بهترین استراتژی برای معاملات امروز چیست؟

بهترین استراتژی برای معاملات امروز چیست؟

1108141_775
ورود به بورس

با توجه به خبرها و جلسات روز گذشته سازمان، به نظر میرسد بازار امروز با حمایت بسیار جدی حقوقی ها در نمادهای شاخص ساز و برتر بازار رو به رو شود. با بررسی شاخص کل هم میتواند دریافت که محدوده یک میلیون و 600 هزار واحد ، یک محدوده حمایتی بسیار قوی میباشد که شاخص باید واکنش به آن نشان دهد.

اما از طرفی در روزهای گذشته شاهد خروج پول حقیقی از برخی از سهم های بازار بودیم. هر چند این به معنای واقعی خروج پول از بازار سرمایه نیست ولی نشان از ترس شدید در بازار میدهد.

بهترین استراتژی برای معاملات امروز چیست؟

به نظر میرسد یکی از بهترین استراتژی ها، نظاره گر بودن بازار باشد. متاسفانه بازار در روزهای اخیر به شدت دچار تلاطم و هیجان فروش بوده است و همیشه در این مواقع بازارها سریع به روند صعودی بازنمیگردند و بزرگان بازارها از دور بازار را نگاه میکنند تا کف های مهم سهم ها شکل بگیرد و این مهم فقط با حجم خوردن زیاد در فیمت های حمایتی ایجاد میشود. سپس بعد از چند روز ترس بازار ریخته و کم کم شاهد افزایش تقاضا میشویم.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در صورتی که سهم دارید، وارد صف فروش نشوید و اگر نقد هستید کمی برای خرید تعلل کنید تا بازار امروز کاملا مشخص شود و با اطمینان بتوان بیان کرد که بازار از ترس ایجاد شده رهایی پیدا کرده است.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.