با کاریزما کارت، پولت طلاست!

کارت هدیه کاریزما، راه‌حل هدایای نوروزی سازمان‌ها

کارت هدیه کاریزما، راه‌حل هدایای نوروزی سازمان‌ها

کارت هدیه کاریزما برای سازمان‌ها
اخبار و اطلاعیه‌ها

پول نقد، کارت هدیه، آجیل، کتاب و غیره از رایج‌ترین هدایایی است که سازمان‌ها برای سال نو به نیروهای خود می‌دهند. اما به‌تازگی هدیه‌ای ارزشمندتر برای قدردانی از نیروی انسانی سازمان‌ها به وجود آمده است که می‌‌توان متفاوت‌تر از قبل به کارمندان خود هدیه داد. کارت هدیه کاریزما هدیه‌ای نوین و ارزشمند است که این قابلیت را به سازمان می‌دهد تا از طیف وسیعی از سهام و صندوق سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

گروه مالی کاریزما برای اولین‌بار در ایران کارت هدیه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سهام را معرفی کرده است. با استفاده از این کارت هدیه می‌توانید صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سهام را به نیروی انسانی خود هدیه بدهید. این هدیه نوعی سرمایه‌گذاری و آینده‌نگری به‌حساب می‌آید.

سازمان‌ها و اشخاص حقوقی می‌توانند از طریق ارتباط با کاریزما کارت هدیه کاریزما را در تعداد، مبلغ و صندوق و سهام دلخواه سفارش دهند. برای سفارش کارت هدیه کاریزما به تعداد و مبلغ دلخواه برای نیروهای انسانی سازمان خود کافی است شماره همراه خود را در کادر زیر وارد کرده تا با شما تماس گرفته شود:

شماره تماس

کد امنیتی را وارد کنید.

کارت هدیه کاریزما چیست؟

کارت هدیه کاریزما روشی جدید برای قدردانی و هدیه است که حق انتخاب از بین صندوق‌های کاریزما و سهام بازار سرمایه را به فرد اهدا کننده می‌دهد. همچنین شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را برای هدیه به فرد مورد نظر تعیین کنید. در واقع کارت هدیه کاریزما کارت هدیه‌ای است با صدها انتخاب و تنوع.​

نحوه استفاده از کارت هدیه کاریزما

نحوه استفاده از کارت هدیه کاریزما بسیار راحت است. برای استفاده از این کارت کافیه که در سامانه سجام ثبت نام کرده باشید. سپس با مراجعه به سایت کاریزما به آدرس charisma.ir به قسمت سرمایه گذاری و سپس کارت هدیه مراجعه کنید. کد روی کارت را وارد کرده و نوع هدیه و صندوق خود را انتخاب می‌کنید. پس از چند روز هدیه شما در پرتال سرمایه گذاری کاریزما قابل معامله خواهد بود.

مشخصات کارت هدیه کاریزما

هر کارت هدیه کاریزما کدی مخصوص داشته که فرد دریافت کننده هدیه با وارد کردن آن می‌تواند هدیه خود را دریافت کند. ممکن است فرد هدیه دهنده صندوق یا سهام خاصی را هدیه دهد یا اینکه بین انتخاب چند صندوق و سهم، دست فرد دریافت کننده را باز بگذارد. غیر از این هر کارت هدیه مبلغ مشخصی هم داشته که بر روی آن درج شده است. کارت هدیه کاریزما برروی پاکت کارت هدیه کاریزما نیز مشخصات و نحوه استفاده از این کارت وجود دارد. البته کارت هدیه کاریزما تاریخ انقضا داشته و تا مدت مشخصی می‌توانید کد روی آن را استفاده کنید. با یکبار وارد کردن کد روی کارت، هدیه شما به هرشکلی که باشد(صندوق سرمایه‌گذاری یا سهام) در سامانه سرمایه گذاری کاریزما نشون داده شده و قابل معامله و فروش است.

مزایای کارت هدیه کاریزما

کارت هدیه کاریزما مزایای بسیاری برای سازمان‌ها و ارگان ها دارد که در زیر با آنها آشنا می‌شویم:

۱- تنوع زیاد در انتخاب: با کارت هدیه کاریزما شما حق انتخاب از بین صندوق‌های سرمایه گذاری کاریزما (صندوق طلا، اهرمی، سهامی، درآمد ثابت، تضمین اصل سرمایه و…) و سهام بازار بورس را دارید. یعنی نه تنها می‌توانید صندوق‌های کاریزما را هدیه دهید، بلکه سهام پذیرفته شده در بازار بورس را نیز می‌توانید به عنوان گزینه‌ای برای هدیه دادن انتخاب کنید. ۲-بازده مناسب: با انتخاب کارت هدیه کاریزما می‌توانید هدیه‌ای گرانبها به عزیزان خود دهید. صندوق‌های سرمایه گذاری کاریزما سود مناسبی را به عزیزان شما می‌دهند. ۳- خرید آسان: فرآیند انتخاب نوع هدیه، متن روی کارت و مبلغ اون در کمترین زمان ممکن انجام شده و بسیار راحت است. تمام این مراحل هم به صورت آنلاین انجام شده و نیاز به مراجعه فیزیکی شما ندارد. ۴-تعداد بالا: با کمک کارت هدیه کاریزما شما می‌توانید تعداد زیادی هدیه را به نیروی انسانی خود بدهید.

دریافت کارت هدیه کاریزما برای سازمان ها  

هدایایی که با کارت کاریزما می‌توان داد

فرض کنید می‌خواهید به نیروهای سازمان خود ۱ میلیون تومان طلا هدیه دهید. با کمک کارت هدیه کاریزما می‌توانید ۱ میلیون تومان صندوق طلای کهربا که بازدهی بهتری از طلا هم دارد، هدیه دهید. یا اگر بخواهید به کارمند خود هدیه‌ای دهید که حتی ماهانه هم از سود آن استفاده کند، می‌توانید از صندوق کمند استفاده کنید.کارت هدیه کاریزما امکان انتخاب از بین چندین صندوق و روش سود دهی را با مزایای بسیار به شما می‌دهد.

امکان نقد کردن کارت هدیه کاریزما وجود دارد؟

شخصی که کارت هدیه را دریافت می‌کند می‌تواند هدیه خود را (صندوق سرمایه‌گذاری یا سهام) پس از دریافت، فروخته و معادل نقدی آن را دریافت کند. پس نه تنها کارت هدیه کاریزما به عنوان یک راه حل سرمایه‌گذاری برای سازمان‌ها محسوب می‌شود، بلکه به نوعی پول نقد نیز است.​ هر شخصی که تمایل به سرمایه گذاری نداشته باشد، می‌تواند آن را نقد کند.

نحوه خرید کارت هدیه کاریزما

سازمان‌ها و اشخاص حقوقی می‌توانند از طریق ارتباط با کاریزما کارت هدیه کاریزما را در تعداد، مبلغ و صندوق و سهام دلخواه سفارش دهند. برای سفارش کارت هدیه کاریزما به تعداد و مبلغ دلخواه برای نیروهای انسانی سازمان خود کافی است شماره همراه خود را در کادر زیر وارد کرده تا با شما تماس گرفته شود:

شماره تماس

کد امنیتی را وارد کنید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.