را در یکی از صندوق‌های بورسی سرمایه‌گذاری کنید.

همانطور که می‌دانید، خرید صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس یکی از مطمئن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در عصر حاضر به شمار می‌رود. این صندوق‌ها ریسک بسیار پایینی داشته و همیشه در طولانی مدت سود قابل ملاحظه‌ای را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورد.

صندوق درآمد ثابت کارا یکی از بهترین صندوق‌های بورس است که با نوسان کم و ریسک صفر همراه بود‌ه و عموما سودی بیشتر از بانک ارائه می‌دهد. برای خرید واحدهای این صندوق، وارد لینک زیر شوید:

صندوق درآمد ثابت کارا

صندوق طلای کهربا، یکی از جدیدترین ابزارهای سرمایه‌گذاری در طلا است که بدون ریسک نگهداری و صرف هزینه بالا برای اجرت طلای فیزیکی، می‌توانید با خرید واحدهای این صندوق از نوسانات بازار طلا بهره‌مند شوید. برای خرید صندوق طلای کهربا کافی‌ست لینک زیر را کلیک کنید:

صندوق طلا کهربا

از دیگر صندوق‌هایی که خرید آن با دید بلند مدت به شما توصیه می‌شود، صندوق بازنشستگی تکمیلی کاریزما است. این صندوق در طولانی مدت سود بسیار چشمگیری را به شما ارائه می‌دهد. از مزایای خرید صندوق بازنشستگی کاریز این است که شما می‌توانید سود حاصل از سرمایه‌گذاری خود را به صورت مستمری نیز دریافت نمایید. همچنین در کنار سود صندوق از پوشش‌های بیمه زندگی کاریزما یعنی بیمه‌های فوت، حادثه و از کار افتادگی نیز بهره‌مند خواهید شد.

برای شروع سرمایه‌گذاری در صندوق بازنشستگی تکمیلی کاریزما اینجا کلیک کنید:

پذیره نویسی صندوق بازنشستگی تکمیلی کاریزما

* برای آگاهی از جدیدترین اخبار مربوطه به سود سهام عدالت و روند پرداخت آن، همواره مقاله فوق را دنبال کنید.

سوالات متداول

مرحله جدید سود سهام عدالت در اواخر اسفند سال جاری (1402) واریز خواهد شد.

در صورتی که وراث مراحل انتقال سهام عدالت فوتیان را تکمیل کرده باشند، در این مرحله سود سهام متوفیان به حساب بازماندگان آنها واریز می‌شود.

به احتمال زیاد، سود سهام عدالت در تاریخ 25 اسفند 1402 واریز خواهد شد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

50 دیدگاه برای این مطلب

  1. علی مصطفایی ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ

    من سوال دارم لطفا جوابمو بدین، کسانی که اصلا سهام عدالت ثبت نام نکرده اند وسهام عدالت ندارند ایا دولت فراخان ثبت نام سهام عدالت رابرای این افراد فراهم میکند که بی نسیب نمانند

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ 4 پاسخ

      بله، گاها اطلاعیه‌ای از سمت دولت منتشر می‌شود که زمان ثبت نام سهام عدالت را برای جاماندگان اعلام می‌کند. در این فواصل زمانی اعلام شد‌ه می‌توانید اقدام به ثبت نام در سهام عدالت کنید.

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ 4 پاسخ
      1. نفس ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

        چطور روتون میشه انقد سهام کم کنید بجای افزایش اصلا با این پول چیزی هم میشه گرفت دیگه 😐😕

        ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
      2. سردار حاصل مزارزهی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

        چرا سام عدالت دیر واریز میشه فقیر ها نیاز به پول کمک دارن هر چی زودتر سام عدالت واریز بشه

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
      3. محمدی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

        هیچ اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده که تاریخ دقیق داشته باشه همش وعده سرخرمن بوده

        ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

          واریز سود در تاریخ مقرر واریز شد دوست عزیز

          ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
      4. لیلا ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

        سلام
        عزیز واس من آذر ماه واریز شده اما این بار ن.
        البته شبا رو از ملت ب صادرات تغییردادن
        ممکنه تاثیر داشته باشه؟؟؟

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

          سلام و درود، بله گاها موقع تغییر شماره حساب طول میکشه تا در سامانه ثبت باشه. به بانک مورد نظر مراجعه کنید.

          ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    2. لال بخش اکیش ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ

      نظر ما سود سهام عدالت ما امروز واریز شده الان در حساب بانکی ما موجود است حق برداشت داریم متشکرم

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ
      1. علی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

        آره بردا همین الان برو خرید

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
      2. سعید ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

        سلام سهام عدالت فوتی ها واریز میشه یا نه ؟
        اصلا گفته بودن با مرحله دوم واریز میشه ک اصلا خبری نشد
        بلکه سود سهام مرحله دوم کمتر واریز شده
        بعدشم کی دیگه سهام فوتی ها واریز میخواد بشه شب عید .

        ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  2. جمال دریس ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ

    سلام اینجانب اوایل سال ۱۴۰۲ به همراه دخترم برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کردم ولبی تا حالا چیزی به نتم سهام عدالت دریافت نکرده ام،لطفا پیگیری شود،با تشکر از شما

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

      سلام و درود، با ورود به سایت https://pl.sahamedalat.ir/ و درج کد ملی خود می‌توانید اطلاعات سهام عدالت و زمان پرداخت سودهای واریزی را مشاهده کنید.

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
      1. مهدی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

        پدر بنده از سال ۹۸ فوت شدن و سود سهام عدالت هم از ابتدا نگرفتند و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ مراحل انتقال سهام به وراث انجام دادیم ایا سود این چند سال واریز میشه برای وراث؟و بعد از چند روز واریز میشه؟

        ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

          سلام و درود، طبق گفته مسئولین، فقط کسانی که کارهای انتقال سهام عدالت متوفیان خود را تا تاریخ 10 اسفند 1402 تکمیل کنند مشمول دریافت سود در این مرحله می‌شوند.

          ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
    2. نوید ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

      پیگیری چی شود ایشون فقط خبرهارو منتشر میکنه خداوکیلی چرا اقدر احمق شدیم ما ایرانی ها. برای همینه که بهمون میگن جهان سومی

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
      1. سعید ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

        خخخخخ دقیقا همینو بگو🥴😂🤣👍🏻

        ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
  3. حمید ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

    افرادی که از تکفل خارج شدند باز هم سود سهامشون به حساب قبلی واریز میشه؟

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

      سلام و درود، از آنجایی که سود سهام عدالت به حساب موجود در سامانه سجام هرشخص واریز میشود، پس سود سهام هرکس به حساب خود وی واریز می‌گردد نه والدین و سرپرست او.

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
  4. مهدی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ

    جالبه عوض اینکه سود مرحله دوم بیشتر باشه چرا کمتر شده؟
    خدا لعنتتون کنه که فقط دارین مردم رو اذیت میکنید

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ
    1. اره والا😐😐 ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

      چطور روتون میشه انقد کمش کنید تو این گرونی

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
    2. محمت ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

      آخه بخاطر ارزونی شده تورم منفی شده بخاطر اونه

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
  5. محمد ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

    اطلاع رسانی نسبتا خوب است

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

      🙏🙏🙏

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
  6. پریسا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

    چقد باید بدبخت باشیم ک چشممون به ۴۰۰ ، ۵۰۰ تومنه چیکار کردن با ما😑

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
  7. حمزه معيدي ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

    واريزي سهام عدالت ويارانه كي است

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

      تمامی مطالب مربوط به زمان واریز سهام عدالت در مقاله فوق به طور کامل شرح داده شده است.

