خرید آسان کامیونت FORCE از بورس کالا

خرید آسان کامیونت FORCE از بورس کالا

comionet-force
بورس کالا

با توجه به اطلاعیه بورس کالا، تعداد 105 دستگاه کامیونت FORCE در روز سه شنبه 27 دی با قیمت پایه 930 میلیون تومان عرضه می شود.با توجه به جذابیتی که خرید خودرو از بورس کالا دارد در این مقاله نحوه خرید، جزئیات عرضه و هزینه های خریدکامیونت FORCE در بورس کالا را بررسی خواهیم کرد.

خرید خودرو از بورس کالا

مشخصات عرضه کامیونت FORCE در بورس کالا

گروه بهمن خودرو سه شنبه 27دی ماه 105 دستگاه کامیونت FORCE را عرضه می کند. از نکات قابل توجه عرضه کامیونت FORCE در بورس کالا، درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که 20 درصد درنظر گرفته شده است.براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران کامیونت FORCE به قیمت 930 میلیون تومان بوده که تحویل این خودروها 14 اسفند 1401 است، عرضه می شود.

شرایط خرید کامیونت FORCE در بورس کالا

محل تحویل خودرو نمایندگی انتخاب شده توسط خریدار می باشد.کامیونت فورس6تن کابین خوابدار -رنگ سفید-مدل خودرو1401می باشد.صدور سند وشماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدارخواهدبود.خریداران بایستی جهت تکمیل مراحل خرید،همزمان باتسویه اصل مبلغ معامله دربورس و درمدت زمان مقرر تعیین شده دراطلاعیه عرضه تکمیلی وحداکثرطی7روز تقویمی،بامراجعه به پورتال فروش شرکت بهمن دیزل به آدرس  bahman.iranecar.com نسبت به ایجادوتکمیل پروفایل خوداقدام وازاین طریق نسبت به پرداخت هزینه های ذیل وانتخاب عاملیت موردنظرخودجهت تحویل خودرو اقدام نمایند.

برای اطلاع از شرایط کامل خرید و مشخصات فنی کامیونت FORCE  اینجا کلیک کنید.

هزینه های خرید کامیونت FORCE در بورس کالا

هزینه هاشامل:هزینه9درصدمالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش،سایرهزینه ها جمعا به مبلغ65.682.548ریال،شامل:(هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ 10.325.600ریال،هزینه تولید پلاک وشماره گذاری به مبلغ 2.635.000ریال.هزینه پست،صدورکارت وهوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ 1.262.000ریال،هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ 51.459.948ریال)می باشد.

کامیونت FORCE را تا چه قیمتی در بورس بخریم؟

کامیونت FORCE در روز سه شنبه 27 دی 1401 قرار است در بورس کالا برای عموم عرضه شود. در اطلاعیه منتشر شده، قیمت پایه خودرو 930 میلیون تومان است. علاوه بر قیمت پایه کارخانه، هزینه های دیگری  به قیمت های فوق برای خریدار افزوده خواهد شد. این هزینه ها عبارتند از: مالیات و هزینه عوارض، شماره گذاری و بیمه و … که به شرح زیر است:

1)  9 درصد مالیات بر روی قیمت فروش 2)  حدود 6.56 میلیون تومان ثابت

 با در نظر داشتن این هزینه ها و قیمت این خودرو در بازار آزاد، خرید با قیمت پایه در بورس کالا حاشیه سودی معادل جدول زیر خواهد داشت.

خرید کامیونت فرس در بورس کالا

از آنجا که این خودرو از دسته کامیون هاست و قیمتی برای بازار آزاد آن وجود ندارد، نمی توان پیش بینی کاملی از قیمت نهایی احتمالی داشت.

خرید خودرو از بورس کالا

مقاله پیشنهادی: چگونه از بورس کالا خودرو بخریم

 

مراحل خرید کامیونت FORCE از بورس کالا

برای خرید کامیونت FORCE بدون قرعه‌ کشی از بورس کالا ابتدا باید مراحل دریافت کد بورس کالا در کارگزاری کاریزما را طی کرده و سپس اقدام به خرید کامیونت FORCE کنید:

1.احراز هویت اینترنتی در سامانه اینترنتی sejam.ir

2.ثبت نام در کارگزاری کاریزما

3.ثبت نام در سامانه EBGO

4.خرید خودرو از بورس کالا

 برای کسب اطلاعات بیشتر از مراحل ثبت نام و نحوه خرید در بورس کالا ویدیو زیر را مشاهده کنید:

برای طرح سوالات و گرفتن مشاوره پیرامون خرید کامیونت FORCE از بورس کالا با شماره 02141000 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.