با کاریزما کارت، پولت طلاست!

افزایش سود حساب درآمد ویژه کاریزما کارت به ۲۵% و سایر تغییرات

افزایش سود حساب درآمد ویژه کاریزما کارت به ۲۵% و سایر تغییرات

اخبار و اطلاعیه‌ها

افزایش سود حساب درآمد ویژه به ۲۵٪ موثر سالیانه

به اطلاع کلیه دارندگان گرامی کاریزما کارت می‌رساند که از این پس، نرخ سود حساب درآمد ویژه کاریزما کارت به میزان ۲۵٪ موثر سالیانه افزایش یافته است. این سود یک روز پس از انتقال وجه به حساب درآمد ویژه، به صورت روزانه و منظم به موجودی حساب مذکور تعلق خواهد گرفت. این تغییر برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای دارندگان کاریزما کارت اعمال شده و به شما این امکان را می‌دهد که از مزایای رشد مستمر موجودی خود بهره‌مند شوید. شایان ذکر است که حساب درآمد ویژه کاریزما کارت بدون هیچ‌گونه کارمزدی ارائه می‌شود و سود آن به صورت روزانه به موجودی حساب شما اضافه خواهد شد، به طوری که می‌توانید از بازدهی بالای سرمایه خود در طول سال بهره‌مند گردید.

تغییرات در شرایط حساب با پشتوانه طلا کاریزما کارت

همچنین، به اطلاع کاربران گرامی حساب با پشتوانه طلا کاریزما کارت می‌رساند که از تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۳، برداشت وجه از این حساب، چه به صورت مستقیم و چه از طریق اعتبار، شامل هزینه برداشت به میزان ۱٪ مبلغ تراکنش خواهد بود. این هزینه به منظور مدیریت بهتر منابع و ایجاد شفافیت در انجام تراکنش‌ها، در نظر گرفته شده و صرفاً در زمان برداشت از حساب پشتوانه طلا کسر می‌گردد. به این ترتیب، به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان برداشت، مبلغ ۱۰۰۰ تومان به عنوان کارمزد کسر می‌شود.

این تغییرات با هدف بهبود شرایط سرمایه‌گذاری و ارائه خدماتی با ارزش بالاتر به شما عزیزان صورت گرفته است. امیدواریم با اعمال این تغییرات، تجربه‌ای بهتر و رضایت‌بخش‌تر از خدمات کاریزما کارت داشته باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم و متعهدیم همواره در مسیر بهبود کیفیت خدمات گام برداریم.

 

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه برای این مطلب

  1. علی 21 مهر 1403 1 پاسخ

    افتضاح با این کارمزد بهتره همون صندوق ها رو بخریم

    21 مهر 1403 1 پاسخ
    1. حمیدرضا گروسی‌ها مدیر 22 مهر 1403

      با سلام صندوق‌ها هم کارمزدهای خودشون رو دارن که شامل کارمزد مدیر صندوق و کارمزد خرید و فروش هست اما حساب با پشتوانه طلای کاریزما یکی از کمترین کارمزدها را دارا می باشد.

      22 مهر 1403
  2. مهرداد 21 مهر 1403 1 پاسخ

    سلام .هنگام واریز به صندوق طلا کارمزد میگیرید ؟

    21 مهر 1403 1 پاسخ
    1. حمیدرضا گروسی‌ها مدیر 22 مهر 1403

      با سلام اگه منظورتون حساب با پشتوانه طلا کاریزما کارت هست، خیر هیچگونه کارمزدی هنگام واریز وجه از موجودی شما کسر نمی شود و فقط هنگام برداشت وجه از حساب با پشتوانه طلا 1% کارمزد از مبلغ تراکنش برداشت کسر می شود.‌

      22 مهر 1403

خطا!

متن جستجو باید حداقل 3 حرف باشد.