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
  8. لال بخش اکیش ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ

    نظر من این است مثل ارباب رجوع های دیگه امروز پولی که به حساب ما واریز سود سهام عدالت بانک کشاورزی یا سایر بانک ها واریز شده الان در حساب ما موجود است حق برداشت هست متشکریم

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ
    1. پدر شوهر بهار ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

      اگر میتونی برداشت کنی بکن . از امروز پنج شنبه فرایند واریز شروع شده …

      ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
    2. حسن خزایی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

      خواهرم و برادر پدر و مادر

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
  9. ‌‌... ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

    خیلی سودش زیاده… خجالتمون میدن😏😏

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
  10. رامین نجفی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ

    با این پول کم سهام عدالت چقدر میشه از خرید صندوق های بورسی سود کرد؟؟

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ 2 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

      اگر کد بورسی دارید، یکی از صندوقهای طلا یا درآمد ثابت را خریداری کرده و با دید بلند مدت نگاه دارید تا سود چشمگیر سرمایه‌گذاری خود را در طول چند ماه یا سال مشاهده نمایید.

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
      1. محمد ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

        حالت خوشه با این مبلغ ۱ کیلو گوشت نمیشه خرید اونموقع میگی بریم سرمایه گذاری

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
        1. بهارک آقائی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

          دقیقا به همین علت پیشنهاد سرمایه‌گذاری دادیم. در این وضعیت اقتصادی با پول ناچیزی همچون سود سهام عدالت نمیتوان چیز ارزشمندی خرید، پس بهتر است این مبلغ را در صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنیم تا در آینده افزایش یابد.

          ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
    2. حسن خزایی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

      پدر ومادر و خواهرو برادرو خودم

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
  11. منتل منتالب ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

    سلام بچه‌های‌ من سهام عدالت ندارن باید چکار کنم به کجا باید مراجعه کنم کسی میدونه

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
  12. سمانه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

    سلام سهام اعضای خانواده من یک میلیون تومنی،اما به جای ۱۳۸۵تومن ۷۳۶ تومن واریز شد !
    در کل تو این مدت هیچ وقت سودی که برای سهام یک میلیون تومنی هست واریز نشد!دلیلش چیه ؟کجا مراجعه کرد باید؟

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

      به این دلیل است که برخی شرکت ها هنوز سود خود را واریز نکرده اند.

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  13. محمدحسین مرادی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ

    سلام من از 23 تو حسابم امده پول سهام عدالت .اما نمیشه برداشت کنم .کی میشه برداشت را انجام بدم

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

      به احتمال زیاد، برداشت سود از شنبه 26م اسفند ممکن خواهد بود.

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  14. رابین ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

    خیلی سود دندان گیری میدن اینم دارن کم میکنن،بعدشم مردم شب عید این پول رو لازم دارند چون بخاطر سیاست های درست شما ،واقعا این پول فقط برای خرید نیم کیلو گوشته،پس لطفا اینک مثل پاداش های خودتون سریع واریز کنید

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  15. اویس ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

    کی قرار ه سهام فوت شده ها را واریز کنن

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  16. اسی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

    من از این عدالت سهمی ندارم!

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  17. پرهام ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

    با سلام امروز ۲۵ اسفند هستش هنوز سودسهام عدالت واريز نشده .

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
  18. فرشاد عساکره ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

    سلام خسته نباشید چرا واسه من سهام عدالت نریختن

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
  19. اعتمادی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

    سلام مال سود فوتی ها کی واریز میشه آیا برا کسی واریز کردن

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  20. حسن ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

    ما هم از این سهام عدالت بی نصیبیم این کلمه درستیت سهام بی عدالت

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  21. معصومه قاسمی ۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ

    سلام روز بخیر
    لطفا بفرمایید سود سهام عدالت به نام معصومه قاسمی در آذر 1402به چه دلیل واریز نشده است . لازم به ذکر است در اسفندماه سود مرحله دوم به حسابم واریز شد.
    با تشکر

    ۸ فروردین ۱۴۰۳ 1 پاسخ
    1. بهارک آقائی ۸ فروردین ۱۴۰۳

      سلام و درود خدمت شما.برای استعلام اطلاعات مربوط به واریزی سهام خود به سامانه https://www.samanese.ir مراجعه نمایید.

      ۸ فروردین ۱۴۰۳

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.