خرید آسان دیگنیتی از بورس کالا

خرید آسان دیگنیتی از بورس کالا

خرید دیگنیتی از بورس کالا
بورس کالا

با توجه به اطلاعیه بورس کالا، تعداد 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ در روز دوشنبه 29 خرداد عرضه می شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از خودروهای شاسی بلند چینی موجود در بازار خودرو ایران است. تفاوت اصلی دیگنیتی پرستیژ و دیگنیتی پرایم، در موتور بهتر دیگنیتی پرستیژ است. دیگنیتی که محصول شرکت بهمن موتور است توانسته جای خود را میان خودروهای شاسی بلندچینی در بازار ایران بازکند و علاقه مندان زیادی داشته باشد.دیگنیتی یکی از اولین خودرو هایی بود که وارد بورس کالا شد و در عرضه قبلی در تاریخ 23 آبان، حدود 10 برابر عرضه تقاضا وجود داشت. این عرضه که در 2 رنگ و در 2 تریم مشکی و قرمز بود به صورت میانگین 48% بالاتر از قیمت پایه رقابت شد.

خرید خودرو از بورس کالا

مشخصات عرضه دیگنیتی در بورس کالا

گروه صنعتی بهمن موتور دوشنبه 29 خرداد ماه 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید (با تریم های موجود کارخانه در زمان تحویل) را عرضه می کند. از نکات قابل توجه عرضه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا، درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که 100 درصد درنظر گرفته شده است.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران این خودرو در به قیمت 1 میلیارد و 296 میلیون تومان بوده که تحویل همه این خودرو ها 12 شهریور بوده، عرضه می شود.براساس مشخصات ارائه شده، هر کد ملی (حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یک دستگاه خودرو می باشد.

شرایط خرید خودرو دیگنیتی در بورس کالا

هر کدملی صرفا مجازبه ثبت سفارش برروی یکی ازکدهای عرضه شده درتاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو می باشد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدارخواهد بود،رنگ سفید- تریم مشکی، خریداران جهت تحویل خودرو میبایست یکی ازعاملیت های مجاز شرکت به شرح لیست پیوست رااز طرق پورتال فروش شرکت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com انتخاب نمایند، خریداران ملزم به واریز وجه هزینه های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی می باشند.

هزینه های خرید دیگنیتی در بورس کالا

هزینه 9 درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، سایر هزینه ها جمعا351.872.311 ریال، شامل:(مالیات و عوارض شماره گذاری 298.950.000 ریال،هوشمندسازی کارت خودرو 435.000 ریال، هزینه خدمات پست 500.000 ریال،تولید پلاک وشماره گذاری 2.800.000 ریال،بیمه شخص ثالث 49.187.311 ریال) است.

کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت بهمن موتور واریز گردد.

شرایط عرضه دیگنیتی

دیگنیتی را تا چه قیمتی در بورس بخریم؟

خودروی دیگنیتی در روز دوشنبه 29 خرداد 1402 قرار است در بورس کالا برای عموم عرضه می شود.با توجه به رقابتی بودن سفارش گذاری و تقاضای بالا در دیگنیتی، یک پرسش مهم این است که تا چه قیمت رقابت برای خرید این خودرو صرفه اقتصادی خواهد داشت؟

در اطلاعیه منتشر شده، قیمت پایه خودرو دیگنیتی پرستیژ 1 میلیارد و 296 میلیون تومان است. علاوه بر قیمت پایه کارخانه، هزینه های دیگری  به قیمت های فوق برای خریدار افزوده خواهد شد. این هزینه ها عبارتند از: مالیات و هزینه عوارض، شماره گذاری و بیمه و … که به شرح زیر است:

1)  9 درصد مالیات بر روی قیمت فروش 2)  حدود 35 میلیون تومان ثابت

 با در نظر داشتن این هزینه ها و قیمت این خودرو در بازار آزاد، خرید با قیمت پایه در بورس کالا حاشیه سودی معادل جدول زیر خواهد داشت.

خرید دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا

از آنجا که قیمت بازار آزاد  برای دیگنیتی از قیمت بورس کالا فاصله دارد به احتمال زیاد تقاضا برای دیگنیتی در قیمت های بالاتر از پایه شکل خواهد گرفت. باتوجه به فاصله قیمتی کارخانه و بازار آزاد، احتمال شکل گیری رقابت برای خریددیگنیتی وجود دارد، درصورت شکل گیری رقابت و افزایش قیمت پایه به میزان 20 درصد، حاشیه سود خریداران به شرح زیر خواهد بود:

دیگنیتی در بورس کالا

خرید خودرو از بورس کالا

مقاله پیشنهادی: چگونه از بورس کالا خودرو بخریم

مراحل خرید دیگنیتی از بورس کالا

برای خرید خودرو دیگنیتی بدون قرعه‌ کشی از بورس کالا ابتدا باید مراحل دریافت کد بورس کالا در کارگزاری کاریزما را طی کرده و سپس اقدام به خرید دیگنیتی کنید:

1.احراز هویت اینترنتی در سامانه اینترنتی sejam.ir

2.ثبت نام در کارگزاری کاریزما

3.ثبت نام در سامانه EBGO

4.خرید خودرو از بورس کالا

 برای کسب اطلاعات بیشتر از مراحل ثبت نام و نحوه خرید در بورس کالا ویدیو زیر را مشاهده کنید:

برای طرح سوالات و گرفتن مشاوره پیرامون خرید دیگنیتی از بورس کالا با شماره 02141000 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.