نمایشگاه بورس بانک بیمه 1403؛ فاینکس 2024 به‌همراه جوایز هیجان‌انگیز

نمایشگاه بورس بانک بیمه 1403؛ فاینکس 2024 به‌همراه جوایز هیجان‌انگیز

Cover-1920-1080
اخبار و اطلاعیه‌ها

نمایشگاه بورس بانک بیمه یا همان نمایشگاه صنعت مالی، یکی از برجسته‌ترین رویدادهای اقتصادی در ایران است که هر ساله با هدف معرفی و ترویج خدمات و محصولات مالی برگزار می‌شود. این نمایشگاه با گردهم‌آوردن شرکت‌ها و موسسات مالی، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و سایر فعالان این حوزه، به فضایی برای تبادل دانش و تجربیات و ایجاد ارتباطات تجاری تبدیل شده است.

در دنیای پرتحول امروز، صنعت مالی نقشی کلیدی در توسعه اقتصادی و بهبود کیفیت زندگی افراد ایفا می‌کند. از این رو، آگاهی از نوآوری‌ها و روندهای جدید در این صنعت، برای همه فعالان اقتصادی و حتی عموم مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل  در این اطلاعیه به نکات برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 1403 می‌پردازیم. اگر می‌خواهید بدانید امسال نمایشگاه صنعت مالی به چه صورتی برگزار خواهد شد و چه دستاوردهایی خواهد داشت، با ما همراه باشید.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک بیمه ایران

نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، محلی است که در آن شرکت‌ها و موسسات مالی و اقتصادی به نمایش و معرفی جدیدترین خدمات، محصولات و نوآوری‌های خود می‌پردازند. این نمایشگاه فضایی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان اقتصادی و همچنین مکانی برای آموزش و افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت بازارهای مالی و ابزارهای موجود در آن‌ها فراهم می‌کند.

نمایشگاه فاینکس اولین بار در سال ۱۳۸۷ برگزار شد. از آن زمان تاکنون، این نمایشگاه هر ساله با حضور گسترده‌ای از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله بانک‌ها، بیمه‌ها، کارگزاری‌ها، موسسات مالی و اعتباری، و شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان پلی بین فعالان اقتصادی و عموم مردم عمل می‌کند و فرصتی برای آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات جدید در حوزه‌های مختلف مالی فراهم می‌سازد. در واقع، نمایشگاه صنعت مالی جایی است که ایده‌های بزرگ و خدمات نوآورانه معرفی شده و زندگی مالی آینده ما شکل می‌گیرد.

نمایشگاه بورس بانک بیمه

نمایشگاه بورس بانک بیمه 1403؛ پنجره‌ای رو به دنیای مالی ایران

در سال 1403 نیز شاهد برگزاری نمایشگاه بانک بیمه بورس هستیم. شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در سال 1403، با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی و فعالان بازار سرمایه برگزار می‌گردد. در ادامه به بررسی جزئیات شانزدهمین نمایشگاه بورس و بانک و بیمه تهران می‌پردازیم:

تاریخ برگزاری نمایشگاه بانک بورس بیمه 1403

شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی از روز جمعه 19 مرداد تا دوشنبه 22 مرداد 1403 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 8:30 صبح تا 15:00 عصر از این رویداد مهم بازدید کنند. البته توصیه می‌شود پیش از حضور در این نمایشگاه‌، برنامه نشست‌ها و رویدادهای مورد نظرتان را بررسی کنید تا با مشخص کردن ساعت بازدید نمایشگاه بورس بانک بیمه برای خود، از برنامه‌های نمایشگاه بیشترین بهره را ببرید.

گزارش نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 1403

با توجه به اینکه نمایشگاه صنعت مالی 1403 به اتمام رسیده است، برای بررسی گزارش این نمایشگاه، پیگیری جوایز دریافتی در غرفه گروه مالی کاریزما، مشاهده کارگاه‌های تخصصی برگزار شده در غرفه گروه مالی کاریزما و… وارد لینک زیر شوید.

نمایشگاه فاینکس 1403

آدرس نمایشگاه بورس و بانک و بیمه کجاست؟

نمایشگاه صنعت مالی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در جنب بزرگراه چمران جنوب به شمال، بعد از پل یادگار امام، خیابان سئول برگزار می‌شود. نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران دارای ۵ درب به آدرس‌های زیر است که امکان ورود از هر کدام را خواهید داشت:

  • درب جنوب غربی: بزرگراه نیایش، خیابان سئول، جاده اختصاصی نمایشگاه.
  • درب جنوبی: انتهای بزرگراه نیایش، خیابان سئول، روبه‌روی باشگاه انقلاب.
  • درب شمالی (پارکینگ): بزرگراه چمران، بعد از پمپ بنزین.
  • درب شمالی (پیاده): بزرگراه چمران، پل عابر پیاده نمایشگاه.
  • درب شمالی (پارکینگ ۲): خیابان یمن، خیابان رشید فضل الله.

