شروع معاملات توکن‌‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری در کاریزما ایکس

شروع معاملات توکن‌‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری در کاریزما ایکس

اطلاعیه_شروع_معامله_توکن_های_بورسی_02_1
اخبار و اطلاعیه‌ها

از دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ معاملات توکن‌های صندوق‌های سرمایه گذاری برای اولین بار در ایران آغاز می‌شود. معاملات توکن قرار است در پلتفرم کاریزما ایکس به آدرس charismax.ir انجام شود. شما می‌توانید با ثبت نام در پلتفرم کاریزما ایکس و احراز هویت، معامله توکن را شروع کنید.

کاریزما ایکس یک پلتفرم آنلاین می‌باشد که توکن‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری کاریزما (کهربا، اهرم و کارا) در آن معامله می‌شود. صرافی کاریزما ایکس، توسط تیمی از متخصصین هوش مصنوعی و توسعه دهندگان بلاکچین راه اندازی شده‌است. فناوری بلاک چین، می‌تواند امور مالی سنتی و روش انتقال دارایی را در آینده‌ای نزدیک تغییر دهد؛ بنابراین اولین و بزرگترین اقدامات را در راستای توکن سازی صندوق‌های بورسی در ایران توسط کاریزما ایکس انجام و موفق به دریافت مجوز از سوی سازمان بورس شده است.

معامله توکن صندوق‌های سرمایه‌گذاری

راهنمای جامع کار با وب سایت صرافی کاریزما ایکس

۱. بعد از ورود به صفحه ثبت نام ، در فرم مربوطه اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و پس از موافقت با شرایط و قوانین وب‌سایت ، بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. کاریزما ایکس * توجه داشته باشید که رمز عبور برطبق این قوانین باشد :

  • 1.حداقل 8 کاراکتر باشد.
  • 2.ترکیبی از حرف کوچک و بزرگ باشد
  • 3.شامل اعداد باشد.
  • 4.شاکل کاراکتر‌های خاص و نمادها باشد.

2.سپس کد تایید به ایمیل و یا شماره تماسی که با آن ثبت نام کرده‌اید، ارسال خواهد شد. کاریزما ایکس 3. بعد از ثبت نام اولیه ، وارد پنل کاربری می‌شوید . تا زمانی که احراز هویت نکنید ، قادر به معامله نخواهید. بنابراین لازم است که بر روی اعلان قرمز رنگ نمایش داده شده در بالای صفحه کلیک کنید و روند احراز هویت از طریق سجام را آغاز کنید. کاریزما ایکس 4. در صورتی که قبلا در سجام ثبت نام کرده باشید ، تنها با وارد کردن کد ملی و دریافت کد صحت، می‌توانید در کمتر از 3 ثانیه احراز هویت خود را تکمیل کنید. کاریزما ایکس

آموزش خرید و فروش

در صورتی که قصد معامله توکن‌های کاریزما ایکس را دارید ، باید ابتدا موجودی حساب خود را شارژ کنید. برای این کار در منوی اصلی بر روی تب کیف پول و واریز ریالی کلیک کنید. سپس تنها کافی است مبلغ و کارت بانکی مورد نظرتان را مشخص و وجه را از طریق درگاه بانکی، واریز کنید. کاریزما ایکس در ادامه، به صفحه داشبورد رفته داشبورد و توکن مورد نظر خود را انتخاب کنید و در کادر حجم و قیمت واحد را وارد و بر روی دکمه خرید یا فروش کلیک کنید. در قسمت میانی می‌توانید اطلاعات و نمودارهای مرتبط با معاملات بازار کاریزما ایکس را مشاهده کنید. کاریزما ایکس

معامله توکن صندوق‌های سرمایه‌گذاری

توکن صندوق‌های سرمایه‌گذاری کاریزما

در قدم اول طرح توکن‌سازی کاریزما، واحدهای سرمایه‌گذاری سه صندوق از نوع کالایی، با درآمد ثابت و سهامی مبنای توکن‌سازی قرار گرفته‌اند. این سه صندوق شامل صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه سكه طلا كهربا، صندوق سهامی اهرمی کاریزما و صندوق درآمد ثابت نوع دوم کارا هستند. در واقع این ۳ صندوق مهمترین ابزارهای مورد نیاز هر معامله گر هستند. یک صندوق با ریسک صفر و سود مناسب یعنی کارا، یک صندوق با قابلیت سود اهرمی یعنی اهرم و یک صندوق هم برای سرمایه گذاری در بازار طلا یعنی کهربا.

برای آشنایی بیشتر با توکن‌ها و توکن صندوق‌های سرمایه گذاری می‌توانید مقاله توکن را مطالعه کنید.

سوالات متداول

در حال حاضر کارمزد یا هزینه معاملات صندوق‌‌های کاریزما برابر با مقررات سازمان بورس است.

پس از افتتاح حساب و احراز هویت، می توانید با استفاده از درگاه بانکی اقدام به شارژ حساب ریالی خود نمایند. بلافاصله با استفاده از سیستم سفارش گذاری می توانند درخواست خرید صندوق مورد نیاز خود را با حجم دلخواه در سایت ثبت نمایید. پس از تکمیل خرید، کیف پول مربوط به دارایی خریداری شده به صورت خودکار شارژ خواهد شد.

در حال حاضر توکن‌های اهرم، کهربا و کارا در شبکه ترون TRC20 قرار دارند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرانشیز بیمه بدنه

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.

آموزش حتی با چشم بسته!

قابلیت جدید پخش صوتی مطالب به کمک هوش مصنوعی

از این به بعد هر مقاله‌ای که آیکن داره رو می‌تونی بصورت صوتی هم گوش کنی.