دریافت آسان و رایگان کاریزما کارت

نحوه دریافت کاریزما کارت به سرعت و سادگی!

نحوه دریافت کاریزما کارت به سرعت و سادگی!

دریافت کاریزما کارت
خدمات کاریزما اقتصاد

آیا به دنبال یک کارت بانکی هستید که علاوه بر انجام تراکنش‌های روزمره، امکان سرمایه‌گذاری و مدیریت مالی هوشمندانه را نیز برای شما فراهم کند؟ کاریزما کارت پاسخی مناسب برای این نیاز است. کاریزما کارت، فراتر از یک کارت بانکی ساده، ابزاری قدرتمند برای مدیریت مالی هوشمند و سرمایه‌گذاری است که با ارائه امکانات متنوعی همچون سرمایه‌گذاری در طلا، انتقال وجه آنی و… به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی به اهداف مالی خود دست پیدا کنند. اما نحوه دریافت کاریزما کارت چگونه است؟

اگر شما نیز به دنبال راهکاری برای ساده‌سازی امور مالی خود و سرمایه‌گذاری هوشمندانه هستید، در این مقاله از کاریزما لرنینگ، همراه ما باشید تا به طور کامل با مراحل دریافت کاریزما کارت در اپ کاریزما آشنا شوید.

نحوه دریافت کاریزما کارت چگونه است؟

همان‌طور که در مقاله «کاریزما کارت چیست» گفته شد، کاریزما کارت یک کارت بانکی هوشمند و عضو شبکه شتاب است که فراتر از کارت‌های بانکی معمولی عمل می‌کند. این کارت توسط گروه مالی کاریزما با همکاری بانک خاورمیانه ارائه شد‌ه و به کاربران امکان انجام طیف گسترده‌ای از تراکنش‌های مالی، سرمایه‌گذاری در طلا، دریافت اعتبار به پشتوانه سرمایه‌گذاری و بسیاری از خدمات دیگر را می‌دهد

برای دریافت و استفاده از کاریزما کارت، باید دارای کد بورسی بوده و در کارگزاری کاریزما ثبت‌نام کرده باشید. اگر تا کنون کد بورسی خود را دریافت نکرده‌اید یا در کارگزاری کاریزما عضویت ندارید، می‌توانید این فرآیند را به‌صورت آنلاین و رایگان از طریق لینک زیر انجام دهید.

افتتاح حساب فوری

پس از تکمیل ثبت‌نام در کارگزاری کاریزما، می‌توانید برای دریافت کاریزما کارت خود اقدام کنید. ثبت درخواست برای دریافت کاریزما کارت به‌صورت کاملا آنلاین و تنها در چند دقیقه از طریق اپ کاریزما انجام می‌شود.

مراحل ثبت درخواست صدور کاریزما کارت

ابتدا اپ کاریزما را از طریق سایت کاریزما، گوگل‌پلی، کافه بازار یا مایکت دانلود کرده و یا وارد نسخه تحت وب آن وارد شوید. سپس به بخش «کاریزما کارت» مراجعه کرده و گزینه افتتاح حساب را کلیک نمایید. سپس کد ارسال شد‌ه به شماره همراهتان را در وارد نمایید. 

درخواست صدور کاریزما کارت

در این مرحله، اطلاعات فردی و کارت ملی شما بررسی می‌شود. همچنین باید تصویر امضای خود را روی برگه سفید و به‌صورت کاملا واضح بارگذاری کنید. سپس وارد فرآیند احراز هویت انجام می‌شوید.

ورود اطلاعات شخصی برای دریافت کاریزما کارت

فرآیند احراز هویت به‌صورت ضبط ویدئو و کاملا آنلاین انجام می‌شود. پس از انجام این فرآیند، باید آدرس محلی که تمایل دارید کاریزما کارت خود را دریافت کنید، وارد نمایید. در نهایت، درخواست شما ثبت شد‌ه و پس از تایید و صدور کارت توسط بانک، به آدرسی که ثبت کرده‌اید ارسال خواهد شد. 

مراحل ثبت درخواست صدور کاریزما کارت

پس از دریافت کاریزما کارت، امکان فعال‌سازی و استفاده از تمام قابلیت‌های آن را در اپ کاریزما خواهید داشت. برای آشنایی با نحوه مدیریت کاریزما کارت در اپ کاریزما و استفاده از قابلیت‌های آن، مقاله زیر را مطالعه کنید.

خلاصه آنچه درباره دریافت کارت بانکی کاریزما گفته شد!