نقشه نمایشگاه بورس بانک بیمه

نمایشگاه بین‌المللی تهران محیط گسترده‌ای دارد. به همین دلیل، عدم شناخت قسمت‌های مختلف آن، می‌تواند باعث سردرگمی شما شود. برای بازدید از قسمت‌های مختلف آن، حتما نقشه زیر را در نظر داشته باشید:

نقشه نمایشگاه صنعت مالی

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بورس و بانک و بیمه

شرکت کنندگان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه طیف گسترده‌ای از فعالان بازار مالی را شامل می‌شوند. این افراد و سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف مالی فعالیت می‌کنند و هر کدام با هدف خاصی در این نمایشگاه حضور می‌یابند. به طور کلی، شرکت کنندگان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را می‌توان به گروه‌های زیر تقسیم کرد:

  • شرکت‌های فناوری مالی (فین‌تک)

شرکت‌هایی که از فناوری‌های نوین برای ارائه خدمات مالی استفاده می‌کنند. این شرکت‌ها محصولات و خدماتی مانند پرداخت‌های موبایلی، کیف پول‌های دیجیتال، وام‌های آنلاین و مشاوره‌های مالی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهند.

  • صرافی‌های سنتی وصرافی‌های رمزارز

صرافی‌ها، چه سنتی و چه رمزارزی، می‌توانند با حضور در این نمایشگاه‌ها، طیف گسترده‌ای از خدمات مالی خود را به مشتریان معرفی کنند.

  • نهادهای مالی

بانک‌ها، بیمه‌ها، کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های لیزینگ، موسسات اعتباری و سایر نهادهای مالی که محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می‌کنند.

برای بررسی دقیق تمامی شرکت‌کنندگان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، می‌توانید به سایت نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی مراجعه کرده و از بخش «معرفی نمایشگاه»، وارد قسمت «لیست مشارکت‌کنندگان» شوید.

با کاریزما، فناوری و دانش مالی دست در دست هم می‌دهند!

یکی از شرکت کنندگان در فاینکس 1403، گروه مالی کاریزما است. امسال نیز کاریزما با حضور پررنگ در نمایشگاه بزرگ بورس، بانک و بیمه، نوید ارائه خدمات و محصولات جدید و نوآورانه‌ را می‌دهد. کاریزما با هدف تسهیل زندگی مالی افراد و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود، همواره در تلاش برای ارائه راهکارهای مالی هوشمندانه و کارآمد بوده است.

اما امسال، شاهد رویدادی جدید در صنعت مالی ایران خواهیم بود. زیرا کاریزما با حذف مرز حوزه‌های مختلف صنعت مالی، یعنی بورس، بانک و بیمه، سبک جدیدی از مدیریت خدمات مالی را ارائه می‌دهد.  

در دنیای پرهیاهوی امروز، با وجود تعداد بالای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی، بیمه‌ای و حتی سرمایه‌گذاری، مدیریت امور مالی به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. زیرا انتخاب بهترین گزینه و مدیریت حساب‌های مختلف، زمان و انرژی زیادی از افراد می‌گیرد. 

اما گروه مالی کاریزما با ارائه یک اپلیکیشن جامع و کاربرپسند، این پیچیدگی را به سادگی تبدیل کرده است. با کاریزما، شما می‌توانید تمام نیازهای مالی خود را در یک مکان واحد مدیریت کنید و از مزایای یک سوپر اپلیکیشن مالی بهره‌مند شوید. همچنن کاریزما برای همه افرادی که اقدام به نصب اپلیکیشن کاریزما کنند، هدیه‌ نقدی قطعی تا سقف 50 میلیون تومان در نظر گرفته است. همین الان هدیه خود را از طریق لینک زیر دریافت کنید!

اپلیکیشن کاریزما

در غرفه گروه مالی کاریزما، چه چیزی در انتظار شماست؟

غرفه گروه مالی کاریزما در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 1403، مکانی است که شما می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

برگزاری نشست‌های تخصصی

گروه مالی کاریزما با درک اهمیت آموزش و ارتقای سطح آگاهی مالی در جامعه، اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی متنوعی در غرفه خود در نمایشگاه صنعت مالی کرده است. این نشست‌ها فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به حوزه مالی، سرمایه‌گذاران، فعالان بازار سرمایه و عموم مردم است. زیرا امکان بهره‌مندی از صحبت‌های کارشناسان خبره در زمینه‌های مختلف مالی و ارتباط مستقیم با کارشناسان کاریزما را ایجاد می‌کند.

