خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه از کاریزمابیمه

بیمه تکمیلی انفرادی چیست؟ قیمت و شرایط بیمه درمان انفرادی

بیمه تکمیلی انفرادی چیست؟ قیمت و شرایط بیمه درمان انفرادی

بیمه تکمیلی انفرادی
بیمه

بیمه تکمیلی انفرادی یکی از انواع بیمه های تکمیلی درمان است که به صورت جداگانه و برای هر فرد خاص ارائه می‌شود. این بیمه، منجر به کاهش بار مالی درمان و ارائه خدمات پزشکی گسترده‌تر و با کیفیت‌تر می‌شود. لذا افرادِ دارای بیمه های انفرادی تکمیلی از تمامی پوشش‌های جامع پزشکی همچون ویزیت پزشکان متخصص، آزمایشات تشخیصی، بستری در بیمارستان، جراحی‌ها، داروها و سایر خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند.

به منظور آشنایی هرچه بیشتر شما مخاطبان عزیز، در این بخش از مقاله کاریزما لرنینگ، شرایط بیمه تکمیلی به صورت انفرادی را توضیح خواهیم داد.

بیمه تکمیلی انفرادی چیست؟

اغلب افراد به منظور کاهش هزینه‌های درمانی خود از بیمـه تکمیلی استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید، بیمـه تکمیلی هم انواع مختلفی داشته و هر نوع از آن مخصوص افراد خاصی است. افرادی که قصد خرید بیمه تکمیلـی برای اعضای خانواده خود نیز دارند، بیمه تکمیلی گروهی را انتخاب می‌کنند. اما کسانی‌که می‌خواهند تنها خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند، یکی از بیمه تکمیلی‌های انفرادی را برای خود برمی‌گزینند.

بیمه درمان انفرادی برای طیف گسترده‌ای از افراد مناسب است که عمده آنها اشخاص دارای مشاغل آزاد، فریلنسرها و زنان خانه دار هستند. در واقع، افرادی که امکان تهیه بیمه درمـان تکمیلی از ارگان یا سازمان خاصی را ندارند، به سادگی می‌توانند خود را بیمـه تکمیلی انفـرادی کنند و از پوشش‌های این بیمه‌نامه استفاده نمایند.

مزایای بیمه تکمیلی

link مقاله پیشنهادی : بیمه تکمیلی چیست و چگونه بیمه تکمیلی شویم؟

شرایط بیمه تکمیلی انفرادی چیست؟

در حالت کلی، دریافت بیمـه تکمیلی انفرادی بسیار ساده بوده و شرایط خاصی ندارد. بنابراین، قریب به اکثر افراد می‌توانند، با طی مراحلی آسان اقدام به خرید بیمه‌نامه درمان انفرادی کنند.

اگرچه هر یک از شرکت‌های بیمه برخی شرایط عمومی برای خود دارند، اما عموما برای دریافت بیمه تکمیلی های انفرادی کافی‌ست شرایط زیر را دارا باشید:

  1. به سن قانونی رسید‌ه باشید.
  2. درخواست خرید بیمه‌نامه از سایت مورد نظر را دهید.
  3. فرم‌های مورد نیاز برای دریافت بیمه نامه را پر کنید و در صورت نیاز، آزمایشات و معاینات پزشکی لازم را در انجام دهید.
  4. پرسشنامه سلامت و اطلاعات شخصی مورد نیاز را در سایت مربوطه پر کنید و درخواست خود برای خرید را نهایی کنید.
  5. حق بیمه تعیین شد‌ه را به صورت یکجا یا برابر شرایط خصوصی بیمه‌نامه پرداخت نمایید.

چگونه بیمه تکمیلی انفرادی شویم؟

همانطور که در بالا گفتیم، تمام افراد (به استثنای افراد زیر 18 سال و بالای 70 سال) می‌توانند به راحتی با طی مراحلی ساده و آسان خود را به صورت انفرادی بیمه تکمیلـی نمایند.

اگر قصد خرید بیمه درمان انفرادی از سایت کاریزما را دارید، باید مراحل ساده‌ی زیر را طی نمایید:

  • مراجعه به سایت اصلی کاریزما
  • انتخاب نوع بیمه‌نامه
  • تکمیل فرم درخواستی و درج اطلاعات شخصی
  • انتخاب بیمه پایه و پوشش‌های درخواستی
  • انتخاب سابقه عدم خسارت (به منظور محاسبه دقیق‌تر قیمت تکمیلی انفرادی و اخذ تخفیف)
  • وارد کردن کد تخفیف کاریزما بیمه
  • پرداخت حق بیمه تکمیلی انفرادی

پس از اینکه مراحل فوق را طی کردید، در سریعترین زمان ممکن بیمه‌نامه صادر و برای شما ارسال خواهد شد.

برای ثبت نام جهت بیمه تکمیلی انفرادی از طریق کارگزاری کاریزمابیمه، لینک دکمه زیر را کلیک کنید:

خرید بیمه تکمیلی انفرادی

بیمه های تکمیلی انفرادی کدامند؟

بیمـه تکمیلی‌های انفرادی به آن دسته از بیمه‌نامه‌های تکمیلـی اطلاق می‌شود که بیمه‌شده خود به تنهایی می‌تواند از پوشش‌های مندرج در بیمه‌نامه استفاده نماید. به طوریکه اعضای خانواده وی تحت پوشش نبود‌ه و قادر به دریافت خسارت از بیمه‌گر نخواهند بود.