دریافت کاریزما کارت، گامی مهم در جهت مدیریت هوشمندانه امور مالی است. با طی کردن مراحل ساده ثبت‌نام و ثبت درخواست صدور کاریزما کارت، می‌توانید به دنیایی از امکانات مالی و سرمایه‌گذاری دسترسی پیدا کنید. از سرمایه‌گذاری در طلا و دریافت سود روزشمار گرفته تا انجام تمامی خدمات کارت‌های عضو شبکه شتاب، کاریزما کارت تمامی نیازهای مالی شما را برطرف می‌کند.

برای ثبت درخواست صدور کاریزما کارت تنها نیاز است در کارگزاری کاریزما ثبت نام کرده و وارد اپ کاریزما شوید. سپس درخواست صدور کاریزما کارت خود را به‌صورت کاملا آنلاین و رایگان ثبت کنید تا کارت به آدرس شما ارسال گردد.

سوالات متداول

بله، کاریزما کارت تنها برای کاربران کارگزاری کاریزما صادر می‌شود. برای دریافت کاریزما کارت باید دارای کد بورسی بوده و در کارکزاری کاریزما ثبت‌نام کنید.

برای ثبت درخواست صدور کاریزما کارت باید وارد اپ کاریزما شده و از بخش «کاریزما کارت»، درخواست صدور کارت را طی چند مرحله ساده انجام دهید.

خیر، تمامی مراحل ثبت درخواست و صدور کاریزما کارت از طریق اپ کاریزما انجام می‌شود. همچنین کارت شما پس از صدور به آدرستان ارسال خواهد شد. بنابراین نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 دیدگاه برای این مطلب

  1. منصور 18 شهریور 1403 1 پاسخ

    الان ده روز درخواست دادم هنوز بانک مربوطه تایید نکرده تازه نگرانیم اینه که بانک اشکال بگیره تایید نکنه بخوام دوباره مراحل ادامه بدم

    18 شهریور 1403 1 پاسخ
    1. الهه آهی 26 شهریور 1403

      سلام منصور جان
      فرآیند صدور کارت از سمت بانک تایید میشه و به دلیل حجم درخواست صدور ممکنه گاهی زمان‌بر باشه. از طولانی شدن زمان صدور کاریزما کارتتون متاسفم؛ اما کارت به زودی به آدرسی که تعیین کردید ارسال میشه. هر زمان اگر خطا یا مشکلی وجود داشت اطلاع بدید تا پیگیری کنم.

      26 شهریور 1403
  2. محمد 18 شهریور 1403 1 پاسخ

    این یک هفته هست که میخوام درخواست کارت بزنم همش خطا میده بجای این همه تبلیغ حداقل زیرساخت هاتون رو درست کنید
    خیلی چرته اپلیکیشن کاریزما کارت اصلا پیشنهاد نمیکنم بهتون

    18 شهریور 1403 1 پاسخ
    1. الهه آهی 26 شهریور 1403

      سلام محمد عزیز
      در حال حاضر اپلیکیشن کاریزما با خطایی مواجه نیست. لطفا خطایی که دریافت می‌کنید و مرحله‌ای که در اون قرار دارید رو بگید تا راهنمایی‌تون کنم.

      26 شهریور 1403
  3. مینا 26 شهریور 1403 1 پاسخ

    از تاریخ تحویل کارت من دو روز گذشته و کارت به دستم نرسیده از کجا میتونم پیگیری کنم؟

    26 شهریور 1403 1 پاسخ
    1. الهه آهی 27 شهریور 1403

      سلام مینا جان
      صدور و ارسال کاریزما کارت از سمت بانک خاورمیانه انجام میشه. اما باتوجه به حجم درخواست صدور کاریزما کارت که در بانک وجود داره، فرآیند صدور و ارسال کمی زمان‌بر شده. لطفا نگران این موضوع نباشید.فرآیند صدور کارتتون در حال انجام هست.

      27 شهریور 1403
  4. علی حیدری 27 شهریور 1403 1 پاسخ

    سلام
    کارت من چرا فعال نمیشه. همش خطا میزنه

    27 شهریور 1403 1 پاسخ
    1. الهه آهی 27 شهریور 1403

      سلام علی جان
      چه خطایی دربافت می‌کنید؟

      27 شهریور 1403
فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.

آموزش حتی با چشم بسته!

قابلیت جدید پخش صوتی مطالب به کمک هوش مصنوعی

از این به بعد هر مقاله‌ای که آیکن داره رو می‌تونی بصورت صوتی هم گوش کنی.