معرفی خدمات نوآورانه

در غرفه  کاریزما در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 1403، شما با مجموعه‌ای از خدمات و محصولات نوآورانه و فناورانه روبرو خواهید شد که به منظور تسهیل و بهبود زندگی مالی شما طراحی شده‌اند. تنها دو نمونه از جدیدترین خدمات کاریزما شامل موارد زیر می‌شود:

  • سوپر اپلیکیشن کاریزما: این اپلیکیشن جامع و هوشمند به شما امکان می‌دهد تا تمامی نیازهای مالی خود را از طریق یک پلتفرم واحد مدیریت کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید به خدمات بانکی، بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید و تمامی امور مالی خود را به سادگی و به‌طور یکپارچه مدیریت کنید. 
  • کاریزما کارت: یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب اما با امکاناتی بسیار گسترده است که به شما امکان می‌دهد تا علاوه‌بر بهره‌مندی از تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، وجه نقدتتان را در طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید، به پشتوانه سرمایه‌گذاری خود در کاریزما، اعتبار دریافت کنید و… .

غرفه گروه مالی کاریزما کجاست؟

با یک نقشه دقیق، می‌توانید راه خود را به سمت جدید‌ترین نوآوری‌های مالی هموار کنید. گروه مالی کاریزما با ارائه خدمات و محصولات جدید و نوآورانه، در سالن 8 نمایشگاه مستقر شده و منتظر حضور گرم شما است.

نقشه غرفه کاریزما در نمایشگاه صنعت مالی

با حضور در غرفه کاریزما، می‌توانید از نزدیک با آخرین دستاوردهای این گروه مالی آشنا شده و از خدمات متنوع و با کیفیتی که برای شما در نظر گرفته شده است، بهره‌مند شوید. برای مراجعه به نمایشگاه می‌توانید از تخفیف اسنپ که کاریزما برای شما در نظر گرفته است استفاده کنید. برای دریافت تخفیف 50 هزار تومانی اسنپ، اپلیکیشن کاریزما را از طریق لینک زیر نصب کنید. 

اپلیکیشن کاریزما

خلاصه آنچه باید درباره نمایشگاه صنعت مالی 1403 بدانید!

نمایشگاه بانک بیمه بورس سال 1403 در تاریخ 19 الی 22 مرداد ماه سال 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. همچنین ساعت نمایشگاه بورس بانک بیمه از 8:30 صبح الی 15:00 بعد از ظهر است. گروه مالی کاریزما با رونمایی از جدیدترین محصولات مالی خود، مانند سوپر اپلیکیشن کاریزما و کاریزما کارت، در این نمایشگاه نحوه مدیریت مالی افراد را دگرگون خواهد کرد.

بنابراین اگر به دنیای مالی علاقه دارید و می‌خواهید از نزدیک شاهد تحولات هیجان‌انگیز این صنعت باشید، بازدید از نمایشگاه‌ را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه، می‌توانند تا پایان زمان نمایشگاه بورس بانک بیمه، از تخفیف 50 هزار تومانی اسنپ که گروه مالی کاریزما از طریق نصب اپلیکیشن کاریزما در اختیارشان قرار می‌دهد استفاده کنند.

سوالات متداول

نمایشگاه بانک بیمه بورس سال 1403 در تاریخ 19 الی 22 مرداد ماه سال 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ساعت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از 8:30 صبح الی 15:00 بعد از ظهر است.

گروه مالی کاریزما در سالن 8 نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سال 1403 مستقر شده است.

برای بررسی شرکت‌کنندگان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، می‌توانید به سایت نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی مراجعه کرده و از بخش «معرفی نمایشگاه»، وارد قسمت «لیست مشارکت‌کنندگان» شوید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه برای این مطلب

  1. اکرم فراهانی 19 مرداد 1403 1 پاسخ

    سلام وقت بخیر اگر هدایای کاریزما در کیف پول خود کاریزما واریز شود خیلی بهتر است کارت بانک یکم سخت هست مراحل رفتن و دریافت کردن

    19 مرداد 1403 1 پاسخ
    1. الهه آهی 28 مرداد 1403

      سلام اکرم جان
      ممنون از پیشنهاد ارزشمندتون. در حال حاضر این هدیا به کاریزما کارت که کارت بانکی جدید کاریزما هست واریز میشه. فرآیند دریافت کاریزما کارت به‌صورت آنلاین و تنها در چند دقیقه از طریق اپ کاریزما انجام میشه و بسار راحته. با توجه به قابلیت‌های جدیدی که این کارت ارائه می‌ده، دریافتش رو به همه کاربران کاریزما پیشنهاد می‌کنیم.

      28 مرداد 1403
فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.

آموزش حتی با چشم بسته!

قابلیت جدید پخش صوتی مطالب به کمک هوش مصنوعی

از این به بعد هر مقاله‌ای که آیکن داره رو می‌تونی بصورت صوتی هم گوش کنی.