هریک از شرکت‌های بیمه پوشش‌های خاصی را برای بیمـه درمان انفرادی تعیین کرد‌ه‌اند که لازم است افراد قبل از خرید به آنها توجه نمایند. با این حال، عمده شرکت‌های بیمه پوشش های زیر را برای بیمـه تکمیلـی انفرادی ارائه می‌دهند:

  • جبران هزینه‌های پاراکلینیکی گروه اول و دوم و سوم
  • پرداخت هزینه آمبولانس شهری و غیرشهری
  • پرداخت هزینه‌های زایمان و درمان نازایی
  • پرداخت هزینه خدمات آزمایشگاهی
  • پرداخت هزینه‌های دندان پزشکی
  • پرداخت هزینه خدمات توانبخشی
  • پرداخت هزینه عینک و سمعک
  • پرداخت هزینه‌های جراحی سرپایی
  • جبران هزینه‌های عمل‌های جراحی خاص
  • پرداخت هزینه‌های بستری شدن در بیمارستان
  • پرداخت هزینه ویزیت پزشک، دارو و خدمات اورژانس
  • پرداخت هزینه‌های درمان عیوب انکساری چشم (تار دیدن تصاویر)

چطور بیمه تکمیلی شویم

چه بیمه هایی بیمه تکمیلی انفرادی دارند؟

عموما اغلب شرکت‌های بیمه، انواع بیمه درمان انفرادی، گروهی و خانواده را ارائه می‌دهند. تنها تفاوت بیمه‌های انفرادی تکمیلی در حق بیمه و پوشش‌های آنهاست که لازم است قبل از خرید حتما نسبت به مقایسه آنها با سایر شرکت‌های بیمه اقدام نموده و در نهایت بهترین بیمه‌نامه را با قیمتی مقرون به صرفه برای خود انتخاب نمایید.

در حال حاضر کارگزاری کاریزمابیمه، ارائه‌دهنده بیمه درمان انفرادی از شرکت‌های بیمه دی، تعاون و سامان بوده که هریک در طرح‌های ویژه‌ای به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد.

قیمت بیمه تکمیلی انفرادی چقدر است؟

عموما قیمت بیمـه تکمیلی انفرادی با توجه به پوشش‌ها و تعهدات بیمه‌نامه شما تعیین می‌شود. بدین معنی که هرچه سقف تعهدات بیمه‌نامه بیشتر باشد، قیمت بیمه‌نامه شما نیز بالاتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که قیمت بیمه تکمیلی انفرادی از بیمه تکمیلی گروهی بیشتر بود‌ه و حق بیمـه آن با توجه به تعهدات بیمه‌گر محاسبه و تعیین می‌شود.

مدت زمان انتظار بیمه تکمیلی انفرادی چقدر است؟

در اغلب موارد، شرکت‌های بیمه به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و تضمین اینکه بیمه‌گذار برای دریافت پوشش بیمه‌ای اقدام به درمان‌های پرهزینه نکند، یک دوره انتظار برای بیمه‌گذاران تعیین می‌کنند. مدت زمان انتظار بیمه های تکمیلی انفرادی بستـه به نوع بیمه و شرایط شرکت بیمه ممکن است متفاوت باشد و معمولاً برای مواردی مانند زایمان، جراحی‌های بزرگ و بیماری‌های خاص اعمال می‌شود.

اکثر شرکت‌های بیمه برای پوشش‌های جراحی عمومی و تخصصی و زایمان و درمان نازایی یک دوره انتظار تعیین می‌کنند. اغلب شرکت‌های بیمه‌گر مدت زمان انتظار بیمـه تکمیلـی انفرادی را برای جراحی‌ها سه ماه و برای زایمان و درمان نازایی نه ماه در نظر می‌گیرند.

کلام پایانی

بیمـه تکمیلی انفرادی نوع خاصی از بیمه‌های درمان است که افراد دارای مشاغل آزاد یا کسانی که در یک ارگان دولتی یا سازمانی مشغول به کار نیستند، قادر به خرید آن هستند. این بیمه‌نامه نیاز به بیمه پایه نداشته و برای تمامی افراد بالای 18سال و حداکثر 70 سال ارائه می‌شود.

شرکت‌های بیمه‌ پوشش‌های مختلفی را برای این نوع از بیمه‌نامه ارائه می‌دهند که خریدار در هنگام خرید بیمه‌نامه موظف به بررسی و انتخاب هریک از آنها است. توصیه می‌شود برای انتخاب بیمه درمانی انفـرادی، به تعداد مراکز تحت قرارداد با شرکت بیمه مورد‌ نظر خود توجه نمایید. چراکه استفاده از بیمه‌های دارای مراکز طرف قراداد متعدد راحت‌تر بود‌ه و نیاز به طی مراحل دریافت هزینه ندارند.

سوالات متداول

افرادی که در سازمان دولتی و یا خصوصی شاغل نیستند و قصد خرید بیمه تکمیلی را دارند، می‌توانند از بیمه درمان تکمیلی انفرادی استفاده کنند. این بیمه پوشش‌های وسیع‌تری نسبت به بیمه پایه داشته و هزینه‌های درمانی را به شدت کاهش می‌دهد.

برای خرید بیمه تکمیلی انفرادی کافیست وارد سایت کاریزمابیمه شده و یا با کارشناسان تماس این مجموعه مشاوره بگیرید تا در سریع‌ترین ممکن بیمه نامه شما صادر شود.

بله، این امکان وجود دارد اما افراد بالای 70 سال با پرداخت 50 الی 100 درصد حق بیمه‌ی بیشتر می‌توانند از پوشش‌های بیمه تکمیلی انفرادی استفاده کنند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.

آموزش حتی با چشم بسته!

قابلیت جدید پخش صوتی مطالب به کمک هوش مصنوعی

از این به بعد هر مقاله‌ای که آیکن داره رو می‌تونی بصورت صوتی هم گوش کنی.